Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kringloopwinkels, wat kost het gemiddeld?

<<

WeetNie

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 24 Mei 2021 17:05

Bericht 25 Aug 2021 23:42

Kringloopwinkels, wat kost het gemiddeld?

Ik heb al best wat dingetjes gekocht op Vinted maar ik kom eigenlijk nooit in een kringloop. En als ik er een keer kom dan is het niet voor kleding.

Ik wil binnenkort eens bij wat kringloopwinkels gaan kijken voor kleding want bijna al mijn wintertruien en broeken zijn te groot. Wat zijn zo'n beetje de gemiddelde prijzen voor een trui, broeken etc? En dan met name van de wat bekendere merken zoals Only, Vero Moda, Esprit. Ik verwacht niet dat ze 2-3 euro kosten zoals op Vinted maar wat is dan wel een redelijke prijs?

Ik heb geen idee wat aan de dure kant is voor een kringloop en wat juist als spot goedkoop wordt gezien.
<<

Anoniem323

Bericht 26 Aug 2021 06:05

Re: Kringloopwinkels, wat kost het gemiddeld?

Hier is het rond de 5 euro. Maar ligt eraan naar welke kringloop je gaat en wie de prijs mag bepalen. Hier is het net hoe de wind waait volgens mij
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4410

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 26 Aug 2021 06:54

Re: Kringloopwinkels, wat kost het gemiddeld?

Hier verschilt het heel erg, de ene winkel kan (merk)artikelen beter op waarde schatten dan de ander. En er is verschil in de staat van het artikel, de ene winkel is wat kritischer over hoe het eruit ziet dan dan de ander. Hier liggen de prijzen voor broeken wel rond de 10 euro, voor dikke truien ook wel denk ik.
december 2016
juli 2019
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 26 Aug 2021 09:35

Re: Kringloopwinkels, wat kost het gemiddeld?

Hier is, doordat tweedehands opeens zo populair is, een ware kringloop run aan de gang. Bepaalde kringlopen in bepaalde suburbs hebben echt enorm hoge prijzen, omdat er zoveel mensen komen en ze dus veel meer kunnen verdienen. En je vindt daar dus ook niks speciaals meer.
Afbeelding
Afbeelding
<<

WeetNie

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 24 Mei 2021 17:05

Bericht 26 Aug 2021 12:16

Re: Kringloopwinkels, wat kost het gemiddeld?

Okee. Ik dacht misschien is gewoon naar de kringloop gaan goedkoper omdat je dan geen verzendkosten en de kopersbescherming hebt maar dat is dan niet altijd zo? Niet dat ik mijn kleding nog goedkoper zou willen maar omdat ik Vinted zo leuk vind vroeg ik het me af.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 26 Aug 2021 13:08

Re: Kringloopwinkels, wat kost het gemiddeld?

Ik kocht altijd mijn kluskleding bij de kringloop en betaalde dan 4,50 voor een broek.
Je hebt ook tweedehands kledingwinkels, daar betaal je vaak wel wat meer, maar heb je ook wel mooiere artikelen. Dus daar zou je ook nog eens op kunnen Googlen.
Bijvoorbeeld: https://www.secondlifestyle.nl/
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 26 Aug 2021 19:53

Re: Kringloopwinkels, wat kost het gemiddeld?

Hier zijn alle broeken standaard €8,95 of €6,95. Schoenen rond de €15. - en truien ook rond de €8,95.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Aug 2021 19:56

Re: Kringloopwinkels, wat kost het gemiddeld?

Bij Kilo Kilo in Maarssen betaal je per kilo. Ik heb daar laatst bijvoorbeeld een heel mooie wollen jas van G-star gekocht voor 22 euro. Ze hebben ook events op wisselende plekken, en een webshop, maar die is niet goedkoop. Ze hadden er heel veel spijkerbroeken van Levi's maar vooral grotere maten.

https://www.kilokilovintage.nl/

Laatst bij een andere tweedehandswinkel een spijkershortje voor 2 euro gekocht voor mijn dochter, zag er nog als nieuw uit en ze was er hartstikke blij mee. Je moet gewoon geluk hebben dat je net tegen iets aanloopt wat leuk en betaalbaar is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem319

Bericht 26 Aug 2021 22:38

Re: Kringloopwinkels, wat kost het gemiddeld?

Ongeacht de prijs is het sowieso gewoon leuk om te neuzen bij Kringloopwinkels!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers