Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat maakt jou vandaag blij? #3

<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 13 Okt 2021 20:03

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Ik heb een week geleden een access bars behandeling ondergaan en ik voel me zó ontzettend goed. Wat een verschil! Maakt me echt intens gelukkig :D
<<

Anoniem328

Bericht 13 Okt 2021 20:51

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Wat ontzettend fijn Agnes!

Marin dit was de presale. Vrijdag de 'gewone' voorverkoop. Goffert is enorm groot dus moet vast lukken!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Okt 2021 09:10

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

We zijn gisteren bij het Snollebollekes familie concert geweest en we hebben zo genoten! De kinderen vonden het prachtig. Ik heb gedanst, gezongen, alles. Met als gevolg dat ik nu een rauwe keel heb en spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat daar spieren zaten haha
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 14 Okt 2021 10:03

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Agnes schreef:Ik heb een week geleden een access bars behandeling ondergaan en ik voel me zó ontzettend goed. Wat een verschil! Maakt me echt intens gelukkig :D


Dat klinkt goed zeg! Fijn dat het je zo intens gelukkig maakt. Krijg je nog meer behandelingen?

Tof dat jullie naar de Snollebollekes zijn geweest, Lejow, en dat jullie zo genoten hebben.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 14 Okt 2021 11:23

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

@Giselle: In principe hoeft het maar 1x maar je kunt altijd nog eens een keer doen. Maar dat is niet per se nodig dus. Echt heel fijn dit!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 14 Okt 2021 12:33

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Agnes schreef:@Giselle: In principe hoeft het maar 1x maar je kunt altijd nog eens een keer doen. Maar dat is niet per se nodig dus. Echt heel fijn dit!


Krijg je dit vergoed uit je verzekering en zo ja moet je dan een verwijzing hebben?
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 14 Okt 2021 12:46

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Japie schreef:
Agnes schreef:@Giselle: In principe hoeft het maar 1x maar je kunt altijd nog eens een keer doen. Maar dat is niet per se nodig dus. Echt heel fijn dit!


Krijg je dit vergoed uit je verzekering en zo ja moet je dan een verwijzing hebben?

Nope, valt onder alternatieve zorg en dit wordt voor zover ik weet niet vergoed. Maar het is het geld wat mij betreft meer dan waard.

Edit: ligt ook een beetje aan je zorgverzekering wat wel en niet gedekt wordt.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 14 Okt 2021 13:28

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Agnes schreef:
Japie schreef:
Krijg je dit vergoed uit je verzekering en zo ja moet je dan een verwijzing hebben?

Nope, valt onder alternatieve zorg en dit wordt voor zover ik weet niet vergoed. Maar het is het geld wat mij betreft meer dan waard.

Edit: ligt ook een beetje aan je zorgverzekering wat wel en niet gedekt wordt.


Ik krijg alternatieve zorg vergoed tot 400 euro, dus was benieuwd of dit eronder viel.

Fijn dat jij er zo'n baat bij hebt gehad. Ik ga er ook eens naar informeren.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 14 Okt 2021 13:35

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Japie, het kan mogelijk vanuit de aanvullende verzekering worden vergoed. Vaak stellen zorgverzekeraars dan wel eisen aan de behandelaar. Die moet aangesloten zijn bij overkoepelde organisatie. Het hangt dus heel erg van de verzekeraar en de behandelaar af. Wel de moeite waard om te checken.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Okt 2021 13:40

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Ik ben al een paar uur bezig met een soort gymnastische poging om uit een groot stuk stof alle patroondelen voor een jurk te halen. Even voor jullie beeld, een lap stof van 140x230 cm en allerlei losse patroondelen en ik kruip daar over de grond en zit in de meest vreemde houdingen om elk patroondeel en over te nemen op de stof en het zo neer te leggen dat het ook nog allemaal past. Na een heleboel passen en meten is het precies gelukt! Dus ik ben tevreden en blij (en doodmoe haha).

Nu moet ik dus eigenlijk gaan knippen, voor de kinderen thuiskomen en er overheen gaan rennen en zo. Maar goed, eerst even uitblazen op de bank :palm: .
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2512

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 14 Okt 2021 13:42

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Herkenbaar! Een vriendin zei dat ze naaien zo zen vond. Ik moet even uitblazen als ik 4 meter getetrist en geknipt heb hoor.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Okt 2021 16:20

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Nan schreef:Herkenbaar! Een vriendin zei dat ze naaien zo zen vond. Ik moet even uitblazen als ik 4 meter getetrist en geknipt heb hoor.


Haha, nou inderdaad. Het naaien zelf kan best zen zijn. Maar soms is het ook gewoon een hoop gepuzzel en zeker met zo’n lap stof. Ik vind het wel lekker soms om even een paar dezelfde kindertruien in elkaar te jassen. Dat vind ik dan wel redelijk zen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25108

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Okt 2021 17:16

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Marin schreef:
Olijfje schreef:Kaartjes voor Red Hot Chili Peppers in het Goffertpark volgend jaar juni :cheering: Wat een heerlijk vooruitzicht. 2022 wordt sowieso een fantastisch concert- en festivaljaar!


Ooh tof! Ben ook wel eens naar concert van hen in 't Goffertpark geweest (en keer met Bliss in Ahoy). Wel echt tof hoor. Ik ga m'n broertje even appen of we niet naar dit concert 'moeten' of is het al uitverkocht?


Ik ga met Esperanza naar Rock Werchter voor de Peppers! 🤘🏻 We zouden ze eigenlijk vorig jaar al zien op Pinkpop, toen dit jaar en toen kwamen ze in 2022 ineens helemaal niet meer. We baalden zó! En ineens werd de tour aangekondigd en komen ze precies een dag nadat we ook al naar Elton John gaan in NL, ook nog eens in de week dat m'n dochter jarig is en voor het eerst naar school gaat. Beetje too much. Dus na veel wikken en wegen gisteren tickets voor de zondag op Werchter besteld + een overnachting in Leuven. Zien we ze gelukkig toch nog! 🎉
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25108

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Okt 2021 17:17

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Ik heb ook echt al drie concerten en drie festivals op de planning staan voor komend jaar, het is wat met al die uitgestelde evenementen!
❤ 7 juni 2018
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 14 Okt 2021 17:40

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Carra schreef:Japie, het kan mogelijk vanuit de aanvullende verzekering worden vergoed. Vaak stellen zorgverzekeraars dan wel eisen aan de behandelaar. Die moet aangesloten zijn bij overkoepelde organisatie. Het hangt dus heel erg van de verzekeraar en de behandelaar af. Wel de moeite waard om te checken.


Ik heb de vraag uitgezet naar mn zorgverzekering. Ik ben benieuwd.

Edit: Ik krijg 40 euro per behandeling vergoed. Heb een afspraak staan voor over 2 weken.
Laatst gewijzigd door Japie op 15 Okt 2021 16:14, in totaal 2 keer gewijzigd.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Brooke

Bericht 14 Okt 2021 19:36

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Wat een heerlijk vooruitzicht Olijfje en Bliss!

Mijn man heeft onverwachts 2 dagen vrij gekregen waaronder vandaag (dat komt eigenlijk vrijwel nooit voor buiten vakanties en weekenden om) en de jongste was vanmorgen naar de psz, dus hebben wij heerlijk in de stad een kop koffie gedronken met een stuk citroen cheesecake erbij. We hebben echt even genoten van dit uitje zonder kinderen erbij.
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 13:23

Bericht 15 Okt 2021 08:12

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Klinkt goed Brooke.

Wij gaan morgen voor het eerst sinds 2 jaar weer samen uiteten. Kinderen zijn het weekend logeren. Ik heb er nu al zin in.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 16 Okt 2021 08:44

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Dat het straks toch nog gelukt is om een midweekje vakantie te boeken voor volgende week, wat ik al sinds de zomervakantie moest doen en inmiddels was er niets meer beschikbaar dus man en dochter hebben al flink gemopperd. En nu toch nog gelukt.🥳

En ook blij omdat ik vandaag alweer 19 weken zwanger ben en mn baby zo heerlijk voelde trappelen vanmorgen. 🥰
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11563

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 16 Okt 2021 08:56

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Heerlijk moesje,

Ik ben blij dat ik vanavond niet meer hoef af te wassen omdat straks de vaatwasser wordt geleverd. Ik had hem lokaal besteld maar die konden geen leverdatum geven gister dus geannuleerd omdat ik gezien had dat coolblue de vaatwasser die we wilden wel een paar op voorraad had.
2015 💙
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 16 Okt 2021 09:06

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Japie schreef:
Carra schreef:Japie, het kan mogelijk vanuit de aanvullende verzekering worden vergoed. Vaak stellen zorgverzekeraars dan wel eisen aan de behandelaar. Die moet aangesloten zijn bij overkoepelde organisatie. Het hangt dus heel erg van de verzekeraar en de behandelaar af. Wel de moeite waard om te checken.


Ik heb de vraag uitgezet naar mn zorgverzekering. Ik ben benieuwd.

Edit: Ik krijg 40 euro per behandeling vergoed. Heb een afspraak staan voor over 2 weken.


Ben benieuwd hoe je het gaat vinden! :)
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 16 Okt 2021 09:10

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

3 jaar geleden toen ik net met mijn fotografiebedrijf was begonnen en nog wat langer geleden met mijn copywriting bedrijf ging ik veel naar netwerkborrels en ochtenden enzo. Nu is mijn vader heel kort geleden ook met een eigen bedrijf begonnen en hij moet ook nog echt aan het netwerken. Dus ik heb hem meegenomen naar een open coffee gisterochtend. En dat was me toch bijzonder en leuk! Ik ben echt nog zo aan het nagenieten ervan <3
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4502

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Okt 2021 09:43

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Wat bijzonder Agnes om dat zo met je vader te doen :)

Ik heb een onwijs leuk weekend gehad en daar zit ik nu enorm van na te genieten met een cappuccino op m'n mooie nieuwe bank in het zonnetje terwijl er bootjes voorbij varen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11563

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Okt 2021 18:00

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Wij hebben een heerlijke dag gehad. Ons nichtje was hier omdat beide ouders moesten werken. Eerst zijn we gaan lunchen bij een boerderij met speeltuin. En aan het einde van zegt dag hebben we haar weggebracht en mocht J nog een rondje karten. Hij stuitert nog, want dat was wel echt supertof. Morgen naar de kapper en denk even bij mijn oma langs en dan is zijn vakantie bij ons al weer om en heb ik 2,4 dag voor mezelf. Daar heb ik stiekem ook wel zin in.
2015 💙
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 18 Okt 2021 18:57

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

M'n nieuwe bril die ik vandaag heb uitgezocht! 😁
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 18 Okt 2021 19:20

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Burn schreef:M'n nieuwe bril die ik vandaag heb uitgezocht! 😁



Zien! Zien!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers