Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe mijn lichaam voorbereiden voor een zwangerschap

<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 08 Nov 2013 18:48

Hoe mijn lichaam voorbereiden voor een zwangerschap

Nou, mijn allereerste berichtje in de zwangerschap en kinderen peiler.

Omdat ik maar een hele kleine en waarschijnlijk maar heel kort de kans heb om op de natuurlijke manier zwanger te worden wil ik ervoor zorgen dat ik mijn lichaam zo optimaal mogelijk daarop voorbereid.
Maar omdat ik me er nog nooit in heb kunnen verdiepen, want de mogelijkheid was toch uitgesloten, heb ik echt geen idee hoe ik dat het best kan doen.
Gezond eten, niet roken en niet drinken, foliumzuur, dat zijn dingen die ik weet. Maar wat is nog meer aan of juist af te raden?
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem85

Bericht 08 Nov 2013 18:51

Re: Hoe mijn lichaam voorbereiden voor een zwangerschap

Daarnaast denk ik een goede conditie misschien belangrijk is, dus gaan sporten. Ik geloof dat om de dag een zaadlozing bij man ervoor zorgt dat het zaad in de meeste optimale conditie is, heb ik weleens gehoord van een vriendin die bezig waren in de medische molen.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 08 Nov 2013 18:58

Re: Hoe mijn lichaam voorbereiden voor een zwangerschap

Het schijnt dat alcohol het zaad van de man ook aantast maar goed dat is niet voor jou ;)!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Nov 2013 18:59

Re: Hoe mijn lichaam voorbereiden voor een zwangerschap

Ik weet ook alleen maar dingen van mannen, geen alcohol, niet roken, niet te heet in bad en geen strak ondergoed.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem57

Bericht 08 Nov 2013 19:03

Re: Hoe mijn lichaam voorbereiden voor een zwangerschap

En geen telefoon in de broekzak bij de mannen!

Ovulatietesten gebruiken (ik zou bij zo'n kleine kans investeren in clear blue digitaal met smiley om er zeker van te zijn dat je dan gemeenschap kan hebben), op z'n hondjes sex hebben en daarna een kwartier met een kussen onder je billen en je benen wat omhoog blijven liggen :laughcry:
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6723

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Nov 2013 19:08

Re: Hoe mijn lichaam voorbereiden voor een zwangerschap

En een minuut of 5 later dan je man klaarkomen. Dan is zijn zaad al een stuk onderweg.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Nov 2013 19:09

Re: Hoe mijn lichaam voorbereiden voor een zwangerschap

Volgens mij verder niks. Als je eenmaal zwanger bent dan moet je je aan een aantal voedingsvoorschriften houden.

Echt heel fijn voor je dat je nu toch de kans hebt op een zwangerschap!
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 08 Nov 2013 19:14

Re: Hoe mijn lichaam voorbereiden voor een zwangerschap

Sun, die wist ik ook inderdaad. Baal er al van dat ik nu nog niet mag sporten, moet nog twee weken wachten want ben nog niet zo lang geleden geopereerd.

Parel, die ovulatietesten gaan we zo halen :) Haha en je andere tip hou ik in gedachten.

Gelukkig is het zaad van man vorig jaar al als 'super zaad' betiteld na onderzoek dus daar ligt het probleem niet.

Zijn er voor de zwangerschap nog voedingsadviezen of iets dergelijks? Of iets dat je moet slikken naast foliumzuur?
Insta: je_ei_kwijt
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Nov 2013 19:17

Re: Hoe mijn lichaam voorbereiden voor een zwangerschap

Volgens mij niet. Sommige mensen houden zich al aan de voedingsregels, of in elk geval na de eisprong, omdat je de allereerste weken niet weet dat je zwanger bent.

Ik slikte zwangerschapsmultivitamines, misschien vind je dat ook prettig, daar zit toch net wat meer in. Visolie wordt ook wel aangeraden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 08 Nov 2013 19:36

Re: Hoe mijn lichaam voorbereiden voor een zwangerschap

Er zijn hier volgens mij ook meiden die met behulp van zink zwanger zijn geraakt? Dat maakt je slijm plakkeriger ouzo? Luce weet daar volgens mij meer van!

Verder schijnt om de dag seks beter te zijn dan elke dag omdat dat de zaadkwaliteit van je man beter houd. Dan moet hij natuurlijk niet tussendoor zichzelf gaan vermaken... :laughcry:
<<

Anoniem85

Bericht 08 Nov 2013 19:37

Re: Hoe mijn lichaam voorbereiden voor een zwangerschap

Hoop echt voor jullie dat het snel op de natuurlijke manier raak mag zijn!

En inderdaad nadat hij is klaargekomen echt minstens een kwartier met je benen omhoog blijven liggen, heeft hier voor succes gezorgd.

Veel plezier ook trouwens, :razz:
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 08 Nov 2013 20:17

Re: Hoe mijn lichaam voorbereiden voor een zwangerschap

Ja, van zink word je baarmoedrslijmvlies plakkeriger zodat alles beter blijft "kleven" om zo maar te zeggen.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 08 Nov 2013 20:17

Re: Hoe mijn lichaam voorbereiden voor een zwangerschap

ik heb etos wanger worden geslikt. zit folium zuur in maar ook zink en andere vitamines.
ik heb dit toen gekocht omdat het me makkelijk leek toen ik om folium zuur ging.
later las ik dat het dus t 'extra kans'kon geven, hier op het forum.

zorg ook voor voldoende slaap en wellicht is een wandelen of fietsen iets om rustig mee te beginnen?
<<

Anoniem75

Bericht 08 Nov 2013 20:39

Re: Hoe mijn lichaam voorbereiden voor een zwangerschap

Bisq misschien een tip om hier ovulatietesten te kopen : http://www.zwangerenkids.nl of http://www.sensitest.nl. Die van Clear Blue zijn echt hardstikke duur en hier heb je er bijv. 15 voor 9,95 en die werken prima. Als ik een hele positieve had deed ik 1x wel een Clear Blue om nogmaals te checken en die was dan ook altijd positief. Maar om je eisprong goed in de gaten te houden heb je zo wel 10 ovulatietesten per keer nodig en in het doosje van Clear Blue zitten er maar 5. Dus dan ben je telkens echt veel geld kwijt.

Ik heb zelf tarwekiemolie geslikt. Dat is voor een dikker baarmoederslijmvlies en maakt je cyclus regelmatiger en vaak ook korter. Maar dit zou ik pas gaan gebruiken als je 2 á 3 cyclussen achter de rug heb. Ik heb dit 1,5 maand geslikt en toen was ik (na precies een jaar) zwanger! :D

Succes en ik hoop dat je snel een mooie positieve test in handen hebt!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers