Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 29 Nov 2021 12:58

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Hier is er stiekem ook nog wat bij gekomen.. Ik had 4 dingen per kind en dat zijn er 5 geworden. Beide opa's en oma's volgens mij 2 cadeaus per kind (valt me reuze mee).
Misschien dat ik wel iets bewaar voor een andere keer, moet ik nog even over nadenken.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 01 Dec 2021 21:28

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Iemand nog tips voor cadeau voor 8 jarige ?
We hebben al drie cadeautjes ( switch spel, gereedschapskist van hout, knikkerbaan) nu moeten we nog wat erbij hebben maar ik ben echt inspiratieloos. Zoon heeft zelf ook maar twee dingen op zijn lijstje dus dat schiet ook niet op :palm:
<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 14:26

Bericht 01 Dec 2021 22:20

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Hier zijn bord spelletjes favoriet.

Faro is erg leuk
Doolhof
Efteling piranja spel
Cucaracha alle 3 de versies
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 01 Dec 2021 22:41

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Uiltje schreef:Iemand nog tips voor cadeau voor 8 jarige ?
We hebben al drie cadeautjes ( switch spel, gereedschapskist van hout, knikkerbaan) nu moeten we nog wat erbij hebben maar ik ben echt inspiratieloos. Zoon heeft zelf ook maar twee dingen op zijn lijstje dus dat schiet ook niet op :palm:


Ik heb in dit of ander topic ook al eens gezegd maar zeg nog eens want denk zelf dat het een hit wordt: een goocheldoos
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43724

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Dec 2021 22:44

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Hahaha ik werd zo gek van m'n kleine broertje met z'n goocheldoos rond die leeftijd. 😂 Maar ik denk dat hij ook nogal gek werd van z'n twee zussen die m altijd rokjes aantrokken.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43724

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Dec 2021 22:47

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Uiltje, m'n man heeft bij de Action van die metalen constructie voertuigen gekocht, met meer dan honderd onderdeeltjes. Dat zit morgenochtend in zoontjes schoentje, en dat zal hij zeker samen met z'n vader moeten doen, maar misschien vindt jouw zoon dat wel leuk voor in z'n eentje al?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem328

Bericht 01 Dec 2021 22:49

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

Een proefjes/wetenschap/scienceset?

Wij twijfelden tussen dit en inderdaad een goocheldoos. Wij hebben via wehkamp een science4you wetenschap 6 in 1 set besteld.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 06 Dec 2021 20:43

Re: Z&K Feestdagen cadeautjes topic 2021

De evaluatie:
De dikgedrukte dingen zijn de grootste successen.
De geobender vind ik echt een aanrader voor 7/8 jaar (niet echt eerder), maar wel duur in verhouding tot wat je krijgt. De Lego draak is nog niet verder dan 1 meter bij zoon vandaan geweest, hij is helemaal gek op dat ding!
Dochter trok haar Elsa jurk aan, en wilde hem echt niet meer uit doen. Ook heeft ze inmiddels al zeker vijf appels op, omdat die schilmachine zo leuk is! Ze hebben allebei een onesie gekregen, daar zijn ze ook super blij mee. De knutselspullen heeft dochter al gebruikt.

Soleil schreef:.
Zoon 7 jaar
- geobender
- Ninjago onesie

- doos met planeten en kometen (kruitvat)(dit was echt goedkope zooi, zonde van het geld)
- Lego Ninjago draak
- Lego vrachtwagen
- dino 3D puzzel (ah)

Dochter 5 jaar
- geobender
- appelschilmachine
( OpzijnPlek.nl)
- pollypocket kleine verpakking
- kasteel met poppetjes (tweedehands) (niet gegeven)
- verkleedjurk Elsa
- hysterische licht/geluid/muziek eenhoorn
- dino 3D puzzel (ah)

Samen: fort bouw stokjes met koppelstukken. Glitterstiften
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jip, Rayna