Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Handbagage 45x36x20, tips?

<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 25 Okt 2021 16:14

Handbagage 45x36x20, tips?

Ik ben op zoek naar een leuk koffertje of een leuke tas die onder je stoel past in het vliegtuig. Iemand hier leuke tips?
Afmetingen zou 45x36x20 mogen zijn.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Anoniem320

Bericht 25 Okt 2021 17:54

Re: Handbagage 45x36x20, tips?

Ik neem vaak een grote linnen shopper mee. Past lekker veel in en prop je overal onder/boven/tussen.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2084

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 25 Okt 2021 22:14

Re: Handbagage 45x36x20, tips?

Ik heb twee jaar geleden bij de Hema een trolley gekocht die binnen de regels voor handbagage past. Door Corona nog niet heel veel gebruikt, maar tot nu toe ben ik tevreden.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 26 Okt 2021 08:54

Re: Handbagage 45x36x20, tips?

Ik heb een trolley van Suitsuit. Heel handig dingetje en ziet er mooi uit maar als je zoveel mogelijk mee wil nemen in je handbagage is het niet perse een aanrader. Ik heb ook aan "zachte" trolley van samsonite en daar kan veel meer in. Die is alleen wel veel lelijker.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 26 Okt 2021 09:25

Re: Handbagage 45x36x20, tips?

Wij hebben een wereldreis gemaakt met een handbagage koffer die 4 wielen had maar ook als rugzak gedragen kon worden. Echt ideaal.
Afbeelding
Afbeelding
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 27 Okt 2021 22:24

Re: Handbagage 45x36x20, tips?

Harrison schreef:Ik heb een trolley van Suitsuit. Heel handig dingetje en ziet er mooi uit maar als je zoveel mogelijk mee wil nemen in je handbagage is het niet perse een aanrader. Ik heb ook aan "zachte" trolley van samsonite en daar kan veel meer in. Die is alleen wel veel lelijker.


Die zijn idd erg leuk en ik hoef niet perse veel mee maar kan op suitsuit geen koffertjes vinden van dit formaat. Ook op Hema niets kunnen vinden.

Ik heb ook lange en verre reizen met alleen handbaggage gemaakt maar toen was de toegestane hoeveelheid handbagage net wat groter dan nu :). Het formaat dat ik zoek is dus kleiner dan de standaard trolley die ze nog als handbagage verkopen. Zou verwachten dat er meer keuze zou zijn maar helaas. Wat ik wel vind is duur en idd lelijk haha! Wordt ws dan toch maar een rugzak ofzo.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 28 Okt 2021 08:46

Re: Handbagage 45x36x20, tips?

Oh ja jij vraagt om 10 cm kleiner. Waar is het voor? Want volgens mij is het Suitsuit koffertje het vliegtuighandbagageformaat.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 28 Okt 2021 11:14

Re: Handbagage 45x36x20, tips?

Harrison schreef:Oh ja jij vraagt om 10 cm kleiner. Waar is het voor? Want volgens mij is het Suitsuit koffertje het vliegtuighandbagageformaat.


Maar past dat ook onder de stoel voor je?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 28 Okt 2021 11:26

Re: Handbagage 45x36x20, tips?

Harrison schreef:Oh ja jij vraagt om 10 cm kleiner. Waar is het voor? Want volgens mij is het Suitsuit koffertje het vliegtuighandbagageformaat.


Nou dat mag dus tegenwoordig niet meer bij elke maatschappij. Kwamen op het vliegveld heel veel mensen achter, waardoor ze alsnog de bagage in moesten checken.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 28 Okt 2021 11:40

Re: Handbagage 45x36x20, tips?

Klopt inderdaad, luchtvaartmaatschappijen proberen al jaren de klant dom te houden en legt dit nu weer bij de klanten neer. Je mag alleen nog handbagage mee als het onder de stoel voor je mag en dat is dus kleiner dan de gemiddelde trolley.

Voorheen maakten ze nl reclame voor vliegtuigprijzen exc luchthavenbelasting. Dit is heel lang geleden :P. Dat mocht op een gegeven moment niet meer. Toen kwamen ze dus met het loskoppelen van bagage en dachten dat ze dan op die manier wel goedkopere tickets aan konden bieden en via de bagage dan weer het geld konden binnen harken. Blijkbaar hadden ze niet voorzien dat mensen daar te gierig voor zijn (helemaal als je koffer duurder is dan het ticket zelf, duh). Doordat al die mensen trolleys mee gingen nemen als handbagage ontstond het probleem van overvolle overhead lockers. Dat is de schuld van de klant ahum. Nu willen ze het dus op deze manier oplossen. En nog steeds is je koffer mee willen nemen duurder dan een ticket zelf dus ik ga dat niet boeken. Ik hoef ook niet veel mee voor een paar dagen maar een koffertje vind ik nu eenmaal prettiger reizen :). Heb een leuke op Zalando gevonden inmiddels dus komt goed :).
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 28 Okt 2021 12:21

Re: Handbagage 45x36x20, tips?

Oh wat irritant joh! Geen idee of dat past, nog nooit geprobeerd maar zou het risico dan inderdaad niet lopen. Fijn dat je wat gevonden hebt.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 28 Okt 2021 13:00

Re: Handbagage 45x36x20, tips?

Harrison schreef:Oh wat irritant joh! Geen idee of dat past, nog nooit geprobeerd maar zou het risico dan inderdaad niet lopen. Fijn dat je wat gevonden hebt.


Nav je tip heb ik op hun site gekeken want het zijn super leuke koffertjes inderdaad dus ik was hoopvol :D. Maar nee, ze hebben vooralsnog geen koffertjes van dit formaat.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1704

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 28 Okt 2021 17:08

Re: Handbagage 45x36x20, tips?

Ben ik ook op zoek naar, maar net wat je zegt of mega duur of niet mijn smaak.

Onze Handbagage trolley mag wel gratis ingecheckt worden maar ivm Corona en zo min mogelijk beweging in het vliegtuig mag je alleen een tas of iets meenemen wat onder je stoel past.
Juli 2019
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 567

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 28 Okt 2021 20:30

Re: Handbagage 45x36x20, tips?

Onze kids krijgen in december een handbagage koffer cadeau van deze website. Ze hebben ook nog een maat kleiner, maar die is nog iets kleiner dan de maat die jij noemt. Niet heel hip of mooi, maar wilde het toch even noemen.
https://www.bulbby.com/nl/momenten/vakantie/
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers