Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zo mooi

<<

Anoniem32

Bericht 08 Nov 2013 18:50

Zo mooi

Om het van de andere kant mee te mogen maken.
Een keizersnede. Ik ben er vandaag bij geweest, en als eerste de baby aangenomen.
Ik vond het vorige week op tv al bijzonder maar vandaag was gewoon een super ervaring!

Zelf dan de ervaring van een gewone bevalling en het mama worden voor het eerst. Maar om nu aan de andere kant te staan vond ik ook heel erg mooi en werd er zelfs een beetje emotioneel van.

Ik heb een geweldig beroep :heart:

Dat wilde ik even delen. :thumbup:
<<

Anoniem85

Bericht 08 Nov 2013 18:52

Re: Zo mooi

Wat leuk, lijkt mij ook heel bijzonder.
Jij studeert nog of heb ik dat verkeerd?
<<

Anoniem32

Bericht 08 Nov 2013 18:58

Re: Zo mooi

Ja klopt ik studeer verpleegkunde
<<

Anoniem162

Bericht 08 Nov 2013 19:04

Re: Zo mooi

Wat bijzonder stuiterbal. Alles goed met moeder en kind?
<<

Anoniem85

Bericht 08 Nov 2013 19:33

Re: Zo mooi

Studeer je dan verpleegkunde op hbo niveau, en weet je toevallig of die opleiding verkort kan bij een hbo diploma in een sociale richting? Volg je toevallig de duale variant?
<<

Anoniem32

Bericht 08 Nov 2013 19:37

Re: Zo mooi

@Mirthe: Beide deden het geweldig! Het meisje was heel mooi en gaaf. Plaste meteen bij het nakijken en had een score van 9/10.
Mama deed het ook super. En papa was compleet stil en onder de indruk. Zo gaaf.

@Sun: Nee ik doe de mbo 4 bbl. hbo is wat hoog gegrepen nu hahaha.
<<

Anoniem6

Bericht 08 Nov 2013 19:52

Re: Zo mooi

Herkenbaar gevoel toen ik bij mijn 1e sectio was.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 08 Nov 2013 20:13

Re: Zo mooi

Stuiterbal schreef:Om het van de andere kant mee te mogen maken.
Een keizersnede. Ik ben er vandaag bij geweest, en als eerste de baby aangenomen.
Ik vond het vorige week op tv al bijzonder maar vandaag was gewoon een super ervaring!

Zelf dan de ervaring van een gewone bevalling en het mama worden voor het eerst. Maar om nu aan de andere kant te staan vond ik ook heel erg mooi en werd er zelfs een beetje emotioneel van.

Ik heb een geweldig beroep :heart:

Dat wilde ik even delen. :thumbup:


Mooi hè ik heb in mijn opleiding ook een aantal keer een keizersnede mee mogen maken en ook een keer een kind mogen 'vangen' vind het nog steeds een super mooie ervaring die ik toen gekregen heb.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers