Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wintertijd

<<

Anoniem323

Bericht 02 Nov 2021 20:59

Re: Wintertijd

Kees schreef:E heeft nergens last van. Mijn biologische klok is helaas nogal sterk, ik ben iedere ochtend een uur te vroeg wakker en kan dan niet meer slapen 🙄🤷🏼‍♀️


Oh wat jammer van jouw slaap! Hopelijk kom je snel weer in het goede ritme.

Max wat lekker, overwinteren. Waar ga je dan heen?
<<

Anoniem331

Bericht 02 Nov 2021 22:28

Re: Wintertijd

Calathea schreef:
Max schreef:En wat is t dan toch weer vroeg donker!! Moet daar altijd enorm aan wennen. Sowieso niet mijn favoriete seizoen / half jaar haha.


Ja inderdaad! Ik heb hier echt een hekel aan. Mijn telefoon ging om half 5 ofzo al in de avond stand. Doet hij automatisch op de tijd dat de zon onder gaat ofzo? En met eten keken we de donker in. Bah bah! Laat de lente maar weer komen!

Succes max! Een half jaar kan lang duren



Oei, nu al roepen laat de lente maar komen, dan moet je het wel lang en vaak roepen eer dat komt.

Ik heb echte moeite met de schakeling in tijd. De wintertijd opzichzelf heeft zijn charmes en geniet ik wel erg van. Maar er gevoelsmatig steeds een uur naast zitten is gewoon rot.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 03 Nov 2021 07:05

Re: Wintertijd

Mijn dochter is al 4 dagen op rij om 5 uur wakker. En ik eigenlijk ook.
Ze lijkt er verder geen last van te hebben na een dag school en bso. Ik helaas wel😴
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Nov 2021 07:25

Re: Wintertijd

Hoe zit dat eigenlijk, trekt dat wel weer bij met die kids in de loop der tijd? Ik merk het nu voor het eerst eigenlijk dat ze dus door de wintertijd eerder wakker is.
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 03 Nov 2021 09:15

Re: Wintertijd

Ik denk dat als je de rest van haar normale "schema" gewoon blijft volgen dat het vanzelf wel weer bij trekt. Hoop ik voor je, haha.
<<

Anoniem328

Bericht 03 Nov 2021 10:40

Re: Wintertijd

Hier ook nooit eerder last gehad bij het ingaan van de wintertijd maar onze jongste van bijna 4 is sinds maandag elke ochtend rond 6 uur wakker dus precies een uur eerder. En dan is een uur wachten tot het schaap geel wordt wel erg lang dus hij roept ons regelmatig en wordt ook gefrustreerd na een tijd. Heel begrijpelijk.
Ik ga ervan uit (en hoop) dat dit vanzelf wel bijtrekt!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 03 Nov 2021 11:10

Re: Wintertijd

Max schreef:
Kees schreef:E heeft nergens last van. Mijn biologische klok is helaas nogal sterk, ik ben iedere ochtend een uur te vroeg wakker en kan dan niet meer slapen 🙄🤷🏼‍♀️

Oh wat vervelend! Heb je dan ook lang last van een jetlag?


Ja, tijdverschil of uit m'n ritme gehaald worden heeft nogal impact op me.

Maar als ik verder gewoon weer het ritme aanhoud komt het vanzelf weer goed.
30-04-2017
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 03 Nov 2021 11:18

Re: Wintertijd

Wij hebben dit jaar geluk gehad. Wij zijn zaterdag terug gekomen uit Schotland dus hebben geen tijdsverschil gemerkt :smile:
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem323

Bericht 03 Nov 2021 16:42

Re: Wintertijd

Normaal hebben ze er bij ons ook altijd last van. Tegen de tijd dat de klok verzet werd, waren ze er pas net aan gewend😭
Dus ik ben dan ook heel blij dat ze er nu al meteen in zitten.
<<

Anoniem334

Bericht 03 Nov 2021 17:17

Re: Wintertijd

Nou wij hebben dus echt niks gemerkt weer, dat is wel mooi!
<<

Anoniem325

Bericht 08 Nov 2021 12:24

Re: Wintertijd

Kunnen baby’s na een week nog steeds last hebben van de wintertijd?
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 08 Nov 2021 13:39

Re: Wintertijd

Ik merk het zelfs nog aan mijn biologische ritme, dus geloof zeker wel dat het bij kinderen/baby's ook nog even kan duren.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem323

Bericht 08 Nov 2021 13:40

Re: Wintertijd

Ja ik denk het wel.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers