Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 13 Okt 2021 19:28

Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Beter te vroeg dan te laat :smile:
In dit topic kunnen we elkaar inspireren, tips geven, ideeën uitwisselen en gewoon lekker kijken ‘hoe anderen het doen’.

Hierbij de vier cadeautjes tip:
Afbeelding
Andere tips: iets zelf gemaakt, duurzaam, iets 2ehands, een belevenis (bioscoopbon), goed doel, verkleedkleren, gereedschap, educatief, gezelschapsspel

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Soleil op 13 Okt 2021 19:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3479

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 13 Okt 2021 19:30

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Waar staat ze Z voor? 😄

Ik ben al aan het shoppen voor Sinterklaas en verjaardag zoon omdat de baby dan ook verwacht wordt, maar ik lees mee 😊
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 13 Okt 2021 19:34

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Zwanger en kinderen subforum :)

Waren er al weer speelgoedboeken of ben ik echt nog belachelijk vroeg?

Mijn lijstjes
Zoon 7 jaar:
Geobender (soort rubricskubus, maar dan anders)
3D dinopuzzel (gratis bij de AH)

Dochter 5 jaar:
Geobender
3D dinopuzzel
Verkleedjurk +accessoires Elsa

Samen:
Soort bouw staafjes en verbindstukjes om forten oid te maken.
Appelschilmachine (OpzijnPlek)[/u]
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Okt 2021 19:38

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Ik neig dit jaar naar veel educatieve cadeaus die hem uitdagen. Hij is momenteel gek op zijn rekenspel dus ik heb ook Loco Mini op z'n verlanglijst staan en wat Smart Games. Djeco heeft ook een paar hele mooie spellen zie ik. Voor schoencadeautjes heb ik tot nu toe alleen speelgoed ovenwanten bedacht. Die leent hij altijd uit de gewone keuken. En misschien weer badparels. Dat vond hij vorig jaar zo leuk en ze zijn net op.
Hijzelf heeft intussen feilloos door dat hij dingen op z'n verlanglijst kan zetten (dan zegt hij tegen mij dat ik het in m'n telefoon moet zetten) maar hij weet ook dat hij niet alles kan krijgen. Hij wil zelf graag een cementmixer (om mee te spelen haha, geen echte), wat Lego en Duplo dingen en hij wil heel graag een knikkerbaan maar ik weet niet of ik dat nou zo graag wil, nóg meer constructiespeelgoed in een grote bak. Hij speelt daar wel bijna elke dag mee op school dus hij vindt het wel super, maar anderzijds doet hij dat dus daar ook al wel.

Met Kerst krijgen ze altijd een boek van m'n moeder.

Voor dochter heb ik nog niets bedacht. Ze is net jarig geweest en ben erg content over wat ze toen heeft gekregen maar dat is ook wel weer genoeg eigenlijk. Oh ja een rijgketting van Nijntje had ik bedacht, want ze loopt altijd rond met allerlei dingen als ketting (babyfoon enzo).
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Okt 2021 19:56

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Oh ik ga dit in de gaten houden, want ik heb werkelijk nog geen flauw idee! Tips voor een elfjarige puber zijn ook welkom.
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Okt 2021 19:58

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Wij hebben. Deels besteld en dingen al in huis

Formule 1 speelmat
Xxl houten treinset
Setje auto's die ook op de mat kunnen.
Freddie activiteiten bus
Regenboog ontdek rups
Baby sleutelbos
Twiet twiet rammelaar

En voor in zijn schoen waar die niks van snapt maar ja.
Knuffel sint en Piet.
Woezel en pip voorleesboek met zijn naam er in. Is sinterklaas verhaal van Woezel en pip

Ik weet veels te veel. Maar vieren het 3x en er is gewoon teveel leuks. Daarom ook gekozen voor dingen waar die later wat aan heeft.
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Okt 2021 20:01

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Wat voor F1 speelmat is dat Sarah? En leuk hoor, gezellig dat jullie het drie keer gaan vieren.
Let's discover the world together.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 13 Okt 2021 20:13

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Ik heb net dingen besteld bij Bol en Kruidvat voor de kinderen.
Ik had al voor allemaal een nieuwe Feetje pyjama. Met dino's en luipaard print.
Heb net het boek de NEEhoorn, Carcassone Junior en Dokter Bibber voor gezamenlijk gekocht.
Verder voor oudste dochter Lego Rapunzel toren. Voor zoon Playmobil politie achtervolging en treinrails voor z'n Lego trein. Voor jongste dochter Duplo boerderij, huis en treinbanen voor haar trein.

Vooral voor Sophie vind ik het lastig. Maar Pepijn en andere dochter hadden het al weken over de playmobil en lego. Dus durfde ik al te kopen. Voor de rest komende dagen even Sint boeken door kijken.

Van mijn moeder krijgen ze allemaal een verkleedpak: Spiderman, Sneeuw, Rapunzel en Anna.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Okt 2021 20:17

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Marin schreef:Wat voor F1 speelmat is dat Sarah? En leuk hoor, gezellig dat jullie het drie keer gaan vieren.



Deze mat is het.

https://www.speelkleed.nl/speelkleden/s ... zandvoort/
Afbeelding
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 13 Okt 2021 20:24

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Ik heb ook al best wat cadeaus gekocht.
Voor in haar schoentje:
Klein setje Duplo met boerderijdieren.
Een keukensetje met schort en ovenwanten.
Memoryspel voor in bad van Kikker en zijn vriendjes.

Voor pakjesavond:
Duplo Ariël.
Fischer price set van frozen.
Set houten snijfruit.
Bing op zijn kwebbeltaxi.
Pannetje met groente en fruit voor in haar keukentje.

Aan kerst doen wij niet. Mijn dochter is 24-12 jarig. Voor haar verjaardag krijgt ze de ijscokar van vtech en een theeservies van little Dutch.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 13 Okt 2021 20:35

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Ik vind het altijd knap dat mensen zo mooi op tijd beginnen met de cadeaus. Las zelfs ergers dat meerdere mensen al helemaal klaar zijn!

Zelf heb ik vanavond voor beide meiden een setje van Lego besteld.
Voor de oudste heb ik een soort dagboek setje met stickers ed gekocht en ik denk dat ik voor alle drie ( :o ) een matching pyjama ga kopen.
Voor de oudste mss domino. Voor de jongste verder geen idee..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 13 Okt 2021 20:37

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Ik ben toevallig al een beetje aan het oriënteren/lijstje maken. Dat is voor mijn doen heel vroeg. Maar ik ga nog niets kopen, dat komt tzt wel en wie weet bedenk ik dan juist nog andere of leukere dingen. Ik ga sowieso weer proberen zo veel mogelijk bij de lokale speelgoedwinkel te halen dus aanbiedingen en vooruit kopen doe ik niet zo aan.
Ze krijgen sowieso allebei een boek, pyjama en kersttrui/kerstromper/ kerstsokken of iets dergelijks. Verder denk ik aan een groot cadeau voor samen. Het Ikea keukentje met toebehoren of Stapelstein zijn kanshebbers.
Verder heb ik voor zoontje (dan 3,5) nu opgeschreven:
Step
Loco boekjes
Paraplu
Glitterstiften
Schoolbord
Duplo vuilniswagen
En voor dochter (dan 8 maanden)
Wheeliebug
Houten stapelslak
Boekje met cd met kinderliedjes
Iets kerstigs voor op haar kamer

We vieren het 3x (zelf en met beide opa's en oma's) dus ik kan nog cadeaus doorschuiven. En ze hoeven zeker niet alles te krijgen maar ik probeer in ieder geval vast alles op te schrijven wat ik leuk vind zodat ik straks niet zonder inspiratie zit. Wij proberen het zelf thuis in ieder geval een beetje beschaafd te houden, meestal doen we 1 groot cadeau, 1 boek, 1 pyjama en nog een kleinigheidje en wat lekkers.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 13 Okt 2021 20:44

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Ik heb de afgelopen 2 maanden al wat verzameld aan cadeau's😊 normaal niet zo vroeg maar als ik goede aanbieding tegen kom of wat leuks dan haal ik t toch naar vast in huis!
Komt vast nog wel het een en ander bij en onze dochter is half januari jarig dus dan ook weer cadeau's😁

Oh en wacht ook even op de Lidl met speelgoed.. die hebben ook altijd straks weer zoveel leuke dingen en van hout.
Laatst gewijzigd door kippetje op 13 Okt 2021 20:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Okt 2021 20:44

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

sarah1985 schreef:
Marin schreef:Wat voor F1 speelmat is dat Sarah? En leuk hoor, gezellig dat jullie het drie keer gaan vieren.



Deze mat is het.

https://www.speelkleed.nl/speelkleden/s ... zandvoort/


Oh wat leuk! Wij hebben zo eentje van onze stad. Daar staat zelfs onze trouwlocatie op en zoontje hrkent ook vaak dingen uit de stad als we rondrijden. echt leuk.
Let's discover the world together.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 13 Okt 2021 21:16

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Ik ben door het jaar heen altijd al vanalles aan het verzamelen 😅

Voor de oudste, die net voor sinterklaas ook nog jarig is (ze wordt 5), heb ik wat educatieve dingen, een boek om te leren klokkijken, een boek over het menselijk lichaam met een puzzel erbij en een kinderatlas. Verder heb ik de cupcake winkel van lego friends en een lego setje van de kleine zeemeermin.

De jongste (dan 2,5) krijgt in elk geval een houten gereedschapsset en een uitbreiding van zijn playmobil dierentrein.

Ze krijgen beide ook een adventskalender in hun schoen en ik wil ze samen nog een mooi voorleesboek geven.
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem323

Bericht 14 Okt 2021 00:09

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Ik heb al een klein lijstje gemaakt, sommige dingen al in huis.

Oudste:
Lego
Tip toi boek
Dolfje weerwolfje boek

Jongste:
Lego
Tip toi boek
Kinderbakboek
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 14 Okt 2021 06:42

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Mijn dochter is binnenkort ook jarig (5) dus ik was al kado’s aan inkopen. Normaal krijgt ze op verjaardag iets groots, maar we hebben nu geen idee wat. Ik schuif ook wat door naar Sinterklaas. Heb nu dit bedacht:

- prinses doornroosje verkleedjurk;
- pop doornroosje;
- unicorn kussen;

- dansmat;
- microfoon bij dansmat:
- lol pop;
- barbie make-up adventkalender;
- muts en handschoenen en sjaal.

Nog even kijken wat het precies wordt.
Met kerst krijgt ze een sprookjesboek.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 14 Okt 2021 07:34

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Ik ben er langzaam over aan het nadenken maar heb nog niks in huis.

Voor alle drie wil ik wel een leuk verkleedsetje geven, dat hebben ze nog niet zoveel. En voor de oudste heb ik al een set skintone kleurpotloden bedacht, dus met alle mogelijke huidskleuren. Voor haar koop ik ook een voorleesboek. Verder weet ik het nog niet zo goed, fijne inspiratie hier dus!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 14 Okt 2021 08:01

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Er is een set van Magformers onderweg. Verder moet ik er nog over nadenken. Als opa en oma weer zoveel kopen als vorig jaar richt ik me vooral op schoencadeaus en praktische cadeaus denk ik. Anders krijgt ze echt veel te veel.

Edit: heb net deze Paw Patrol pyjama besteld. https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0485550017.html
Laatst gewijzigd door Gympie op 14 Okt 2021 09:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 14 Okt 2021 08:50

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Leuk voor de inspiratie dit topic altijd!
Ik ben aardig compleet met mn lijstje denk ik al (nog niet alles in huis), even kijken of er nog dingen wisselen komende weken.

Voor in de schoen:
- allebei een boekje (dochter een moppenboek om zelf te lezen, zoon een boekje van Bobbi)
- allebei een canvassetje om te schilderen
- allebei een figuurponsje en washitape om te knutselen

Voor dochter (6):
- Een kappop van babyborn met accessoires erbij
- Xoomy compact tekenmachine (nav tip andere topic!)
- Een setje van Haba Little friends (kamperen)
- Boekjes om zelf te lezen
- XL puzzel disney prinsessen met 100 stukken

Voor zoon (2,5)
- Paw Patrol Police Cruiser
- Haba Kullerbu vrachtauto met aanhanger
- Haba Little friends poppetje
- XL puzzel piraten met 36 stukken

Samen krijgen ze nog een uitbreiding op de Haba kullerbu (ballenbaan) en een los doosje met extra pilaren enzo.
En ik denk allebei wellicht ook nog een knuffeltje.

Verder krijgen ze dan nog een cadeau van opa en oma en nog wat kleine dingetjes waarschijnlijk op school, opvang, van ooms en tantes. Altijd teveel verwend :D

Voor kerst krijgen ze allebei een nieuwe pyjama.
En misschien zoek ik nog een gezelschapsspel voor ons allemaal samen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 14 Okt 2021 10:05

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Hier wordt mijn oudste zoon net voor Sinterklaas 7 dus hij heeft dubbelop feest. Eerste jaar dat hij niet meer in Sinterklaas geloofd ( maar dat maakt niet uit qua cadeautjes). Met kerst geven wij geen cadeautjes.

De oudste wil graag een smartwatch, die krijgt hij dan ook van ons voor zijn verjaardag. En aan de opa's en oma's vragen we Monopoly en Ticket to Ride voor hem ( hij is dol op spelletjes spelen). Daarnaast wil hij heel graag grote Pokemon kaarten dus die heeft mijn man laatst al mee genomen toen hij even zonder kinderen in het dorp was en dat krijgt hij in ieder geval voor Sinterklaas.

Voor de jongste heb ik laatst dierenbeeldjes maken van gips ( van SES) meegenomen bij de Action. Verder echt nog geen idee.

Wij geven meestal iets om aan te trekken, iets wat op gaat ( dus meestal knutselspullen) en iets wat ze graag willen hebben voor Sinterklaas. Bij beide opa's en oma's wordt meestal ook nog Sinterklaas gevierd dus ze worden sowieso verwend.

Ik ga even meelezen voor ideeen voor een jongetje van vier (met een grote broer, dus al veel speelgoed in huis).
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 14 Okt 2021 16:00

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Laatst de 2 opvolgende boeken van Bob Popcorn besteld (deel 1 is hier verslonden) en toch maar een adventkalender van Harry Potter, een bakdingetje van de Action (heeft ze gelijk wat te doen in de kerstvakantie), glitterstiften. Verder ga ik een Nintendo kopen en een paar spelletjes. Die willen we al zo lang, kerst is een mooi moment :). Moet verder nog even kijken hoe of wat, mss een nieuwe leuke onesie ofzo en voor in de schoen heb ik tot nu toe alleen de stiften. Ik hoorde dat sommigen het grote speelgoedboek van Bol.com al binnen hebben, daar wacht ik even op en dan zie ik wel wat ze allemaal nog meer wil.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 14 Okt 2021 16:48

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Ik heb voor Y een sweater besteld die ze al heel lang wil maar die dus uit Amerika moet komen. Verder nog geen idee eigenlijk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Okt 2021 17:47

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Marin schreef:

Oh wat leuk! Wij hebben zo eentje van onze stad. Daar staat zelfs onze trouwlocatie op en zoontje hrkent ook vaak dingen uit de stad als we rondrijden. echt leuk.


dat is ook leuk. Ik wou graag de Friesland versie. Maarja met een man die helemaal gek is van f1 moest het die worden
Afbeelding
<<

Brooke

Bericht 14 Okt 2021 18:25

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Ik ben ook net klaar sinds vorige week voor beide meiden. Ik begin hier vrij vroeg mee in het jaar, de oudste is beperkt in alle opzichten, dus lang niet alles is voor haar geschikt en vergt veel zoeken, nadenken en creativiteit. Maar het is gelukt.

Voor sinterklaasavond:

Voor de oudste:
-egel van Linkimals (fisher price)
-theeserviesje
-vtech storikid
-meiden speelgoedauto
-Dora ABC geluiden bord

Voor de jongste:
-Starterset Tiptoi
-Tiptoi boek
-Setje Sylvanian famelies
-meiden speelgoedauto
-Step

In de schoen

Voor de oudste:
-Geluidenboek paw patrol
-Magneetboek rupsje nooitgenoeg
-Wat lekkers
-Mini setje voor de speelkeukenspulletjes van hout

Voor de jongste:
-Ketting rijgen
-Aankleedpuzzeltje
-Wat lekkers
-Playmais
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers