Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar kijk jij naar uit?

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 05 Okt 2021 22:22

Re: Waar kijk jij naar uit?

Word plaatsvervangend blij van al jullie plannen.

Ja lastig hè Banana? En ik weet dat het bij ons nog zeker een jaar duurt, behalve als het voor toeristen volgend jaar weer mogelijk wordt hier te komen. Maar ik ga niet zo lang vliegen met een baby denk ik. Dan dus 3 jaar niet gezien, zo lang heb ik nog nooit ertussen gehad.

Jaaah Marin, dank :) Duurt wel 4 weken voordat het hier is denk ik met de weinige vluchten die er gaan.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Okt 2021 22:30

Re: Waar kijk jij naar uit?

Haha good to know dan stuur ik geen stiekeme perishables mee. Hoewel dat waarschijnlijk sowieso geen goed idee is naar Australië. 😂
Let's discover the world together.
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 06 Okt 2021 09:40

Re: Waar kijk jij naar uit?

Ik ook plaatsvervangend blij van alle leuke plannen en spannende dingen!

Blue Phone, succes, ik duim voor jullie dat jullie het huis krijgen! Ik hoor dat het een drama is met de huizenmarkt in Nederland op het moment, dus zou fijn zijn als het lukt!

Calathea, hmmmm, ik heb ook zo'n zin om bij t Zusje te eten, maar 1x geweest maar staat zeker op de planning voor herhaling in de toekomst! Smakelijk.

Giselle, 't is niet leuk, maar ik prijs me gelukkig met zoveel andere dingen (zoals de technologie van videobellen), dus het is wat het is. We kunnen er toch niets aan veranderen, en ben blij dat we zo'n goede band hebben, ondanks de afstand. Wat fijn dat jullie kunnen gaan verhuizen, heel veel geluk in jullie nieuwe huis! En alvast veel plezier met het verrassen van je dochters :D

Marin, ja, hier ook een dochter :D

Marsy, pffff, nog een jaar! Australië is volgens mij 1 van de weinige landen die het 'niet opgeeft' qua grenzen dichthouden etc. Hier zijn sinds 1 oktober de grenzen open voor gevaccineerde toeristen... Eindelijk, na 1,5 jaar alles op slot! Snap dat het vliegen met een baby ook niet ideaal is, zeker zo ver! Plus dat het dan ook lastig is om Australië weer in te komen natuurlijk, van wat ik hoor met quarantaine en wachtlijsten etc. Wanneer zou je in gedachten hebben om weer naar Nederland te gaan, als dat gaat lukken? Ik ga in mei naar Nederland vliegen met baby voor het eerst, dat is dan na 2,5 jaar weer naar Nederland (ook nog nooit zo lang ertussen gehad) en ik hoop dat dat allemaal door kan gaan. Heb dan ook staatsexamens te doen, dus het moet eigenlijk wel gewoon gaan gebeuren. Lijkt me wel vreemd na zo'n lange tijd; iedereen pandemie meegemaakt, veel vriendinnen kinderen gekregen (of zelfs 2) en ikzelf ook, mijn opa is er niet meer, zoveel dingen zijn dan ook echt veranderd in 1x. Tsja, het leven gaat toch door overal! En hier ook, alleen krijgt mijn familie daar dus ook alleen dingen van mee op afstand.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 06 Okt 2021 09:51

Re: Waar kijk jij naar uit?

Bizar he Marsy en Banana dat je niet gewoon bij je familie kunt zijn wanneer je wilt.
Voordeel is wel dat ik lekker heb kunnen doorsparen voor een terugreis naar Australië one day :)

Ik kijk uit naar een weekendje weg met m'n werk. Gaan met 75 man naar een grote wijnbeurs in Frankrijk, wordt één grote chaos met al het wijnproeven. Enige wat ik nog een beetje spannend vind is dat ik in m'n rolstoel moet en veel collega's weten niet eens dat ik ziek ben. Zit meer in mijn hoofd dan dat zij er iets van gaan vinden maar had het toch liever lopend gedaan allemaal :)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Okt 2021 12:38

Re: Waar kijk jij naar uit?

Leuke dingen komen er voorbij!

Ik kijk uit naar:
- Midweekje weg in de herfstvakantie
- In november zijn we 10 jaar getrouwd en afgelopen weekend hebben we vrij spontaan besloten toch een feestje geven. We geven een lunch in een restaurant voor familie en wat vrienden. Deze week lopen we daar even langs om de details af te spreken.
- de Sinterklaastijd
- de Kersttijd
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 28 Okt 2021 21:09, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem325

Bericht 06 Okt 2021 13:41

Re: Waar kijk jij naar uit?

Om de kerstboom op te zetten. Wij vinden dat zo gezellig en ben heem benieuwd wat onze dochter van al die lichtjes vindt.

Sinterklaas. Vieren dat altijd met schoonfamilie. Nu voor de eerste keer met onze dochter erbij. Ze heeft nog geen idee natuurlijk, maar ik vind het toch wel heel bijzonder dat er dit jaar een kleintje van mij bij mag zijn.

Ik hoorde ergens dat het een koude winter wordt, daar kijk ik ook naar uit. Heerlijk vind ik dat.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 06 Okt 2021 14:35

Re: Waar kijk jij naar uit?

Weekendje weg in November met de schoonfamilie.

Etentje(s) met oud collega's.

M'n nieuwe baan, 1 november beginnen! 😁

En de feestdagen periode, genieten met m'n 2 meiden en m'n man.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem328

Bericht 06 Okt 2021 15:49

Re: Waar kijk jij naar uit?

Volgende week een weekend weg met de schoonfamilie.
Begin november een nachtje Utrecht met een vriendin.
Half november uit eten met vrienden.
Eind november met m'n man naar Waylon in concert top 2000 in Ahoy.

Goede tijden zijn het :ja:

Feline dat klinkt inderdaad fantastisch! Kun je sommige collega's niet van tevoren inlichten zodat je je het weekend zelf er niet meer druk om hoeft te maken? Zo zonde van zo'n tof wijnweekend!!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Okt 2021 15:51

Re: Waar kijk jij naar uit?

Wat gaaf Feline!
Let's discover the world together.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 06 Okt 2021 16:01

Re: Waar kijk jij naar uit?

Olijfje, ik heb inderdaad de organisator al ingelicht. Een andere collega vroeg of ik mee ging dus toen gaf ik aan dat ik niet wist of het handig zou zijn in m'n rolstoel omdat ik dan niet alleen kan maar die zei al meteen 'desnoods draag ik je die hele beurs over' dus het komt ook wel goed.
Moet alleen zelf nog even wennen dat ik niet meer zo goed kan lopen als 5 jaar geleden. Normaal weet ik dit soort dingen altijd goed te vermijden alleen begint het nu dingen te belemmeren en dat zou zonde zijn. Wil gewoon andere mensen niet tot last zijn omdat ze dan weer rekening moeten houden met mij.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Okt 2021 19:35

Re: Waar kijk jij naar uit?

Ik kijk uit naar:
- pubquiz met collega's (over een uurtje haha) in het theater;
- concert Diggy Dex a.s. vrijdag
- zaterdag en zondag uitslapen
- zondag Openluchtmuseum en uit eten met m'n vader en zusje

En verder weet ik het eigenlijk nog niet zo, dus lekker veel kortetermijndingen. :D
❤ 7 juni 2018
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 06 Okt 2021 21:44

Re: Waar kijk jij naar uit?

Ah Feline, als ik jouw collega zou zijn zou je ABSOLUUT geen last zijn hoor! En ik weet zeker dat dat ook voor jouw collega's geldt! Heel veel plezier!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 06 Okt 2021 21:58

Re: Waar kijk jij naar uit?

Ik zou me daar ook niet druk over maken Feline, gewoon lekker genieten en niet bang zijn dat je iemand tot last bent. Ze vinden het waarschijnlijk juist heel leuk dat je meegaat!

Ik kijk uit naar morgenavond, dan gaan mijn man en ik uit eten. Het is al zo lang geleden dat we nog eens een avondje met z'n tweeën hadden, ik heb er echt zin in.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 06 Okt 2021 22:52

Re: Waar kijk jij naar uit?

Wat een leuk topic, om blij van te worden.

Ik kijk uit naar december als mijn beste vriendin en haar man vanuit Amerika eindelijk weer een paar weken naar Nederland kunnen komen. Is dan 2 jaar geleden en zo veel zin om een keer samen te lunchen en uren bij te kletsen en misschien zelfs weer traditioneel een keer samen naar het theater. Voor hun natuurlijk helemaal geweldig om na 2 jaar hun familie weer te kunnen knuffelen.

Dat ik binnenkort 2x naar het theater ga voor een concert. Het Noordpoolorkest met titelsongs van James Bond films. (Heb ik normaal niet eens zo veel mee maar zo blij dat ik weer eens bij een optreden van een groot orkest kan zijn) zo gemist. En optreden van de Johan Willem Friso kapel. Ook altijd prachtig.

Niet dit jaar maar noem het toch want kijk er al 5 jaar of zo naar uit, staat al jaren op mijn lijstje en ga binnenkort eindelijk boeken. Eind januari wil ik naar Expo 2020 in Dubai die vorige week geopend is na jaar uitstel. Ik wil daar 3 dagen rondkijken en genieten van al die landenpaviljoens en architectuur. En dan bv 2 dagen Abu Dhabi en 2 dagen "gewoon" Dubai erbij om o.a. heel veel moderne architectuur te bekijken.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Okt 2021 05:43

Re: Waar kijk jij naar uit?

Wat een leuke plannen Rapa Nui. Wat fijn als je je beste vriendin eindelijk weer eens kan zien. En de Dubai Expo lijkt me heel bijzonder. Bij die expo's moet ik altijd aan vroeger denken, in Parijs en Londen etc. Leuk hoor!
Let's discover the world together.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 07 Okt 2021 09:17

Re: Waar kijk jij naar uit?

Dankjewel Pineco en Parel voor jullie lieve reacties :) Het is inderdaad ook zonde om me er druk en onzeker over te maken!
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 07 Okt 2021 10:02

Re: Waar kijk jij naar uit?

Feline, ik snap dat het voor jou zelf wennen is dat je in rolstoel moet, en dat dat een acceptatie proces is en niet wat je voor ogen had, maar ik weet ook ZEKER dat jouw collega's je met liefde helpen en alleen maar respect hebben voor jou dat je er gewoon voor kiest om mee te gaan! Echt niet over twijfelen, en gewoon lekker verheugen, dat klinkt als een heerlijk weekendje weg! Veel plezier alvast :D
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 07 Okt 2021 10:04

Re: Waar kijk jij naar uit?

Naar vanmiddag. Eindelijk weer naar de kapper!!! Mijn (grijze) uitgroei is vreselijk. Ik ging voor corona elke 4-6 weken, maar ben nu alweer 3 maanden niet geweest door omstandigheden. De kinderen gaan ook mee, die worden als ik in de verf zit geknipt.

Zaterdag komen vrienden eten en spelletjes spelen, na heel veel tijd. Omdat we dan 5 "huishoudens" mixen hebben we gewacht tot nu.

Woensdag word mijn gitaar gemaakt!

Volgende week gaat mijn man met onze zoon naar een pretpark, op een studiedag. Ik verheug me op een dagje samen thuis met onze dochter. Lekker samen chillen en zo. En de voor en napret van onze zoon. Ik kan bijna huilen als ik eraan denk hoe veel plezier ze samen gaan hebben :love:
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 07 Okt 2021 12:47

Re: Waar kijk jij naar uit?

@Peinture, wat heerlijk om weer naar de kapper te gaan voor bijwerken van de uitgroei. Herinner me dat van na de lockdown dat dat zo fijn voelde dat die uitgroei weg was
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem331

Bericht 27 Okt 2021 21:01

Re: Waar kijk jij naar uit?

Ik vul mn eigen lijstje weer aan!

Naast de 3j’s en Snelle staat Tina Turner de musical op mijn lijst, en probeer ik zodra ze online komen kaartjes te kopen voor Lisa Loeb. Maar het theater heeft de verkoop nog niet gestart. Leuke detail dat Lisa zelf reageerde op mijn insta bericht dat ik met smart wacht op de start van de kaartverkoop.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2519

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 27 Okt 2021 21:39

Re: Waar kijk jij naar uit?

Ik keek heel erg uit naar een feest van mijn werk as zaterdag, maar nu kan ik niet gaan omdat ik corona heb :nopompom:

Dus nu kijk ik uit naar dat corona voorbij is en ik er goed vanaf gekomen ben hopelijk.

Daarnaast is onze jongste nog jarig, ik hoop dat we dit leuk kunnen vieren, vorig jaar kon het slechts met enkele gasten op verschillende dagen ivm de aangepaste regels.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 29 Okt 2021 09:59

Re: Waar kijk jij naar uit?

Ah dat is balen Viva!

Ik heb zin in vakantie haha, net een week terug. We gaan in januari een weekje naar Zeeland ☺️
R. 2013
D. 2016
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 30 Okt 2021 08:11

Re: Waar kijk jij naar uit?

rapa nui schreef:Wat een leuk topic, om blij van te worden.

Niet dit jaar maar noem het toch want kijk er al 5 jaar of zo naar uit, staat al jaren op mijn lijstje en ga binnenkort eindelijk boeken. Eind januari wil ik naar Expo 2020 in Dubai die vorige week geopend is na jaar uitstel. Ik wil daar 3 dagen rondkijken en genieten van al die landenpaviljoens en architectuur. En dan bv 2 dagen Abu Dhabi en 2 dagen "gewoon" Dubai erbij om o.a. heel veel moderne architectuur te bekijken.


Ik ga dit jaar nog naar de Expo in Dubai! Ga hier de komende 4 weken zo naar uitkijken en voorbereiden.

Afgelopen maandag bedacht om nog dit jaar naar de Expo in Dubai te gaan in plaats van pas eind januari.
Maandag door opmerkingen van collega over niet weten wat er gebeuren kan met corona cijfers en maatregelen en dat hij zo genoten had van zijn vakantie vorige week besloten maar zo snel mogelijk te gaan. Dat ik ook echt behoefte had aan iets leuks, weg van werk.

Kreeg gisteren de offerte binnen , ga ik morgen boeken, zo veel zin in. Vlieg 27 november, al voor week naar Dubai, excursie met gids door Dubai, 3 dagen Expo , dagexcursie Abu Dhabi, volle vrije dag Dubai en nog halve en een woestijn safari met bbq. Zitten allemaal prive-transfers bij in dus lekker comfortabel elke dag naar de expo ook..

Zo blij met dit vooruitzicht.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem323

Bericht 30 Okt 2021 08:50

Re: Waar kijk jij naar uit?

Wat een bijzondere reis. Ik ken heel die expo niet dus weet niet wat daar zo bijzonder aan is, ik ga even kijken op Google. Maar ik geef je groot gelijk, niet te lang wachten nu en gewoon gaan en vooral genieten! Ga je alleen?
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 30 Okt 2021 09:06

Re: Waar kijk jij naar uit?

Wat gaaf dat je zo snel al gaat, rapa nui! Gewoon al binnen een maand. Ik ben ook benieuwd of je alleen gaat?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers