Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weer verplicht naar kantoor.

<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 14 Sep 2021 10:44

Re: Weer verplicht naar kantoor.

Ik heb begrepen dat er voorlopig nog steeds maar 8-12 mensen per locatie op kantoor mogen werken. Met vijf locaties en meer dan duizend werknemers is dat dus niks.
Ik ga wel kijken of ik kan regelen op woensdagen op kantoor te werken. Zeker de eerste weken. Dan heeft m’n man papa-dag en ik denk dat ik dan beter ergens anders kan zijn.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 14 Sep 2021 10:54

Re: Weer verplicht naar kantoor.

Bij ons worden de regels streng nageleefd en we mogen alleen voor iets heel noodzakelijks naar kantoor en dat is er niet. Ik ben sinds de eerste dag al thuis aan het werk en ben misschien 2 keer op kantoor geweest. We gaan ook niet meer terug naar kantoor. Met de tijd wordt het wel 1 dag verplicht en wellicht dat je dan nog een dag zou mogen als je wilt maar meer zal het niet meer worden. Maar vanaf wanneer is totaal nog niet bekend.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 14 Sep 2021 11:07

Re: Weer verplicht naar kantoor.

Ik ging voor mijn vakantie 2x per week een halve dag naar kantoor (sinds eind augustus eigenlijk) en na mijn vakantie zal dat 1x per week een hele dag worden. We zijn dan met het gehele team op kantoor, heel fijn. Iedereen is gevaccineerd, voelt prettig om dit van elkaar te weten.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 26 Sep 2021 13:38

Re: Weer verplicht naar kantoor.

Met het loslaten van de 1,5 meter is bij ons vanaf komende week iedereen verplicht minstens twee dagen per week naar kantoor te komen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 26 Sep 2021 13:45

Re: Weer verplicht naar kantoor.

Bloom schreef:Ik heb begrepen dat er voorlopig nog steeds maar 8-12 mensen per locatie op kantoor mogen werken. Met vijf locaties en meer dan duizend werknemers is dat dus niks.
Ik ga wel kijken of ik kan regelen op woensdagen op kantoor te werken. Zeker de eerste weken. Dan heeft m’n man papa-dag en ik denk dat ik dan beter ergens anders kan zijn.


Inmiddels op m’n werk geweest. Ieder team krijgt de gelegenheid om een dag per week op kantoor te werken. Die plek wordt voor je team gereserveerd. Dit is vrijblijvend.
Daarnaast mag je vaker op kantoor werken, dan moet je een een plek reserveren. Als er geen plekken meer zijn, mag je niet komen.

Ik ga zelf de keer dat we met ons team zijn een halve dag. En op woensdag reserveer ik een hele dag.

Heel chill zo. Zeker omdat alles vrijwillig is. Thuiswerken blijft uitgangspunt.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 26 Sep 2021 18:43

Re: Weer verplicht naar kantoor.

Bloom schreef:
Bloom schreef:Ik heb begrepen dat er voorlopig nog steeds maar 8-12 mensen per locatie op kantoor mogen werken. Met vijf locaties en meer dan duizend werknemers is dat dus niks.
Ik ga wel kijken of ik kan regelen op woensdagen op kantoor te werken. Zeker de eerste weken. Dan heeft m’n man papa-dag en ik denk dat ik dan beter ergens anders kan zijn.


Inmiddels op m’n werk geweest. Ieder team krijgt de gelegenheid om een dag per week op kantoor te werken. Die plek wordt voor je team gereserveerd. Dit is vrijblijvend.
Daarnaast mag je vaker op kantoor werken, dan moet je een een plek reserveren. Als er geen plekken meer zijn, mag je niet komen.

Ik ga zelf de keer dat we met ons team zijn een halve dag. En op woensdag reserveer ik een hele dag.

Heel chill zo. Zeker omdat alles vrijwillig is. Thuiswerken blijft uitgangspunt.

Wat een mooie oplossing is dit zeg. Zo stimuleer je ook dat teams allemaal op dezelfde dag komen en met elkaar in verbinding blijven.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 26 Sep 2021 19:10

Re: Weer verplicht naar kantoor.

Jaa! Precies de reden waarom ze het nu zo hebben georganiseerd.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Sep 2021 19:11

Re: Weer verplicht naar kantoor.

Wij moeten ook reserveren via een systeem, er kan één persoon op een kamer. Soms komt daar illegaal weleens iemand bij in grotere kamers, kan ook makkelijk. Verder is er nog niks bekend over hoe het nu verder gaat, de werkgroep is er wel mee bezig.
❤ 7 juni 2018
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 26 Sep 2021 19:14

Re: Weer verplicht naar kantoor.

Bij ons werkt iedereen vanaf morgen 50% op kantoor. De werkplekken hebben wel nog ruim anderhalve meter afstand van elkaar.

Zelf ben ik er veel vaker, vind ik fijner dan thuis.
R. 2013
D. 2016
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 595

Geregistreerd: 25 Jul 2020 03:39

Bericht 26 Sep 2021 22:40

Re: Weer verplicht naar kantoor.

Chava schreef:Met het loslaten van de 1,5 meter is bij ons vanaf komende week iedereen verplicht minstens twee dagen per week naar kantoor te komen.


Bij ons exact zo !
Ik werk zelf 3 dagen en mag volgens de nieuwe norm van het werk 1 dag thuis blijven werken en dat doe ik dan ook graag
Bij full time mag je maximaal 2 dagen thuis blijven werken
08-03-2010
08-02-2016
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers