Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pukkels, mee naar huisarts?

<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 13 Nov 2013 23:01

Re: Pukkels, mee naar huisarts?

Misschien heel stom hoor wat ik nu uit ga kramen, maar als je een spiraaltje hebt, groeien er dan wel eitjes? Ik heb echt geeeeeen idee :laughcry:

Als dat zo is, kan het dan misschien zo zijn dat je iets in de richting van PCO hebt? Ik heb dat ook en als ik aan de pil ben merk ik er niets van, maar vanaf dat ik met de pil stopte had ik zooooo'n pijn bij mijn eierstokken, niet normaal! Ik ben toen door de huisarts doorverwezen naar de gynaecoloog en die constateerde PCO. Er groeien dan dus heel veel eitjes die niet springen (althans, ooit wel, maar je hebt geen regelmatige cyclus) en daardoor had ik die pijn dus. Dat was dan dus niet rond een eisprong (want die had ik niet) maar gewoon willekeurig.
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 14 Nov 2013 00:29

Re: Pukkels, mee naar huisarts?

Ik denk het zelf eigenlijk niet, maar dat is puur gebaseerd op het feit dat ik zonder anticonceptie echt op het uur nauwkeurig menstrueerde jarenlang, dus dan zou de eisprong misschien ook wel mooi in die cyclus vallen.
Oh en ja met de spiraal heb je gewoon een eisprong, dat voel je wel. Maar misschien dat zoiets kan ontwikkelen? Dat weet ik niet. Moet me er maar niet al te druk over maken, denk ik. De huisarts voelde en hoorde (?) niets raars en bij de echo door de gyn werd ook niets raars opgemerkt.

Ik hoop iig voor nu dat de pukkels beetje weggaan. Die creme is echt mega agressief, dus ik mag het alleen 's nachts op doen, maar dan wel met een oude kussensloop en pyjama slapen, want het kan afgeven. Ben benieuwd of het helpt!
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 14 Nov 2013 13:42

Re: Pukkels, mee naar huisarts?

Marin mijn tip; laat het even indrogen voor je naar bed ga en met droge haren. Zolang het niet in contact komt met vocht (zweet, natte haren, e.d.) gebeurd er niets en blijft je beddengoed mooi.
Ik ben een keer met nat haar gaan slapen en alles zat onder de uitgebleekte vlekken, erg zonde!
<<

Anoniem119

Bericht 14 Nov 2013 14:52

Re: Pukkels, mee naar huisarts?

Oh slim, bedankt voor de tip! Sowieso moet ik t goed schoonmaken en dan 15 min laten droger. Douchen doe ik altijd s ochtend dus natte haren heb ik niet.
<<

Anoniem305

Bericht 14 Nov 2013 22:42

Re: Pukkels, mee naar huisarts?

Even nieuwsgierig hoor, heb je benzoylperoxide gekregen?
<<

Anoniem119

Bericht 15 Nov 2013 00:16

Re: Pukkels, mee naar huisarts?

Venus schreef:Even nieuwsgierig hoor, heb je benzoylperoxide gekregen?


Ja klopt helemaal. Ben je apotheker? ;-)
<<

Anoniem305

Bericht 15 Nov 2013 17:28

Re: Pukkels, mee naar huisarts?

Nee, maar ik heb het zelf dus ook al gehad en wilde je even waarschuwen voor de blekende werking. Je weet het al wel, maar mijn handdoeken en bovenkleding is allemaal verpest door dat rot spul. Ik gebruikte het `s avonds en wanneer ik `s ochtends douchte, had het nog zo`n werking dat mijn handdoeken er zelfs lelijk van werden. Ik hoop dat het bij jou beter werkt dan bij mij. Heb je 5 of 10 %?
<<

Anoniem119

Bericht 15 Nov 2013 18:07

Re: Pukkels, mee naar huisarts?

Oh is het echt zo sterk? Ik heb tot nu toe nog niets er van gemerkt. Ik slaap wel in een oude pyjama, maar ik denk dat ik wel even een andere oude kussensloop ga pakken dan. Anders is het misschien zonde. Ik heb geloof ik de 5, in elk geval een lichte versie. Merk tot nu toe nog niet echt verschil overigens.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers