Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Míjn ex terug

<<

Mohtgnivol

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 21 Okt 2021 20:04

Bericht 21 Okt 2021 21:13

Míjn ex terug

Hallo

Dit is mijn eerste keer dat ik dit zo doe online
Maar ik wilde het toch proberen en kijken of jullie mij kunnen helpen

Het zit zo
Ik zat in een relatie van bijna 7 jaar met de liefde van me leven. Waar ik enorm veel van hield. We waren zelfs samen naar een woning aan het kijken 3 weken gelden
Ik moet toegeven ik heb in de 7 jaar heel wat fouten gemaakt. En had daar telkens enorm veel spijt van. Ik heb ooit na het stappen in een dronken bui tegen een meisje gezecht dat ze erg mooi was en mijn vriendin liep toen achter mij en ook ooit een telefoon nummer gevraagd aan een ander meisje ook gepaart met wat drankje. over Maar Ook vanuit haar kant ging het niet altijd goed. Ze vertelde zelf een keer dat ze lust had naar een ander. Maar niet specifiek een persoon. We hadden toen ook even een pauze ingelast en ik ben toen met een feest ook de mist in gegaan om die redenen.
Er is nooit echt fysiek iets gebeurt met een ander vanuit alebij de kant niet
We hebben het daarna rustig aan gedaan en hebben het elkaar kunnen vergeven wat er was gebeurd
We waren weer bij elkaar en alles ging goed en we waren weer erg verlieft  op elkaar.

Nu ongeveer 2 jaar latter vertelde ze me uit het niks dat ze onze basis niet goed vind en er een punt achter wilde zetten

Ik was er kapot van. Ik wist niet meer wat boven en onder was.

Ik ben inmiddels na 2 weken achter wat ze presies met de basis bedoelde
Ik was niet altijd redelijk tegen haar En verloor soms het respect voor haar door  lelijke dingen te zeggen tijdens ruzies in plaats van met haar te praten. Ook vroeg ze altijd of ik meer interesse wilde tonen in haar. Al was het maar door te vragen hoe haar dag was. Het is zekker niet dat ik niet  geïnteresseerd in haar was. ik vergat het gewoon om dat te vragen. Ook was het vertrouwen een beetje weg omdat ik een keer tegen een festival vriendin me toen meer heb opengesteld dan tegen haar. Ik had er totaal geen ergen in maar toen ik het bericht liet lezen omdat ze jaloers was  werd ze er erg verdrietig van Dat Ik bepaalde dingen wel me haar deelde en niet met haar.

Ik heb hier enorm veel van geleerd en zou haar nooit meer zo behandelen. Omdat ik nu weet hoe zeer het haar doet. Ik ben als het waren weer met twee pootjes op de grond gezet en heb er besef van hoeveel pijn ik haar heb gedaan.

Ze zecht steets nog wel erg veel van mij te houden en me te missen. Maar dat ze het niet kan op deze manier.

Ik heb haar een brief geschreven met 5 kantjes vol over wat mijn fouten waren en wat ik daarvan heb geleerd . ze werd er erg emotioneel en moest er ook  van huilen.
Ik heb in deze brief mijn hard en ziel gestoken en heb goed kunnen verwoorden hoe ik me nou precies voelde. deze heb ik haar laten lezen omdat het voor mij erg moeilijk is om dit meteen goed te vertellen

Nou wil ik er alles aan doen om haar terug te krijgen
Voordat ze misschien een ander heeft maar ik moet eerst aan mezelf werken wand ik ben momenteel een emotioneel wrak En dat is niet bepaalt aantrekkelijk

Denken jullie dat het ooit nog goed komt
Of is er al echt  teveel gebeurt

Ps.sorry voor eventuele spelfouten
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 21 Okt 2021 21:43

Re: Míjn ex terug

Het is lastig om te oordelen over of dit goed kan komen of niet. Daar zijn ook twee mensen voor nodig om dat te willen. Zij geeft nu aan van niet, ondanks dat ze je wel mist. Zou ze bijv in relatie therapie willen? Of zijn er afspraken met haar te maken om te werken aan bepaalde punten in de relatie en het dan zo, rustig aan, opnieuw af te tasten?
Als zij dit niet wil, dan houdt het helaas op voor jou. Dan kun je het beter accepteren. Als zij nog mogelijkheden ziet, dan is er een kans op succes ook al is dat dan hard werken.
Succes ermee!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 22 Okt 2021 07:58

Re: Míjn ex terug

Pure* schreef:Het is lastig om te oordelen over of dit goed kan komen of niet. Daar zijn ook twee mensen voor nodig om dat te willen. Zij geeft nu aan van niet, ondanks dat ze je wel mist. Zou ze bijv in relatie therapie willen? Of zijn er afspraken met haar te maken om te werken aan bepaalde punten in de relatie en het dan zo, rustig aan, opnieuw af te tasten?
Als zij dit niet wil, dan houdt het helaas op voor jou. Dan kun je het beter accepteren. Als zij nog mogelijkheden ziet, dan is er een kans op succes ook al is dat dan hard werken.
Succes ermee!


Helemaal eens. Zoals jij het beschrijft zijn er geen dingen gebeurd die onoverkomelijk zijn. Maar goed, dat is jouw perspectief en jij ziet de relatie ook nog steeds zitten. Voor haar zijn bepaalde dingen misschien wel een grens over gegaan.

Als ik heel eerlijk ben, geloof ik er zelf niet zo heel erg in dat als je al 7 jaar samen bent en eerdere pauzes hebt ingelast en zij er nu echt niet tevreden mee is, dat je er 123 samen uitkomt. Ik vrees dat intenties dan vaak echt wel goed zijn, maar je heel snel in oude patronen vervalt. Ik vind de suggestie van relatie therapie dan ook een hele goede, maar ik denk wel dat je daar alleen iets aan hebt als je allebei echt gemotiveerd bent de relatie nog te doen slagen. En je moet het je kunnen veroorloven natuurlijk.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 22 Okt 2021 11:48

Re: Míjn ex terug

Slimme meid dat ze eieren voor haar geld heeft gekozen en het uit heeft gemaakt. En dat ze er niet meer aan begint ondanks dat ze je mist. Dat heb je dan maar te respecteren. Want al was een relatie nog zo slecht, wil dat niet zeggen dat je die persoon niet kunt missen. Je bekijkt alles nog steeds vanuit een egoïstisch standpunt en ik kan er niet echt bij dat je in zo een korte tijd al veranderd zou zijn. Je wilt een snelle fix want stel dat ze een ander krijgt. Zo werkt het niet. Je wilt aan jezelf werken omdat je nu een wrak bent en daarmee niet aantrekkelijk voor haar. Bekijk het eens van haar kant. Want nee, wat je hier omschrijft klinkt niet als heel spannend allemaal maar dat je geen respect voor haar had benoem je ook maar even snel tussen neus en lippen door. Hoe dat zit weten wij hier niet maar was voor haar blijkbaar genoeg reden om er nu goed klaar mee te zijn.

Als je van deze vrouw houdt dan laat je haar los en gun je haar dat geluk, desnoods met een ander die haar wel met respect kan behandelen, zelfs als er ruzie is. En wat je geleerd hebt, kun je meenemen in een eventuele volgende relatie. Ik zou haar voor nu vooral met rust laten. Als je nu niet kunt respecteren dat ze geen relatie meer met je wilt, hoe zou je haar dan kunnen respecteren als ze dit ooit nog wel zou willen?
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Mohtgnivol

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 21 Okt 2021 20:04

Bericht 22 Okt 2021 17:32

Re: Míjn ex terug

Bedankt voor de reacties

Natuurlijk respecteert ik haar met alles wat ze in de toekomst doet
Het is aleen zo gek dat het zo na dat het 2 jaar hartstikke goed gegaan is nu openeens teveel is
Ze gaf in die tijd ook aan dat ze het echt vergeven was en ik haar ook
Ze wilde niks meer dan met mij een huis kopen en een gezin stichten.
Ik was daar op het begin wat terughoudend in omdat we er ten eerste het geld niet voor hadden
En ik nog erg jong was voor een kind
Maar toen we eenmaal en huis wilde gaan kopen dat ik dat dan na een jaar samen wonen ook wel zou zien zitten om een kindje te krijgen
Dus dat kan ook niet het probleem zijn geweest

Ze kan zelf ook niet altijd goed haar emoties plaatsen en omdat ze nu totaal ander werk wil gaan doen
En vast en zekker erg zenuwachtig is maar ook gedreven om het te doen. Dat Ze in een soort achtbaan zit van gedachten en emoties.
Omdat ze ook vaker emotioneel word van gebeurtenissen die niet over ons gingen. En dan stote ze me ook af en dan niet omdat ik er niet met haar over wilde praten.

Relatietherapie had ik ook voorgesteld maar dat vond ze niet normaal op onze leeftijd
En daar ben ik het ergens ook wel mee eens. We zijn 23 en 25

Ze zecht dat ze me ook totaal niet wil verliezen in haar leven.
En als vrienden door wilt

Ik weer gewoon niet goed hoe ik dit moet aanpakken

Ik heb wel een manier die een groote slagingskans zou moeten hebben maar dan zou ik minimaal en maand geen contact moeten hebben met haar.
Wat bijna niet gaat wand we zijn samen leiding van een scouting groep dus we zien elkaar sws elke week.
En hebben dezelfde vriendengroepen

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers