Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bad en douche frequentie

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 05 Sep 2021 08:51

Re: Bad en douche frequentie

Ligt er denk ik ook aan of je gel gebruikt. Echt vet wordt het niet. Maar soort schilfertjes krijgt hij dan in zijn haar van het uitkammen van de gel. En ik vind zijn haren wel muf ruiken als ik het een paar dagen niet was. En na zwemles wil ik uiteraard dat die chloorlucht weg is.
2016
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 05 Sep 2021 20:37

Re: Bad en douche frequentie

Mijn zoon gaat thuis om de dag in bad of mee onder de douche, tenzij hij de andere dag ook echt vies is geworden of zonnebrandcreme op heeft. Ik vind plakkerig naar bed zelf ook een arelaxt gevoel dus dat bespaar ik hem graag. Washandjes vind ik goor dus die gebruik ik niet. Als hij niet in bad gaat dan was ik z’n handen onder de kraan en z’n gezicht met zo’n pampers aqua doekje.

Nu zijn we op vakantie dus dan gaat hij elke dag omdat hij plakt van de zonnebrand, zand en andere troep. En hij vindt het lekker om even beetje af te koelen voor het naar bed gaan.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Sep 2021 00:30

Re: Bad en douche frequentie

Ik dacht ook dat ik het haar van mijn baby niet hoefde te wassen, het zou zichzelf wel reinigen en zoveel haar had hij ook niet. Rond 7/8 maanden ben ik het toch gaan wassen omdat het wat vettiger werd. Ik gebruikte ook niks in zijn haar. Gek hè? Dochters haar heb ik meteen al gewassen omdat er allemaal plak in zat na haar geboorte.

Ik was het meestal 2x per week. Dan krijg ik toch ook beter het zand en gel eruit vind ik.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder