Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pimp de Tipi

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Aug 2021 23:09

Pimp de Tipi

Onze dochter krijgt deze Tipi tent van Ikea voor haar verjaardag van ons. Ik vind 'm leuk en goed passend op haar kamer met dat geel maar er mag nog iets bij heb ik het gevoel. Hoe zou jij 'm pimpen/wat zou je er mee doen?

https://www.ikea.com/nl/nl/p/hovlig-speeltent-10463820/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Ik heb wel zelf wat ideetjes maar benieuwd naar wat jullie zeggen en ik ben op zich niet mega creatief dus HOE je het zou doen hoor ik ook graag. 😅
Let's discover the world together.
<<

Véda

Noob

Berichten: 59

Geregistreerd: 28 Jul 2020 22:33

Bericht 31 Aug 2021 23:16

Re: Pimp de Tipi

Kan je niet ergens van die leuke opnaai/strijk plaatjes (ik kom niet op de naam haha) vinden die ze vroeger op spijkerbroeken maakte als er een gat in zat? Leuke bijtjes, bloemen, vlinders etc. Of zoiets maar dan zelf maken met flockfolie.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 31 Aug 2021 23:23

Re: Pimp de Tipi

Ik zou er vlaggetjes rondom hangen en lampjes binnenin hangen. Van die kerstlampjes met batterij. En dan onderin een rond (vloer)kleed met flink wat kussens erin leggen. Gezellig 🥰.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 31 Aug 2021 23:56

Re: Pimp de Tipi

Met flamingo’s? 😉

Maar verder sluit ik me aan bij Lot
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Sep 2021 07:31

Re: Pimp de Tipi

Jaa schapenvachtje erin, kussentjes, en van die rijstpapieren bollampjes erin ☺️
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Sep 2021 07:53

Re: Pimp de Tipi

Jullie denken wel redelijk in dezelfde richting gelukkig haha. Ik had ook een kleed en van die bollen lichtjes aan een snoer bedacht. Even kijken of ik dat batterij ding mooi weg kan werken dan.
Zouden jullie idd een rond kleed of schapenvacht doen? Of vierkant/rechthoekig? De tent is rechthoekig aan de onderkant. Ik heb nog haar oude wagenbakdeken (rechthoekig), lichtroze streep met teddy stofje aan de onderkant. Die zou qua maat precies passen maar qua kleur misschien niet zo leuk?

Iets van bloemetjes ofzo zou ik ook heel leuk vinden.

We wisten echt niet wat we moesten geven voor haar eerste verjaardag en zagen beetje op tegen zoveel speelgoed weer dus dit vonden we wel heel leuk idee.
Let's discover the world together.
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 614

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 01 Sep 2021 08:12

Re: Pimp de Tipi

Mijn dochter heeft voor haar derde verjaardag een tipi tent gekregen (een witte met zwarte stippen van de Hema) Hierin hebben we verschillende kussentjes gedaan en een plaid. Alles in geel en zwart/wit zodat het bij dr kamertje past. In de top van de tent zit zo’n folie ballon 3 op een stokje, die moest erin van haar haha. Een slinger/ lichtsnoer is ook wel erg leuk. Misschien kun je er een met dr naam in hangen als je dat leuk vindt. Verder is mijn ervaring maar goed mn dochter is wat ouder dat ze er van alles in legt (knuffels en boekjes enzo) en er weinig overblijft van de leuk gestylde tent ;)
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 01 Sep 2021 08:22

Re: Pimp de Tipi

Ik zou van die lampenbollen eraan hangen in diverse geeltinten. Verder een groot speelkleed. Zou zelf voor een vorm kiezen, maar sowieso groter dan de tent zelf. Kussens erin en verder hou ik niet van te veel poespas.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 01 Sep 2021 10:32

Re: Pimp de Tipi

Lot schreef:Ik zou er vlaggetjes rondom hangen en lampjes binnenin hangen. Van die kerstlampjes met batterij. En dan onderin een rond (vloer)kleed met flink wat kussens erin leggen. Gezellig 🥰.


Ja dit!

Leuk cadeau zeg!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Sep 2021 11:09

Re: Pimp de Tipi

Ik heb cotton ball lights besteld, beetje mix tussen geel en blauw (want de gordijnen zijn blauw).

https://www.bol.com/nl/p/cotton-ball-li ... androidapp

Ik vind die bijtjes en bloemetjes ook wel echt enorm cute idee. Ga even kijken of ik daar ook nog wat mee kan. Kan natuurlijk ook als ie al staat. Dochter heeft 't toch allemaal niet door.
Die zat vrolijk in de winkelwagen bij de Ikea met die doos naast haar. 😂
Let's discover the world together.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 01 Sep 2021 19:36

Re: Pimp de Tipi

Marin schreef:Ik heb cotton ball lights besteld, beetje mix tussen geel en blauw (want de gordijnen zijn blauw).

https://www.bol.com/nl/p/cotton-ball-li ... androidapp

Ik vind die bijtjes en bloemetjes ook wel echt enorm cute idee. Ga even kijken of ik daar ook nog wat mee kan. Kan natuurlijk ook als ie al staat. Dochter heeft 't toch allemaal niet door.
Die zat vrolijk in de winkelwagen bij de Ikea met die doos naast haar. 😂


Dit wilde ik dus net noemen, cotton ball lights! Zo leuk!
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 05 Sep 2021 19:05

Re: Pimp de Tipi

Je kunt er ook met textielstiften leuke dingen op tekenen.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 571

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 07 Sep 2021 09:54

Re: Pimp de Tipi

je hebt ook van die vilt veren voor op de stokken aan de bovenkant, vind ik ook erg leuk.

Ik weet niet of je de box nog gebruikt, maar wij gebruiken de boxmatras en kleed voor erin (eventueel met een leuke kleur hoeslaken voor boxmatras erom) en dan leuke kussens erop.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Sep 2021 16:44

Re: Pimp de Tipi

Oh wat een goed idee van het boxkleed! Nu gebruiken we die nog maar voor daarna is dat een heel goed doel.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Sep 2021 08:02

Re: Pimp de Tipi

Ik zal nog even laten zie hoe ie geworden is!

Misschien dat ik het boxkleed nog ga gebruiken maar zoontje had deze schapenvachtjes bedacht en is ook wel heel lekker zacht. Ze vinden het allebei enig in de tipi. En ze heeft van m'n vader en stiefmoeder toevallig een hele grote Nijn gekregen die er hartstikke leuk in past.
Ben er helemaal blij mee.

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Sep 2021 11:08

Re: Pimp de Tipi

Wat super leuk!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Carra