Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weeeeeekend!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 01 Okt 2021 15:13

Weeeeeekend!

Het is weer weekend, wat is jouw planning?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 01 Okt 2021 15:16

Re: Weeeeeekend!

Het is mijn werkweekend.
Ik ga zo nog even naar de kapper met de oudste. Vanavond even boodschappen doen.

Morgen - dagdienst. Mijn schoonvader past voor het eerst op en ik vind dat best spannend.

Zondag - dagdienst. Bij thuiskomst zitten er waarschijnlijk al vrienden te wachten en die blijven gezellig mee eten.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Okt 2021 15:48

Re: Weeeeeekend!

Werkze Burn. Gelukkig ook nog leuke weekend dingen.

Wij krijgen vanavond m'n broer en schoonzus te eten en ze blijven logeren. We gaan dus lekker dineren als de kinderen op bed liggen met veel lekker eten en wijn.
Morgen gaan we met z'n allen even bij het nieuwe pand van m'n man kijken, vinden ze leuk om te zien.
Morgenmiddag chillen.
Zondag komen er vrienden op de koffie/lunch.
Let's discover the world together.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 01 Okt 2021 16:06

Re: Weeeeeekend!

Werk ze Burn!

Ik had vandaag al weekend. Dus een beetje in huis gerommeld en geknuffeld met B.
Morgen gaan we verder rommelen en knuffelen, want man is in de ochtend weg. Ook worden de boodschappen geleverd. In de middag komen vrienden spelletjes spelen, eten we samen en blijven ze in de avond ook.
Zondag namiddag gaan we naar m’n schoonouders. Even kijken of we over de kermis gaan en anders alleen daar Chinees eten.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Okt 2021 16:08

Re: Weeeeeekend!

Mijn weekend begon om half 12 vandaag. Om half 1 de kleine opgehaald. Toen ik de opvang binnen kwam hoorde ik hem al huilen 😭 zo zielig. Hij zag mij toen was het lachen. Daarna naar huis gelopen hem op bed gedaan. Zo net tussen de buien door een kleding pakket naar post punt brengen. Heel pakket met maat 50/56 kleding van hem. Wel een dingetje hoor.

Voor morgen hebben we tickets voor de dierentuin maar even zien wat het weer word. En anders blijven we thuis. Jammer van de tickets dan.

zondag geen plannen nog.


Fijn weekend allemaal
Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 01 Okt 2021 17:14

Re: Weeeeeekend!

Sarah, kun je de datum van de kaartjes niet meer wijzigen?

Hier was het vandaag al weekend want mijn dochters hadden studiedag. Vanmiddag zijn we even de stad ingegaan voor nieuwe schoenen. Morgenochtend moeten ze sporten en einde van de dag hebben we een verjaardag. Voor zondag nog niks gepland... ik wil een begin maken met de traktaties voor school dan heb ik dat maar vast af.
:heart: :heart: 2011
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 01 Okt 2021 17:20

Re: Weeeeeekend!

Fijn weekend allemaal! Ik heb vandaag ons Disney+ lidmaatschap maar weer geactiveerd, kunnen we in ieder geval het weekend vooruit. Al verveel ik me nu al maximaal 😏
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Okt 2021 17:36

Re: Weeeeeekend!

Ah shit Giselle. Beterschap en succes!
Let's discover the world together.
<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 13:26

Bericht 01 Okt 2021 17:41

Re: Weeeeeekend!

Een weekendje weg naar het meerdal :-D
Met mijn lieve gezinnetje! Man, zoon en hondje. Super fijn dus.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11206

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 01 Okt 2021 17:48

Re: Weeeeeekend!

Mijn man is het weekend weg, dus ik mag me vermaken met de kinderen 😉 vorig weekend was erg druk met kinderfeestje, burendag en dochters verjaardag, dus wil het rustig houden. Mijn zoon heeft morgen een feestje, ik wil met mijn dochter nog even het dorp in voor nieuwe kleren. Zondag heeft mijn dochter een feestje. Als het een beetje droog is wil ik met de jongens dan even naar het bos.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 01 Okt 2021 17:59

Re: Weeeeeekend!

Hier heeft mijn vriend weekend dienst, dus mijn verlof word ingeluid met lekker veel knuffelen met zoon (En hopen dat hij zichzelf ook een beetje weet te vermaken).

Zondag verjaardag van mijn neefje.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 01 Okt 2021 18:26

Re: Weeeeeekend!

Morgen gaan de kindjes een nachtje naar mijn ouders, op de camping. Dus die zijn het weekend zoet 😄

Mijn schoonouders komen morgen naar ons, om op zolder te helpen met klussen. Lampen ophangen, plinten plakken en hopelijk kasten inrichten en nog wat deur- en raamkozijnen in de grondverf zetten.
Morgenavond gaan we met hun uit eten.

Zondag wil ik weer boven verder. Man en ik gaan na de lunch de kindjes weer ophalen. Ook nog even samen zwemmen en we eten een hapje op de camping, volgens mij is mijn zusje er ook!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Okt 2021 18:39

Re: Weeeeeekend!

Ik had vandaag al weekend, vanmorgen was m'n dochter extra naar de psz en heb ik lekker geluierd. Vanmiddag kasten uitgemest en veel zooi weggegooid en ook wat speelgoed van N.
Morgen weer verder met zooi opruimen en dingen op Vinted zetten denk ik. Om 15.00 uur komt een vriendin en gaan we denk ik even wandelen (mits het droog is). Eind van de middag komt een andere vriendin ook en gaan we met z'n drieën uit eten.
Zondag ga ik met N naar Islandgirl om daar te lunchen.
❤ 7 juni 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 01 Okt 2021 18:54

Re: Weeeeeekend!

Morgen moet m'n man werken, ik ga 's ochtends met de kinderen naar m'n ouders om de nieuwe tuin t bekijken. 's avonds hebben we een verjaardag.

Zondag gaan we naar m'n zusje. Nog voor de verjaardag van ons neefje, toen zaten we in quarantaine.

Lekker Bliss, zooi opruimen!
⁠♡♡♡
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Okt 2021 18:56

Re: Weeeeeekend!

Na een hectisch uur op mijn werk blij dat ik naar huis kon

Net even in bad gelegen. Warm worden en bijkomen van een hectische week met veel gedoe in mijn mentor klas

Morgen tennissen daarna thuis bankhangen

Zondag uitslapen en eind van de middag gaan we naar de opnames van Take me Out. Ben benieuwd. Ideetje van de dochter van mijn vriend. Hoop dat ze voldoende is opgeknapt van haar blaasontsteking.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 01 Okt 2021 19:00

Re: Weeeeeekend!

Man moet morgen werken.
Misschien ga ik even met de meiden naar de markt en ik hoop dat ik even op zolder bezig kan met dingen opruimen. Oudste heeft eind van de middag zwemles.

Zondag geen plannen. Dan wil ik sowieso even boven bezig.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Okt 2021 19:30

Re: Weeeeeekend!

Ik ga proberen Taeda proberen te spotten! 😉
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 01 Okt 2021 20:40

Re: Weeeeeekend!

Vanavond met mijn broers bij mijn moeder gegeten, pizza en tomatensoep. Gewoon gezellig begin van het weekend.

Morgen ga ik naar Brocantiek de Linde in Haskerhorne. Ben er ooit 1x eerder geweest en ze hadden toen zulke originele spullen. Ze houden er mee op dus nog een keer kijken of er iets leuks voor me is.
https://www.brocantiekdelinde.nl/

Daarna naar het Nationaal Openbaar Vervoer museum in Ouwsterhaule, ligt er vlakbij en lijkt me wel leuk op een regenachtige zaterdag.
http://www.novmuseum.nl/

Dan door naar het Opelmuseum in Tijnje https://www.opelmuseum.nl/
Lijkt me zo bijzonder, had er niet eerder van gehoord maar kwam ik vanavond met Googlen tegen.

Tussendoor ergens lunchen.

Zondag thuis aantutten, huishoudelijke klusjes doen en misschien eind fietsen als het even droog blijft
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 01 Okt 2021 23:39

Re: Weeeeeekend!

We gaan wat kasten in elkaar trappen/op de weggeefhoek zetten en dan zetten we alle nieuwe meubelen in elkaar. Volgende week zaterdag wordt onze nieuwe bank en salontafel, na 30 weken, geleverd. Heel blij! Dus nu even orde op zaken. 😁
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 02 Okt 2021 05:48

Re: Weeeeeekend!

High Heels schreef:Ik ga proberen Taeda proberen te spotten! 😉

Vanochtend maak je het meeste kans bij het zwembad 😜
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 02 Okt 2021 06:43

Re: Weeeeeekend!

Wij zitten nog heerlijk op Kreta. Vanavond vliegen we terug. Morgen wordt een brakke dag na een reis avond/nacht en L die s morgens gewoon om 06:30 wakker is. Morgen dus geen plannen. Mijn moeder komt een paar dagen logeren.

Fijn weekend allemaal!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 02 Okt 2021 07:10

Re: Weeeeeekend!

rapa nui schreef:Vanavond met mijn broers bij mijn moeder gegeten, pizza en tomatensoep. Gewoon gezellig begin van het weekend.

Morgen ga ik naar Brocantiek de Linde in Haskerhorne. Ben er ooit 1x eerder geweest en ze hadden toen zulke originele spullen. Ze houden er mee op dus nog een keer kijken of er iets leuks voor me is.
https://www.brocantiekdelinde.nl/

Daarna naar het Nationaal Openbaar Vervoer museum in Ouwsterhaule, ligt er vlakbij en lijkt me wel leuk op een regenachtige zaterdag.
http://www.novmuseum.nl/

Dan door naar het Opelmuseum in Tijnje https://www.opelmuseum.nl/
Lijkt me zo bijzonder, had er niet eerder van gehoord maar kwam ik vanavond met Googlen tegen.

Tussendoor ergens lunchen.

Zondag thuis aantutten, huishoudelijke klusjes doen en misschien eind fietsen als het even droog blijft


Wat een leuke plannen! Ik woon er vlakbij (in Joure) maar ben bij alle drie nog nooit geweest. Laat je weten of het leuk was?

Wij zijn al sinds maandag in Zeeland (Nieuwvliet-Bad). Voor vandaag staat in ieder geval vliegeren op het strand en zwemmen in het zwembad op de planning. Morgen nog geen idee, maar vast ook weer zwemmen.
<<

Anoniem325

Bericht 02 Okt 2021 07:12

Re: Weeeeeekend!

Goede reis Fantine en geniet nog even vandaag.

Gister had ik een afscheidsfeestje + bbq van een collega. Erg gezellig, later gemaakt dan ik wilde dus ben een beetje brak nu. Niks meer gewend.

Vandaag krijgen we in de ochtend nog kraamvisite. Mijn nicht komt langs, ook nog namens mijn overleden tante die mijn dochter helaas nooit zelf heeft kunnen zien, dus vind ik wel erg leuk dat ze komt.
Vanmiddag even naar Prenatal en even rondje stad. Vanavond naar het voetbal. (Veel te) drukke dag eigenlijk..

Morgen niks. Het wordt slecht weer dus wij houden denk ik pyjama dag.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Okt 2021 07:27

Re: Weeeeeekend!

Vanmorgen hele ochtend op strand geweest, het is eindelijk lente! Over de rotsen geklommen dus nu lig ik voor pampus met zoon en man film te kijken (lekker donker gemaakt in huiskamer en matras op de grond met popcorn). Morgenochtend thuis was aanrommelen, wil even ons moestuintje op orde maken en ‘s middags nieuwe speeltuin verkennen in de buurt.
Afbeelding
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Okt 2021 09:16

Re: Weeeeeekend!

Wij zijn toch onderweg naar de dierentuin. Is mooi weer gelukkig
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers