Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 01 Okt 2021 15:14

Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand? En waarom?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 01 Okt 2021 15:53

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Geen kleintje, maar hopelijk deze maand bevallen. En tot die tijd de dagen doorkomen zonder grote verwachtingen van mijn planning. Accepteren dat mijn lichaam meer last van de zwangerschap heeft dan de vorige keren.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 01 Okt 2021 16:28

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Over 3 weken werk loslaten als ik met verlof ga! Mijn doel in Oktober is dus ontspannen, bijkomen en me voorbereiden op de baby.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 01 Okt 2021 16:32

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

GOK weer goed oppakken
Mijn studie de e-learning voor 90% afronden

Niet meer uitgeven dan de geplande uitgaven.
2015 💙
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 01 Okt 2021 17:41

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Wat goed!
Ik moet waarschijnlijk omgaan met een conflict op het werk en stel mij bij deze als doel om mij dit niet persoonlijk aan te trekken.
Doel nummer twee is om minder op mijn telefoon en iPad te zitten.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 01 Okt 2021 18:02

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Genoeg tijd voor mezelf inplannen.
Na de vakantie 3x per week sporten. Tenzij dit niet reëel blijkt, maar ik ga er wel voor.
Van slaap weer een prio maken. Voor half 11 op bed liggen.

Waarom: omdat als ik beter voor mezelf zorg, ik op alle andere vlakken (gezin, werk, vrienden) beter presteer en meer kan genieten van leuke dingen.

Leuk topic. Ik neem me al tijden voor dit voor een maand op te schrijven om goede gewoontes te trainen, maar doe het steeds niet.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 01 Okt 2021 18:27

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Wat een leuk topic! Ik wil de kinderportret middag voor 50% gevuld hebben. Dit heb ik vrij spontaan en snel bedacht. Vind het super spannend want heb er ook een ruimte voor gehuurd. Echt even helemaal uit mijn comfortzone🙈
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 01 Okt 2021 18:38

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Wat een leuk topic. Het helpt altijd om het op te schrijven en op deze manier voelt het ook nog eens als een soort 'controle' van jullie die meelezen.

Mooie doelen komen er ook al voorbij.

De mijne voor deze maand zijn heel klein, maar uiteindelijk leidt het tot grotere doelen hoop ik.

- minimaal 3x per week sporten. Dat deed ik al, maar is even een paar weken de klad ingekomen door drukte. Wil het nu weer oppakken.
- 's avond ls voor het naar bed gaan lezen, in plaats van op mijn telefoon bezig zijn.
- voor op hele korte termijn: zoveel mogelijk genieten van mijn broertje die in Nederland is.
- op zondag gaan zitten om mijn agenda/planner voor de komende week in te vullen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 01 Okt 2021 18:51

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Leuk!

Ik wil elke avond een (enigszins) gezonde maaltijd op tafel zetten.

Ik wil een maximum bedrag per week uitgeven aan boodschappen, op = op dus alleen kopen wat echt nodig is.

Ik wil de kinderen elke dag tijd geven, dus even een half uurtje ofzo een op een contact. Om de beurt natuurlijk 😅
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 01 Okt 2021 20:24

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

- 2 kilo afvallen deze maand (meer mag altijd haha)
- Genieten tijdens een weekje vakantie met het gezin en dan ook echt eens mn werk los laten (en werktelefoon thuis laten)
- Op mijn vrije dagen niet met werk bezig zijn / betere balans werk en privé
Juli 2019
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 01 Okt 2021 20:37

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Wat een mooie doelen komen hier voorbij!

Mijn doelen zijn
- Minimaal 1 dag per week écht tijd voor mezelf, zonder (sociale) afspraken. Welke dag maakt me niet uit.
- 3 kilo afvallen, minimaal
- Minimaal 2 boeken uitlezen
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem331

Bericht 01 Okt 2021 21:16

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Voornamelijk heel veel genieten van alles wat me voor de voeten komt.
2 weken terug weer met de neus op de feiten gedrukt dat het leven zo zonder aankondiging klaar kan zijn, en dus wil ik bewust alles er uit halen wat er in zit. Grote dingen, kleine dingen, alles!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Okt 2021 23:04

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Oh best even goed om bij stil te staan!
Uhm..

- Deze maand zit ik idioot vol met werk maar vanaf november dan vrijwel niks meer, dus van dag tot dag werken en even doorzetten
- Wil wat kampeerroutes klaar hebben voor de zomer en misschien een camping of 2 boeken (rest doen we in natuur).
- oktober betekent ‘freedom day’ op 11 oktober, lockdown is na 16 weken voorbij voor gevaccineerden
- 15 oktober uit eten want dan mag ik eindelijk mijn PhD titel dragen
- duimen dat het project van mijn man dat eind oktober van start gaat succesvol word
Afbeelding
Afbeelding
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 02 Okt 2021 08:46

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Rondkomen financieel..maar dat is niet speciaal deze maand...ff denken,wat nog meer...oja..toch wat meer bewegen en minderen met koffie.
<<

Anoniem328

Bericht 03 Okt 2021 09:42

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Vooral volhouden waar ik in september mee ben gestart. Gezonder leven.
Ben nu 6 kilo kwijt en kan 10 km hardlopen dus een mooie start maar ik merk nu de nieuwigheid eraf is ik iets begin te verslappen. Wil het nu echt volhouden dus oktober zal de maand van het doorzetten en vooral niet opgeven worden.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Okt 2021 10:09

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Qua kleine doelen: minimaal 1 avond in een week echt even ontspannen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 03 Okt 2021 12:48

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Iets minder snaaien en snoepen tussendoor en door de weeks niet elke avond een wijntje of Aperol drinken.

En 31 oktober Loop L.eeuwarden, tien kilometer hardlopen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 03 Okt 2021 16:57

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

2 liter water per dag drinken en voorzichtig proberen de conditie op te bouwen met wandelen. Helaas nog steeds vermoeid door de Corona maar er zit wat verbetering in
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 04 Okt 2021 12:36

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Ik die mee aan een challenge.. 10.000 stappen per dag.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 04 Okt 2021 17:28

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Misschien ook wel leuk om eind van de maand terug te blikken op onze doelen? :)
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 07 Okt 2021 15:12

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

- lightrun uitlopen (al gelukt)
- tijd vrij maken voor een date met.mijn man
- hellweek uitvoeren (zit nu op dag 4)
- elke dag naar buiten
- spoetroutine volhouden
In de herfstvakantie niet teveel plannen en lekker weg met het gezin
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 10 Okt 2021 22:27

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Ik heb niet zoveel doelen. Het meeste loopt zoals het gaat. En dat is alleen maar goed.

- Het regelen van de QR code van mijn man. 2x gevaccineerd, maar er gaat iets mis met de QR-code. Ik heb hem wel en vanmiddag konden we niet even iets drinken in Intratuin. Wat ik sowieso al stom vond. Want je mag de Intratuin in zonder QR-code en op die 16m2 in de Intratuin moet je wel een QR laten zien. Kleine moeite, maar ik moet het echt als doel stellen. Anders gaat het niet gebeuren.

-Vanaf morgen elke avond een gezonde maaltijd op tafel zetten. Wat vaker mijn man zijn zin geven, door AGV te serveren. En zorgen dat er bij pastagerechten standaard een salade wordt geserveerd.

-Meerdere gerechten proberen te maken zonder pakjes en zakjes. Niets niet Hello Fresh, maar gewoon zelf aan de slag met recepten van oa pinterest.

-1 keer per dag langer met de honden lopen. Wat vrij eng is. Onze Staffy is heel lief, maar loeisterk en de enige hond die ze mag is onze Jack Russell. Al ging het laatst ook goed in de kennel, maar ze wil altijd de baas zijn. Net haar vrouwtje. :smile:

Edit: -Proberen om een boek te lezen. Korte columns gaat inmiddels weer, maar een boek heb ik nog niet geprobeerd. Ik kan van alles lezen en het vergeten wat ik gelezen heb en nu ik de columns wel kan onthouden, misschien een boek ook wel weer.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 11 Okt 2021 09:43

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Ik heb eigenlijk net als Beau ook niet zoveel doelen geloof ik. Eens denken. Ik weet wel dat deze maand erg in het teken staat van mensen zien die we lang niet fatsoenlijk hebben kunnen zien door corona. Mijn man heeft het wel erg volgebouwd zag ik, en daar was hij het ook mee eens maar hij zag niet hoe het anders kon. Dus we krijgen deze maand erg veel mensen over de vloer! Wel gezellig maar ik merk dat ik er nog erg aan moet wennen om weer (meer) mensen te zien. Doel: Gezellig doen en lekker koken!

Ik krijg van een vriendin alles toegestuurd voor een cursus, die wil ik dan gaan doen.

Ik wil ook kijken of ik yoga wat vind, en dat vanuit thuis doen. Ik heb een beperking aan het bewegingsapparaat dus ik moet altijd opletten met wat ik doe.

Meer water drinken! Ik heb uit mezelf weinig dorst en ik vergeet gewoon vaak genoeg te drinken.

Meer fruit eten, groente eet ik genoeg maar ik gun mezelf niet altijd de tijd om fruit voor mezelf te maken. Terwijl de kids elke dag heel gevarieerd fruit krijgen.

Acupunctuur, en dan weer geregeld gaan.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 11 Okt 2021 12:25

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Succes allemaal met jullie doelen!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 01 Nov 2021 14:50

Re: Oktober, welke kleine doelen stel jij jezelf deze maand?

Hoe is het gegaan bij iedereen?

Genoeg tijd voor mezelf inplannen.
- gelukt! Doordat ik wat bewuster m'n week en dagen indeelt, lukt dit heel makkelijk. Ook nog een nachtje alleen weggeweest.

Na de vakantie 3x per week sporten. Tenzij dit niet reëel blijkt, maar ik ga er wel voor.
- ik heb in heel oktober 0 keer gesport :0. Vakantie, ziek, kinderen ziek. Het zat er niet in.

Van slaap weer een prio maken. Voor half 11 op bed liggen.
- ging goed! En ik merk ook dat ik meer energie heb hierdoor. Blijft wel een ding waar ik me toe moet zetten. Dus dat wordt in nov weer een doel.

November:
- 3x per week sporten
- voor 22.30 naar bed
- minimaal 1x in de week groente bij het ontbijt
- genieten van de leuke dingen die ik gepland heb
- dagelijks aandacht besteden aan intuïtief eten
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers