Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Emoties sinds moeder zijn

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 27 Okt 2021 11:30

Re: Emoties sinds moeder zijn

Ik ben denk ik 1 van de weinigen waarbij het niet herkenbaar is. Ik hoef nooit te huilen om iets wat mijn kinderen doen of zielige dingen op tv oid.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 27 Okt 2021 16:25

Re: Emoties sinds moeder zijn

Het hoeft zich ook niet perse te uiten in huilen toch?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 27 Okt 2021 19:22

Re: Emoties sinds moeder zijn

Dat lees ik wel bij voorgaande reacties veel.

Maar ik ervaar ook geen angsten of andere emoties sinds ik moeder ben geworden.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 875

Geregistreerd: 22 Apr 2021 17:38

Bericht 27 Okt 2021 20:25

Re: Emoties sinds moeder zijn

Ik ben qua karakter harder geworden maar qua emoties een zacht ei. Kom niet aan met mooie muziek bijvoorbeeld dan brul ik alles bij elkaar.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 28 Okt 2021 10:13

Re: Emoties sinds moeder zijn

Ik ben altijd al wel snel huilerig en angstig geweest. Maar nu is dat wel versterkt denk ik.

Maid kijk ik ook sinds gister. Heb nog niet echt moeten huilen wonderbaarlijk, maar ik voel de serie wel enorm. Ik heb de hele nacht m’n dochter vast gehouden.
<<

Anoniem323

Bericht 28 Okt 2021 11:00

Re: Emoties sinds moeder zijn

Angstig ben ik ook geworden maar ook boos. Ik kan helemaal niet tegen onrecht, word ik zo boos om.
Voorheen haalde ik mijn schouders op en dacht laat maar.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 28 Okt 2021 11:15

Re: Emoties sinds moeder zijn

Calathea schreef:Angstig ben ik ook geworden maar ook boos. Ik kan helemaal niet tegen onrecht, word ik zo boos om.
Voorheen haalde ik mijn schouders op en dacht laat maar.


Dit herken ik ook wel en dan meer gericht op onrecht wat vrouwen in de maatschappij betreft. Laatst bleef ik bv even langs mijn auto staan terwijl mijn dochter al instapte omdat ik een man zag schreeuwen tegen de vrouw in zijn auto en ik checkte of dat wel helemaal goed ging. Mijn dochter vroeg later wat ik deed dus ik legde het uit en druk haar nu al op het hart dat het niet normaal is als een partner of überhaupt iemand zo tegen je praat. Ook in kleinere vormen wijs ik haar daarop. Zo was er bv op school vorig jaar dat ze "In Holland staat een huis" deden in de klas en dan kiest de "heer" een "vrouw" en zo maken ze een slinger van kinderen. Een meisje uit haar klas had gevraagd of zij een keer als eerste mocht maar nee dat kon niet want zo ging het liedje nu eenmaal. Dat meisje speelde toevallig bij mij dus ik heb de meiden op het hart gedrukt dat de juf het liedje ook kon aanpassen en dat meisjes net zo veel recht hebben om voorop te lopen dan jongens. Dat is nu inmiddels gebeurd :cheering:. Ik probeer die boosheid dus wel om te zetten naar iets nuttigs.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 28 Okt 2021 18:41

Re: Emoties sinds moeder zijn

Ik was altijd snel in tranen en vol emoties maar sinds ik zoon heb veel minder en zwanger nu ook vrijwel niet.. zou soms wel lekker zijn / opluchten maar ben iets harder ofzo geworden juist.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem323

Bericht 28 Okt 2021 18:42

Re: Emoties sinds moeder zijn

Wat goed dronkentaart! Fijn dat je er iets mee kon.

Ik heb ook toen dat nieuws over Afghanistan ging, over de taliban, veel onmacht gevoeld. Hoe moeten de ouders zich voelen, hoe kunnen die kinderen in zo'n land opgroeien, hoe moeilijk moet het zijn voor de meiden die geen onderwijs meer kregen? Dat soort vragen gingen bij mij continu door mijn hoofd. Maar ook het gevoel van onmacht want ik kon er niets aan veranderen.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers