Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Giselles grote verhuizing-topic!

<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 27 Okt 2021 19:18

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Het plafond is gestuct, dus nu wachten tot het droog is! Het is wel mooi hoor!

Afbeelding

Op zolder wordt het ook al zo mooi. Die kamer van F wordt toch zo gaaf :love:

Afbeelding

In onze slaapkamer zit de tweede laag verf erop, gelijk een stuk beter!

Afbeelding
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 02 Nov 2021 19:07

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Het gaat nu echt opschieten! Vloeren liggen er bijna overal in, plinten doen we na het weekend. Komende vrijdag worden de muren in de woonkamer en het plafond gespoten, einde van de middag komt de stoffeerder om de vloer te egaliseren. Vandaag heb ik kasten in elkaar gezet en de kaptafel voor onze jongste dochter. Morgen onze kledingkast nog in elkaar zetten, ik moet nog 1 muur sauzen en twee raamkozijnen lakken. Verder heel veel inpakken, want donderdag komt de verhuizer en moeten we het appartement uit.

Onze slaapkamer:
Afbeelding

Kamer van de oudste:
Afbeelding

Kamer van de jongste:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Werkkamer:
Afbeelding

Op de begane grond is er verder nog niks veranderd, dus foto's daarvan zullen volgende week weer komen, als de vloer er in gaat en het geschilderd is enzo.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 02 Nov 2021 21:16

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Mooie kleuren in de kamers, heel warm
2015 💙
<<

Linvi

Bericht 03 Nov 2021 09:32

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Wauw wat een vorderingen hebben jullie gemaakt zeg!! Ik hou totaal niet van Geel maar ik vind hem op jullie kamer wel mooi, ook mede door de vloer erbij!

De kleuren van je dochters kamer vind ik echt prachtig!! Succes deze week nog!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 03 Nov 2021 17:57

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Het wordt mooi, Giselle!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem323

Bericht 03 Nov 2021 19:44

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Wauw wat is het mooi geworden, heel mooi die kleuren. Volgens mij wel een vrolijke boel bij jullie.
<<

Anoniem323

Bericht 04 Nov 2021 06:13

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Succes vandaag met de verhuizing!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 04 Nov 2021 10:35

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Jullie zijn echt tuuurrrrbbbo snel!
Succes vandaag!
<<

Linvi

Bericht 04 Nov 2021 22:22

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Hopelijk is alles goed en vlotjes verlopen!
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 05 Nov 2021 09:52

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

We zijn verhuisd! Wat een gek idee dat we hier nu echt wonen. Vannacht natuurlijk eerste nacht hier geslapen, ik vond het maar raar. De oudste had het er ook wel even moeilijk mee, het idee dat we hier nu definitief blijven wonen. De jongste vond het geweldig, die sliep in haar nieuwe zolderkamer en was dolgelukkig haha.

Vandaag is de schilder hier om de begane grond (plafond + muren) te spuiten. Het stucwerk is gelukkig al goed droog, blij dat dat mee zat. Vanmiddag komt de stoffeerder, dan wordt de vloer geëgaliseerd. Eindelijk weer wat actie beneden. Maandag gaat de stoffeerder beginnen met pvc leggen, zin in! Hopen dat dat allemaal goed verloopt.
<<

Anoniem326

Bericht 05 Nov 2021 11:01

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Wauw Giselle, gefeliciteerd! Ik vind het echt onvoorstelbaar hoeveel werk jullie hebben verzet in zo'n korte tijd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Nov 2021 14:16

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Wat mooi allemaal zeg! Welkom in jullie nieuwe huis!
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Nov 2021 15:26

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Fijn dat alles over is. Wanneer willen jullie verder klaar zijn?
2015 💙
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 05 Nov 2021 18:40

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Wat fijn dat jullie verhuisd zijn! Echt weer jullie eigen plekje. Veel geluk in jullie nieuwe huis gewenst!
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 05 Nov 2021 19:09

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Minx schreef:Fijn dat alles over is. Wanneer willen jullie verder klaar zijn?


Vóór kerst als het kan :laughcry:

Op dit moment lijkt het alsof het gewoon NIET opschiet. Maar de begane grond is nog totaal niet klaar en ik denk dat het al heel veel scheelt als straks de vloer er in ligt en de keuken staat. Dan kunnen we ook dozen leeg gaan maken en dingen opruimen enzo, nu staan óveral spullen en ik word al moe als ik ernaar kijk en me realiseer dat al die dozen nog leeg moeten.

Komend weekend zijn we in onze oude woonplaats, even een weekend niks. Aan de ene kant vind ik het zonde, want ik zou nog heel graag wat dingen willen doen, maar ik ben zó moe dat ik het maar gewoon accepteer en hier de boel maar even de boel laat. Dinsdag weer verder.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 06 Nov 2021 13:56

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Wauw wat een progressie zeg, vind de kamers er echt leuk uitzien! Wat een werk al verzet zeg. Snap wel dat je liefst nog sneller wil maar rust nemen is ook belangrijk :)
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 06 Nov 2021 14:34

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Mooi giselle.
Jullie hebben hard gewerkt zeg.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 11 Nov 2021 07:13

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

We zijn weer een stukje verder! De vloer ligt erin en is zó gaaf! Zal later foto’s plaatsen.

Gisteren zijn ze met de keuken begonnen. Helaas een tegenvaller want 4 van de 7 apparaten waren niet geleverd. Twee ovens, warmhoudlade en de kookplaat. Eén oven komt alsnog vandaag, evenals de warmhoudlade. Andere oven weten ze niet, ding bestaat wel maar leveringsdatum is onbekend. De kookplaat wordt niet eens meer geproduceerd, dus daar balen we behoorlijk van. Nu een alternatief gekregen maar van een ander merk, zijn we dus ook niet blij mee. Maar goed het is beter dan helemaal geen kookplaat natuurlijk. Vandaag gaan ze weer verder, hopelijk krijgen ze het af.

Ik heb de muur in de keuken ook nog gesaust, moet nog een laag op dus dat ga ik vandaag of morgen nog een keer doen.

Alle deuren zijn afgelakt, die van zolder zijn klaar en kunnen weer teruggehangen worden, die van de meterkast moet nog wel twee keer denk ik.

Leuningen van de zoldertrap zijn geverfd, die kunnen weer aan de muur, dan kan ik door met de leuningen van de onderste trap.

Morgen of maandag komt de elektricien om alle stopcontacten erop te zetten en de mechanische ventilatie te vervangen en te reinigen. Zaterdag komt de stoffeerder om de zolder af te maken en plinten te plaatsen en dan zijn we eigenlijk zo goed als klaar. Dan natuurlijk nog alles een plekje geven, kasten en logeerbed in elkaar zetten, dozen leegmaken etc. Maar het klussen zit er dan als het goed is op.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Nov 2021 11:50

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Dat biedt hoop voor de levering van onze keuken in januari :laughcry:

Ben benieuwd naar de foto's, zeker nu alles ingericht is!
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 12:23

Bericht 11 Nov 2021 14:05

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Balen dat het met de keuken allemaal nog niet in orde is. Maar wat fijn dat er eindelijk een einde komt aan het klussen. Jullie hebben echt hard gewerkt. Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's als het allemaal is ingericht.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 17 Nov 2021 20:21

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Weer even een kleine update! Ik wil nog wat foto's van de keuken showen, ondanks dat ie nog niet klaar is. Ik ben er zó blij mee :love:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 17 Nov 2021 20:26

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Heel mooi!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 17 Nov 2021 20:37

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Wauw mooi hoor Giselle!!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Nov 2021 20:38

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Wow gaaf!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem323

Bericht 17 Nov 2021 20:42

Re: Giselles grote verhuizing-topic!

Prachtig!
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers