Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 44! Wat zijn jouw plannen?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Nov 2021 14:58

Re: Week 44! Wat zijn jouw plannen?

Goed van je, Marin! Twee dagen werken op Terschelling betekent in deze tijd van het jaar vooral twee dagen kindloos genieten van de rust :smile: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 01 Nov 2021 15:31

Re: Week 44! Wat zijn jouw plannen?

Goed bezig marin!

Mijn week:

Vandaag: vanmorgen naar de tandarts en daarna paar uurtjes gewerkt. Vanavond nog even met iemand brainstormen over een nieuw bedrijf wat zij op gaat zetten en mijn hulp voor vraagt.
Morgen: werken en in de avond geen plannen.
Woensdag: thuis poetsen, en m’n voorraad limoncello maken (afgelopen week geen tijd voor gehad)
Donderdag: werken
Vrijdag: werken en ‘s avonds film avond met m’n vriend.
Zaterdag: even naar de garage van m’n neef, we willen onze (te dure) auto verkopen en iets simpels (goedkopers) er voor terug. Dat ding gebruiken we haast nooit. Alleen voor boodschappen. En sporadisch een dagje weg.
In de avond gaan vriend en ik samen uit eten.
Zondag: werken.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 01 Nov 2021 16:13

Re: Week 44! Wat zijn jouw plannen?

Ik ben ziek bleh. Had vandaag moeten werken maar voel me totaal niet fit. Al de 2e keer in korte tijd. Leuk alles oppikken wat je kind meeneemt van het kdv 😆. L. heeft nu de hand voet mond ziekte maar bij hem valt het enigszins mee gelukkig.

Mijn week zou uit werken bestaan maar nu is het vooral uitzieken denk ik.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 01 Nov 2021 19:07

Re: Week 44! Wat zijn jouw plannen?

Beterschap, Fantine!
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 01 Nov 2021 20:14

Re: Week 44! Wat zijn jouw plannen?

Vandaag gewerkt.
Morgen moet ik hoognodig schoonmaken thuis. Daarna dochter uit school halen en naar zwemles. 'S avonds sporten.
Woensdag: sollicitatie gesprek.
Daarna even shoppen met een vriendin en er komt een vriendinnetje van m'n dochter mee uit school om te spelen.
Donderdag: wil ik echt even naar de zonnebank en sporten, en boodschappen doen. Verder nog geen plannen.
Vrijdag: Werken. Daarna uit eten.
Zaterdag: werken, daarna komen mijn ouders eten.
Zondag: 2 uurtjes zwemmen met dochter, verder lekker niks.
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 364

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 02 Nov 2021 09:14

Re: Week 44! Wat zijn jouw plannen?

Beterschap! Hopelijk voel je je vandaag wat beter Fantine.

Ik zit in m'n tweede verlof week en wil het wat rustiger aandoen dan vorige week. Toen had ik elke dag een behoorlijk volle agenda en heb ik heel veel gelopen wat me toch (aan het einde van de week, als straf haha) rauw op m'n dak viel.

Maandag: Ben even naar de Ikea geweest met mijn vader. Dat was gezellig.
Dinsdag: Ga straks even op kraambezoek
Woensdag: In huis rommelen denk ik. Misschien moet ik een serie beginnen ofzo. Al zit ik niet zo lekker op de bank, dus pak eerder de laptop. Maar kan daar natuurlijk ook op Netflix.
Donderdag: Afspraak bij verloskundige en daarna ga ik denk ik iets bakken. De verloskundige zit naast de AH dus haal ik even wat verse spulletjes.
Vrijdag: Ga ik een high tea doen met mijn zus en moeder. 's avonds heb ik ook nog een borrel van werk, maar ik ga daar denk ik niet heen. Mijn hoofd is uitgeschakeld m.b.t. werkdingetjes en als ik 'smiddags al bezig ben geweest dan is het s avonds gewoon klaar.

Geen weekendplannen! Lekker zien wat de dag brengt, leuke dingen doen met m'n vriend. Heerlijk!
11.21
10.23
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers