Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onrecht

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Okt 2021 00:10

Onrecht

Kennen jullie mijn verhaal nog, van de webshop waarvan ik nu (na 3 jaar) nog steeds ruim 1000 euro van krijg??

Vanavond waren we op tv bij het programma 'Onrecht' van Powned.
Zij gingen de confrontatie aan.

https://www.npo3.nl/onrecht/27-10-2021/POW_05148142
De aflevering is hier te bekijken.

Ondertussen hebben we een klein bedrag ontvangen, maar lang niet dat wat er volgens (haar) afspraak had moeten zijn.
<<

Anoniem323

Bericht 28 Okt 2021 04:49

Re: Onrecht

Zo daar ben je allang zoet mee! Dat zoiets zo lang kan duren nadat het zelfs bij de rechter is geweest. Hopelijk krijgen jullie snel je geld!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Okt 2021 08:00

Re: Onrecht

Calathea schreef:Zo daar ben je allang zoet mee! Dat zoiets zo lang kan duren nadat het zelfs bij de rechter is geweest. Hopelijk krijgen jullie snel je geld!


Bizar he? Het kan gewoon.. ja dan moesten we een deurwaarder sturen = eerst wéér geld betalen aan de deurwaarder en niet zeker weten of t ooit terug komt.

Ze is gewoon een oplichter, nog dagelijks komen er klachten bij van mensen die wel betalen maar hun bestellingen niet binnen krijgen.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 28 Okt 2021 08:13

Re: Onrecht

Gedupeerde knutseltante :smile: Sorry daar moest ik toch wel om lachen. Ook de manier waarop die mannen hun ding doen.

Maar los daarvan natuurlijk belachelijk dat je al zo lang op je geld wacht en dat zij gewoon NIET betalen. Wat erg dat dit kan.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Okt 2021 09:32

Re: Onrecht

Haha ja wij ook.

Ja, er was vanaf het begin ook gezegd: Het is niet perse een serieus programma (zoals Alberto Stegemans), het gaat vooral met een grap en een grol en flinke humor.
Maar dat neemt niet weg dat ze tot nu toe alle zaken (redelijk) opgelost hebben gekregen.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 28 Okt 2021 12:21

Re: Onrecht

Wat een vervelende ballen idd maar fijn dat het toch een beetje opgelost kan worden zo. Houdt ze zich wel aan de betaalregeling die ze met jullie heeft afgesproken? Blijkbaar is ze het er toch niet mee eens omdat jullie iets van haar hebben gebruikt maar lijkt me dat je toch een product geleverd hebt en daarvoor betaald dient te worden. Gek mens.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 28 Okt 2021 12:33

Re: Onrecht

Het was een vermoeiend programma haha, maar wel fijn dat ze haar ergens gevonden hebben, hopelijk gaat ze ook echt (blijven) betalen nu.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Okt 2021 13:31

Re: Onrecht

DronkenTaart schreef:Wat een vervelende ballen idd maar fijn dat het toch een beetje opgelost kan worden zo. Houdt ze zich wel aan de betaalregeling die ze met jullie heeft afgesproken? Blijkbaar is ze het er toch niet mee eens omdat jullie iets van haar hebben gebruikt maar lijkt me dat je toch een product geleverd hebt en daarvoor betaald dient te worden. Gek mens.



Helaas, we hadden op 400 pp moeten zitten en zitten pas op 200 pp..

Het verhaal is ook andersom. Zij heeft, nadat de samenwerking tussen de andere onderneemster en hun gestopt was, nog steeds ontwerpen van haar verkocht.
Sterker nog, dit was ook zo met een ontwerp van mij. Daar kwam ik na de gewonnen rechtszaak achter. Dit heb ik echter zo gelaten toen, omdat ik gewoon geen fut (en geld) meer voor had. Dit ontwerp is nu wel van hun site af.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 28 Okt 2021 13:52

Re: Onrecht

Teruggekeken. Vermoeiende gasten die 2. Ze denken grappig te zijn, maar dat zijn ze dus juist niet op deze manier of het is niet mijn humor...

Wel goed dat ze er achteraan gaan en elke negatieve aandacht voor een oplichter is goed lijkt mij. Ook leuk om eens iemand van het forum op tv te zien. De mannen hadden wel gelijk in het filmpje over mooie dames ipv oude mensen die ze hadden verwacht. Je was ook leuk aangekleed Lejow en kwam goed op de camera over vond ik.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Okt 2021 16:02

Re: Onrecht

Lief van je Fred!

Ik vond ze wel grappig :D Maar wij zijn natuurlijk ook bijna 2 uur met ze aan het filmen geweest, wat terug geknipt en gemonteerd is naar ongeveer 10 minuten :P
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 28 Okt 2021 19:27

Re: Onrecht

Ik heb ook net een klein stukje terug gekeken, maar ik trek die 2 echt niet. Dit programma was eerst met Bram Krikke en Dennis van roddelpraat toch? Het is er m.i. niet beter op geworden.

Ik sluit me wel aan bij Fred, jij ziet er heel goed uit en je kwam ook goed over. En ook goed natuurlijk dat het aangekaart wordt, hopelijk levert het je wat op.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Okt 2021 08:10

Re: Onrecht

Dank je! :love:

Ja klopt, mijn dochter was dan ook helemaal gelukkig toen ik vertelde dat ik Bram Krikke zou ontmoeten en wel een handtekening zou regelen..
Toen kwamen we er achter dat zij het nu presenteren.

Maar, ik ben ze voor nu eeuwig dankbaar, dankzij het programma heb ik in ieder geval al 200 euro terug. Of de rest ooit komt weet niemand en elke week is het weer een verrassing of er een betaling is, maar 200 is al meer dan niks!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Okt 2021 11:53

Re: Onrecht

Wat bizar dat het al zo lang duurt.

Programma wel erg grappig kende het niet. Vond wel die ene man vervelend mark toch heet die. Niels vind ik leuk volg hem ook op YouTube
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Okt 2021 12:52

Re: Onrecht

Hij valt in het echt onwijs mee, ik denk dat hij zich vooral een soort typetje aangemeten heeft.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers