Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke (steel)stofzuiger?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 05 Okt 2021 17:33

Welke (steel)stofzuiger?

Onze 2 stofzuigers zijn allebei niet top meer. Ik wil dus een nieuwe en dan de beste van de 2 oude boven zetten. Nu heb ik bedacht dat een steelstofzuiger misschien wel fijn is. Ik haat stofzuigen en doe het niet zo vaak als eigenlijk nodig is. Ik pak dan nog liever de kruimeldief dan de gewone en doe dan de halve kamer daarmee 🤦‍♀️. Daarom denk ik aan een steelstofzuiger.
Maar er is zoveel keus en ik weet dan bij voorbaat al niet waar te beginnen. Dus welke hebben jullie en bevalt die? Budget is ongeveer 500 euro maximaal denk ik nu.
Oh en we willen iig geen robotstofzuiger, dus daarover heb ik geen tips nodig 😉
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 05 Okt 2021 17:39

Re: Welke (steel)stofzuiger?

Hier zijn we heel tevreden over de Dyson V8. M’n beste koop van vorig jaar. Af en toe zuigen we beneden nog wel met de ‘gewone’ stofzuiger om het even grondig aan te pakken.
03/2019
11/2020
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 570

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 05 Okt 2021 21:57

Re: Welke (steel)stofzuiger?

Hier een dyson V10 en ben er heel blij mee. Wij hebben daarnaast een gewone stofzuiger voor 1x in de week het hele huis.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Okt 2021 07:47

Re: Welke (steel)stofzuiger?

Bedankt, ik ga eens kijken!
Een gewone stofzuiger hebben we dan sowieso nog voor erbij, dat mag mijn man dan 1x per week doen 😇
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 06 Okt 2021 08:17

Re: Welke (steel)stofzuiger?

Ik heb 2 keer een Dyson gehad..prima ding,echt,maar ik vind steelzuigers niet prettig werken.
Ik ben weer terug naar een gewone stofhappert.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 06 Okt 2021 08:43

Re: Welke (steel)stofzuiger?

Het is denk ik maar net waarvoor je hem wilt gebruiken. Ik vind het ideaal hoe makkelijk ik hem erbij pak om even de kruimels na de lunch op te zuigen. Of als er zand mee naar binnen gelopen is, heb ik het zo opgeruimd. Met een gewone stofzuiger moest ik eerst die stofzuiger uit de kast trekken, snoer uitrollen en in stopcontact doen en na het zuigen weer opruimen. Nu pak ik m’n dyson uit de houder en klik hem ook zo weer terug.
03/2019
11/2020
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Okt 2021 09:01

Re: Welke (steel)stofzuiger?

Hier ook een Dyson V10, de animal variant.
Voordat we deze kochten, hebben wij bijna 10 jaar één met snoer gehad, ook de animal variant.
Ben echt fan van Dyson, sinds ik die gebruik heb ik aanzienlijk minder last van m'n allergieën.

De steelstofzuiger vind ik vooral heel fijn om mee naar boven te nemen en ik merk dat ik nu juist veel sneller de stofzuiger pak dan voorheen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Okt 2021 10:51

Re: Welke (steel)stofzuiger?

Kaat schreef:Het is denk ik maar net waarvoor je hem wilt gebruiken. Ik vind het ideaal hoe makkelijk ik hem erbij pak om even de kruimels na de lunch op te zuigen. Of als er zand mee naar binnen gelopen is, heb ik het zo opgeruimd. Met een gewone stofzuiger moest ik eerst die stofzuiger uit de kast trekken, snoer uitrollen en in stopcontact doen en na het zuigen weer opruimen. Nu pak ik m’n dyson uit de houder en klik hem ook zo weer terug.


Ja, dit is inderdaad precies waarom ik aan een steelstofzuiger denk. Nu denk ik, bah zooi maar ik heb dan echt geen zin om helemaal de moeite te nemen om de stofzuiger erbij te pakken. Dus of ik doe het met de kruimeldief (niet handig want daarvoor is het dan vaak net te veel), laat het mijn man doen als die wel zin heeft of het blijft gewoon liggen.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 06 Okt 2021 21:00

Re: Welke (steel)stofzuiger?

Hier ook de Dyson V10 Animal. Hiervoor had ik de Absolut volgens mij, die ging kapot na een halfjaar. Nu deze en wel weer heel blij mee. Alleen het mondstuk maakt sinds kort krassen op de vloer, daar ben ik wat minder blij mee. Ga ik Dyson over contacten. Als ik het mondstuk bekijk slijt het ook aan de onderkant. Hebben meer mensen met een Dyson hier last van?
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 06 Okt 2021 21:55

Re: Welke (steel)stofzuiger?

Nee Gympie, hier geen last van. Wij hebben dezelfde (Dyson V10 animal-variant), ruim anderhalf jaar nu en ik gebruik hem echt heel intensief. Ik pak hem ook veel vaker dan de gewone stofzuiger voorheen. Het huis voelt toch altijd net wat schoner als ik er even snel met de stofzuiger doorheen ben geweest. Dat was me met de gewone stofzuiger altijd net teveel moeite, dan deed ik dat maar om de zoveel dagen.
Een keer per week doen we de hele benedenverdieping wel met de gewone Miele stofzuiger. Daarmee kom ik net wat beter in alle hoekjes en overal onderin. Maar verder dus echt super tevreden over de Dyson V10!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 07 Okt 2021 09:55

Re: Welke (steel)stofzuiger?

Wij hebben een Dyson Cyclone V10 Absolute. Hij zuigt heel grondig, en de accu gaat lang genoeg mee. Ik ben heel blij dat ik het nu beneden wat beter kan bijhouden en je hebt hem ook zo gepakt als je hem even nodig hebt. Wel vind ik dat onderdelen snel stuk gaan. We zijn voorzichtig, maar in nog geen 2,5 jaar tijd zijn al 2 onderdelen kapot gegaan (niet de motor oid, maar echt stukjes die afbreken). Ook vergt het schoonmaken van de opzetstukken meer werk dan bij een gewone stofzuiger maar daar krijg je wel fikse zuigkracht en gemak voor terug.

Mijn man zei laatst, hierna nemen we geen dyson meer, maar een ander soort steelstofzuiger. Daar ben ik het dan ook mee eens.

Ze zijn daar wel ontzettend makkelijk, toen het eerste onderdeel kapot ging (binnen 2 jaar) kregen we kosteloos een nieuwe.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 08 Okt 2021 13:48

Re: Welke (steel)stofzuiger?

Bedankt voor de tips allemaal. Ik ga ze eens bekijken.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 08 Okt 2021 23:30

Re: Welke (steel)stofzuiger?

Wij hebben een Samsung. Jet 75, heel tevreden over. Er was een paar maanden geleden een actie, dat je er een extra accu bij kreeg. Heel fijn.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 05 Dec 2021 20:43

Re: Welke (steel)stofzuiger?

Even een update. Ongeveer 2 weken geleden heb ik een steelstofzuiger besteld, de dyson v8 absolute. Wat een topaankoop. Ik heb geloof ik al vaker gestofzuigd dan de 10 jaar hiervoor 🤣. Ik vind het echt ideaal dus.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 06 Dec 2021 15:17

Re: Welke (steel)stofzuiger?

Ik heb nu sinds een week de Dyson V10 absolute, ook heel erg blij mee!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers