Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 35! Wat ga jij doen?

<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 31 Aug 2021 13:56

Re: Week 35! Wat ga jij doen?

Ik heb gisteren de hele dag gewerkt en had daarna nog een info avond op school van de oudste.
Vandaag ben ik vrij. Heb wat was weggewerkt, zit nu even in het zonnetje en mag zo de oudste 2 weer van school halen. Vanavond nog wandelen met de buurvrouw.
Morgen weer vrij. De middelste heeft een kinderfeestje in de middag en met de oudste moet ik naar logopedie. S’avonds hardlopen.
Donderdag een werkdag.
Vrijdag weer een vrije dag. Eind van de middag brengen man en ik de kinderen naar m’n ouders en gaan wij met z’n tweetjes naar een hotel omdat we zaterdag 8 jaar getrouwd zijn.
Zaterdag kunnen we dus lekker uitslapen (hoop ik, haha!). Lekker ontbijten en rustig aan doen. En daarna nog even de stad in denk ik. Ook niet al te laat naar huis om de jongens weer op te halen 🥰.
Zondag nog geen plannen!
<<

Anoniem325

Bericht 31 Aug 2021 14:27

Re: Week 35! Wat ga jij doen?

Ik heb mijn laatste week vakantie/verlof, maandag ga ik weer aan de slag. Dus wil nog volle bak genieten van mijn dochter.

Gister hebben we een heerlijk stuk gewandeld met z’n 3en en ben ik met onze dochter bij het CB en de huisarts geweest.

Vandaag doen we rustig aan. Vanochtend samen boodschappen gedaan, mijn vriend is naar de tandarts en fysio en straks willen we nog even wandelen.

Morgen gaat mijn dochter wennen op het KDV. Ik merk dat ik dat heel lastig vind. Ik ken de organisatie, locatie, medewerkers en die zijn prima, maar vind het zo moeilijk om m’n baby weg te brengen..

Donderdag heb ik gesprek op m’n werk, krijg nog wat uitleg over het een en ander. In de middag gaan we naar m’n schoonouders.

Vrijdag, zaterdag en zondag nog niet echt plannen. Sowieso wandelen iedere dag en willen nog ergens lekker lunchen op een terras.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 31 Aug 2021 21:21

Re: Week 35! Wat ga jij doen?

Maandag - gewerkt, de ouderejaars hadden een introductie activiteit dus dat was heel gezellig
Dinsdag - ik moest met mijn dochter naar het consultatiebureau, verder gewoon thuis geweest met de kindjes, niets bijzonders
Woensdag - ik werk een halve dag thuis en verder nog geen plannen
Donderdag - werken en sporten
Vrijdag - thuis met de kindjes, nog niet echt plannen, we zien nog wel
Zaterdag - naar de verjaardag van mijn moeder, we eten daar ook
Zondag - nog geen plannen
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 01 Sep 2021 19:43

Re: Week 35! Wat ga jij doen?

Maandag: ziekenhuis, en gewerkt
Dinsdag: zoontje weer PSZ geweest, gewerkt en boodschappen
Woensdag: peuterzwemmen met zoon, en bij mijn moeder langs geweest.
Morgen: zoontje weer PSZ, werken en smiddags proefles peutergym
Vrijdag: ziekenhuis en werken
Zaterdag: dagje beekse bergen met de schoonfamilie
Zondag: niks!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers