Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Amazon prime

<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 11 Okt 2021 19:34

Amazon prime

Wij hebben sinds vandaag ook Amazone prime, hebben jullie nog kijk tips?
Zag dat Greys erop staat :hulde:

En hebben jullie nog goede aankopen gedaan via Amazone?
Heb net met korting Animal crossing gekocht voor 5 december :) Maar misschien leuk om tips te delen hier?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43578

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Okt 2021 19:57

Re: Amazon prime

Wij hebben Amazon Prime. We kijken er eerlijk gezegd amper op. Dus tips zijn hier welkom idd haha. Wij vonden Clarkson's Farm wel prima slow TV, van Jeremy Clarkson die een boerderij begint (en toevallig ook nog in corona tijd)..
Mn man gebruikt het met name voor Amazon Prime op de pakketjes, dus snelle bezorging via de Duitse Amazon.
Let's discover the world together.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 11 Okt 2021 19:59

Re: Amazon prime

Ja en ik hoorde dat er wel goede documentaires op staan?

Haha ja mijn man wou het ook gebruiken voor pakketjes :D
En moet nog sinterklaascadeautjes dus dacht misschien heeft iemand tips voor twee jongens 4 en 7(bijna8)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 11 Okt 2021 20:21

Re: Amazon prime

Marin schreef:Wij hebben Amazon Prime. We kijken er eerlijk gezegd amper op. Dus tips zijn hier welkom idd haha. Wij vonden Clarkson's Farm wel prima slow TV, van Jeremy Clarkson die een boerderij begint (en toevallig ook nog in corona tijd)..
Mn man gebruikt het met name voor Amazon Prime op de pakketjes, dus snelle bezorging via de Duitse Amazon.


Als je Jeremy en co leuk vindt, is de Grand Tour ook leuk! Opvolger van Top Gear. Met name de echte reisafleveringen zijn bij ons favoriet.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43578

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Okt 2021 20:29

Re: Amazon prime

Ja dat was de oorspronkelijke reden dat we paar jaar geleden Prime namen haha.
Let's discover the world together.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 11 Okt 2021 20:50

Re: Amazon prime

Wij vonden High Castle leuk. Verder heb ik er bijna niks op gekeken, mijn man wel.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43578

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Dec 2021 22:28

Re: Amazon prime

Kijkt iemand The Wheel of Time? Beetje fantasy Game of Throne achtig. Wij hebben twee afleveringen gekeken en vind het wel leuk geloof ik!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43578

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Feb 2022 21:41

Re: Amazon prime

Wij kijken nu de crimi serie Reacher op Amazon Prime. Gebaseerd op de Jack Reacher boekenserie van Lee Child. Leuke serie! Leuker dan ik had verwacht.
Let's discover the world together.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 13 Feb 2022 22:28

Re: Amazon prime

Little fires everywhere vond ik ook echt een goede miniserie op Prime.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 14 Feb 2022 12:51

Re: Amazon prime

Meg schreef:Little fires everywhere vond ik ook echt een goede miniserie op Prime.


Die wil ik ook nog steeds kijken! Alleen ik heb al zo'n lange lijst op Netflix en die wil ik ook eerst kijken. Dilemma's :laughcry:
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 14 Feb 2022 13:59

Re: Amazon prime

Haha door deze serie was ik zo heen, want ik bleef kijken 😉 Misschien een keertje leuk voor als je geen zin hebt om een lange serie te kijken.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers