Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weeeeeekend!

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 02 Okt 2021 11:37

Re: Weeeeeekend!

Taeda schreef:
High Heels schreef:Ik ga proberen Taeda proberen te spotten! 😉

Vanochtend maak je het meeste kans bij het zwembad 😜



Ik ben er! Zit in de buurt van het grabbers joe, vlakbij het peuterbad
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 02 Okt 2021 11:42

Re: Weeeeeekend!

Vanmiddag gaan we een rondleiding doen bij Hertog Jan en bockbieren proeven. Nu is de grap dat ik geen bier lust, maar dat zal de pret niet drukken. Vanavond gaan we ergens eten, maar we weten nog niet waar, waarschijnlijk ergens tussen Arcen en Heijen. Als iemand nog tips heeft; ze zijn welkom. Van sushi tot Nederlands/frans


Morgen denk ik nog even zwemmen en rondjes jungle dome
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Okt 2021 20:17

Re: Weeeeeekend!

Oh lekker juist HH, ik had zonet nog een Hertog Jan bock biertje! Was het gezellig?
Let's discover the world together.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 02 Okt 2021 20:35

Re: Weeeeeekend!

Hoe was het bezoek van je broer en schoonzus, Marin? Fijn ze weer even gezien te hebben?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Okt 2021 20:37

Re: Weeeeeekend!

Jaa was heel erg gezellig. Lekker gegeten en vanochtend gezellig met de kinderen gespeeld. Lief dat je 't vraagt. Hoe voel jij je?
Let's discover the world together.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 02 Okt 2021 20:44

Re: Weeeeeekend!

Ah mooi dat het gezellig was, ook leuk voor de kinderen om hun oom en tante te zien!

Ik ben gelukkig aan de beterende hand! Koortsvrij, pijnvrij. Nog wat neusverkouden en hoesten, zere ogen ook, dat voelt heel naar. En geen geur en smaak nog steeds. Wel helaas F ook met een zelftest positief getest, dus we zijn nu met z'n drieën ziek.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Okt 2021 20:45

Re: Weeeeeekend!

Ah shit van F! Wat naar van die ogen, die kende ik nog niet. M'n man was laatst ook z'n geur en smaak kwijt, maar had geen Covid (echt drie keer getest) maar het was zo'n rare gewaarwording zei hij. Hopelijk komt 't gauw terug bij je.
Let's discover the world together.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 02 Okt 2021 21:17

Re: Weeeeeekend!

rapa nui schreef:Vanavond met mijn broers bij mijn moeder gegeten, pizza en tomatensoep. Gewoon gezellig begin van het weekend.

Morgen ga ik naar Brocantiek de Linde in Haskerhorne. Ben er ooit 1x eerder geweest en ze hadden toen zulke originele spullen. Ze houden er mee op dus nog een keer kijken of er iets leuks voor me is.
https://www.brocantiekdelinde.nl/

Daarna naar het Nationaal Openbaar Vervoer museum in Ouwsterhaule, ligt er vlakbij en lijkt me wel leuk op een regenachtige zaterdag.
http://www.novmuseum.nl/

Dan door naar het Opelmuseum in Tijnje https://www.opelmuseum.nl/
Lijkt me zo bijzonder, had er niet eerder van gehoord maar kwam ik vanavond met Googlen tegen.

Tussendoor ergens lunchen.

Zondag thuis aantutten, huishoudelijke klusjes doen en misschien eind fietsen als het even droog blijft


Ik vond het NOV erg leuk! (Mijn vader is buschauffeur).

Ik heb niet echt plannen verder. Vanaf maandag start voor mij de Kinderboekenweek en sta ik op 6 verschillende scholen boekpromotie te doen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 03 Okt 2021 12:23

Re: Weeeeeekend!

Brocantiek De Linde in Haskerhorne hoef je niet meer naar toe, dat was echt al behoorlijk leeg en voor mij geen nieuwe dingen.

Ik vond het NOV museum leuk en interessant opgezet, over de geschiedenis van het OV, de diverse tram en busmaatschappijen. Enthousiaste vrijwilligers, die uitleg gaven in bv de waterstofbus en de tram die in een aparte loods stonden. Op zich had ik het in een uurtje trouwens wel gezien, het is niet dat je er uren voor nodig hebt. Je kunt met een groep ook reserveren om in een oude bus een ritje te maken.

Het 1e Nederlandse Opel Oldtimer AutoMuseum in Tijnje vond ik super! Zo ontzettend leuk. Zulke prachtige auto's bewonderd. Het Opel Automuseum heeft een collectie van 65 Opel oldtimers. Daarnaast zijn er Opel naaimachines, fietsen, kinderwagens en koelkasten. Wat een verrassing is dit. Het museum is op zaterdag-en zondagmiddag open, dan zit mevrouw Van Wijk klaar voor bezoekers die het levenswerk van haar man en haar willen bekijken en daarna een kopje koffie drinken en gezellig een praatje maken.

Verder nog naar de Bakkers van Verloop in Beetsterzwaag geweest die in een mooi Jugendstil pand zitten wat ik wel wilde zien. Lekkere bolletjes, Fries suikerbrood en Zoeteliefkoek. Mooie andere gebouwen daar ook en lekkere weekendboodschappen gedaan bij Bijzonder Lekker, wat een mooie zaak en vriendelijke mensen https://www.bijzonderlekker.com/
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 03 Okt 2021 14:59

Re: Weeeeeekend!

@High Heels: hoe was de rondleiding en proeverij bij Hertog Jan? Zo iets lijkt me ook een keer leuk
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 03 Okt 2021 15:44

Re: Weeeeeekend!

Heel leuk om een keer mee te maken en te proeven.
Ook leuk om verhalen te horen.

We hebben daar de herfstbock op die de prijs voor wereld beste (herfst) Bock bier is gegeven.

En wat minstens net zo leuk was, was dat mijn grand prestige getapt werd door de biermeester van HJ die je dus ook in de reclames ziet.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Okt 2021 13:37

Re: Weeeeeekend!

Jaaaaa! Het is weer (bijna) weekend! Nog even paar uurtjes werken en dan borrelen met de buren!
Vanavond uit eten sinds hele lange tijd dus onwijs veel zin in!
Morgenmiddag borrelen met een vriendin en ‘s avonds filmavondje met andere vriendin!

Heel veel zin in dit weekend ☺️ Jullie ook?
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 15 Okt 2021 13:54

Re: Weeeeeekend!

Ik ben vandaag jarig 🥳. We gaan vanavond uiteten en logeren bij mijn moeder.

Morgen vier ik mijn verjaardag voor familie. L. Blijft bij mijn moeder en wij gaan naar een hotel. Lekker wandelen en uiteten.

Zondag rustig aan en weer terug naar huis.

Fijn weekend!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Okt 2021 13:55

Re: Weeeeeekend!

Ja weekend lekker

Vandaag halve dag gewerkt toen lopen s opgehaald die ligt nu te slapen, ik heb de witte was aan. Als hij straks wakker is en fles gehad heeft moeten we even naar de winkel.

Morgen wil ik eigenlijk naar het bos, maar kan ook zondag.

Hoop vooral op mooi zonnig weer, oh en ik heb vakantie heerlijk



Fijn weekend allemaal

Gefeliciteerd fantine
Afbeelding
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 13:23

Bericht 15 Okt 2021 14:01

Re: Weeeeeekend!

Leuke plannen Feline.

Van harte gefeliciteerd Fantine.

Morgen uiteten en de kinderen uit logeren en verder niet zo heel veel plannen. Nog wel even onder voorbehoud, want de jongste heb ik ziek uit school gehaald, hoewel het met een zetpil wel weer goed lijkt te gaan.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Okt 2021 14:23

Re: Weeeeeekend!

Gefeliciteerd Fantine! Klinkt als een heerlijk ontspannen weekend :)

Geniet van je vakantie Sarah!

Hopen dat de jongste snel opknapt Tauriel! Veel plezier met je etentje!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Okt 2021 14:33

Re: Weeeeeekend!

Wij hebben herfstvakantie. We zitten nu bij de bieb / speeltuin / café.
Vanavond ga ik uiteten met twee vriendinnen.

Morgen en overdag hebben we eigenlijk heel erg weinig plannen. Er was een buitenspeel iets te doen ergens in de buurt. Als het lekker weer is kunnen m'n man en zoontje dat gaan doen. Lekker beetje rustig weekend met het gezin denk ik en denk dat het weer daarin bepalend is.
Laatst gewijzigd door Marin op 15 Okt 2021 22:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem335

Bericht 15 Okt 2021 14:41

Re: Weeeeeekend!

Ik heb sinds een week verlof voor de baby, ben druk bezig met de laatste dingen aan het shoppen.

Morgenmiddag viert m'n tante haar verjaardag waar ik voor uitgenodigd bent en zondag wordt een zware dag. :smile: Vriend rent de marathon van Amsterdam en ik wil graag aanmoedigen in de buurt van de Utrechtse brug, maar dat betekend met de bus, metro en daar veel lopen en staan. Eigenlijk willen we ook nog naar de finish in het Olympisch Stadion... vast niet slim maar wel erg leuk. :palm:
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 15 Okt 2021 16:23

Re: Weeeeeekend!

We hebben niets dit weekend.
Alleen zwemles morgenochtend.
2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Okt 2021 16:37

Re: Weeeeeekend!

Ik ben vandaag met m'n dochter naar de indoorspeeltuin geweest. Er waren daar maar een paar mensen, heerlijk rustig!
Morgen gaan we naar het concert van K3. Zo benieuwd wat ze ervan vindt! De rest van het weekend ben ik alleen thuis met m'n dochter, want m'n vriend gaat met m'n stiefdochter een nachtje weg.
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 15 Okt 2021 17:36

Re: Weeeeeekend!

Ik heb geen zin in dit weekend.
Het is m'n werkweekend. Er hangt een kaksfeer op het werk. Dus totaal geen zin.

In de avonden lekker chillen thuis.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Okt 2021 19:05

Re: Weeeeeekend!

Bommer Burn, snap dat je dan minder zin hebt in het weekend.

Hier wel blij eindelijk weekend te hebben, nog 1 week werken en dan vakantie en ook een keer op vakantie.
Dit weekend wel weer vol programma
Morgen tennissen, ik mag om 9.45 al in N.ijmegen staan
Zondag uitslapen en in de middag naar een voorstelling van de dochter van mijn vriend.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 15 Okt 2021 22:10

Re: Weeeeeekend!

Klinkt gezellig allemaal (behalve Burn, wat naar :(

Ik ga vanmorgen naar een winkelcentrum. Gaat shoppen maar wil even alleen wat zwangerschapskleren halen en kop koffie ergens. Denk dat we vanmiddag even gaan poetsen. Morgen krijgen we namelijk voor het eerst sinds 110 dagen weer eens bezoek. Man gaat zijn beroemde burgers maken, zwembad is er klaar voor. Alleen jammer dat ik geen wijn mag haha. Zin in! Oh en maandag heeft lekker staartje want man begint met nieuwe werk en zoon naar school en ik hoef pas om 15.00 te beginnen met werken dus ik kan lekker bank hangen en tv kijken dan :)
Afbeelding
Afbeelding
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 15 Okt 2021 22:14

Re: Weeeeeekend!

Vanavond met mijn broer uit eten geweest, een Social Deal aanbieding die voor het einde van de maand gebruikt moest worden. Veel te veel gegeten, uitgebreide borrelplank vooraf, soort tapasplank als hoofdgerecht en ook nog combinatie van 3 toetjes. Wel lekker.

Morgen naar Amsterdam voor de tentoonstelling Maison Amsterdam in De Nieuwe Kerk. De stad, de mode en de vrijheid, ruim zes maanden lang wordt de eeuwenoude kerk omgetoverd tot ‘s lands grootste modehuis. Te zien vanaf 18 september 2021 tot en met zondag 3 april 2022.
https://www.nieuwekerk.nl/tentoonstelli ... amsterdam/

Ergens lunchen en misschien nog wat bekijken of naar de Boerenmarkt op de Nieuwmarkt.

S'avonds naar het theater in Steenwijk. James Bond, Noordpoolorkest met Elske DeWall en Jim van der Zee. Ze zullen iconische titelsongs ten gehore brengen. Begeleid door het 42-koppig Noordpool Orkest onder leiding van dirigent Reinout Douma hoor je ‘Skyfall’, ‘Live And Let Die’, ‘Diamonds Are Forever’, ‘Goldfinger’ en alle andere Bondhits ‘for your ears only’ in een superspannende orkestversie!. Zin in om eindelijk weer een groot orkest te horen.
https://m.facebook.com/watch/?v=3063939 ... ef=sharing

Zondag nog geen plannen maar lijkt me heerlijk om uit te slapen, op de bank aan te tutten, laat ontbijt en tv kijken en wat huishoudelijke klusjes. Als het droog is stuk fietsen
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem325

Bericht 16 Okt 2021 13:28

Re: Weeeeeekend!

Alle plannen die we hadden zijn gecancelled. We hebben een baby met dubbele middenoorontsteking thuis, dus doen heel het weekend niks. Misschien beginnen aan seizoen 3 van You op Netflix straks.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers