Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 16 Aug 2021 10:34

Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Ik sleep altijd 2 tassen mee. Een kleinere (pochette metis van Louis Vuitton, die is middelmatig qua formaat), die ik ook meeneem als ik ga winkelen enzo. Daarin zit mijn portemonnee, zonnebril, Rabo reader, oplaadkabel voor mijn telefoon, telefoon, tandenstokers (want spalkjes), smint, iets tegen koortslip, pijnstillers, lippenstift en lippenbalsem en een kleine tube handcreme. Daarmee is mijn tas aardig vol. In een linnen tasje neem ik naar mijn werk dan mijn eten mee (ontbijt, lunch, fruit en tussendoortje) en evt mappen voor het werk en mijn moleskine notitieboekje.

Ik wil eigenlijk een grotere tas, waar ik alles bij elkaar in kan doen. Ik vind er tot nu toe nog geen die ik echt mooi vind. Ik wil hem over mijn schouder kunnen dragen en het liefst met een rits kunnen afsluiten.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 16 Aug 2021 10:46

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Ik heb een rugzak omdat mijn tas heel zwaar is (https://nordace.com/en/product/nordace- ... gISj_D_BwE).

Ik ben leerkracht dus laptop moet mee, oplader, veel verschillende mappen voor verschillende leerlingen. Markers, pennen etc. En dan vakje voor mijn make up en haarborstel, want ik maak me alleen op als ik in een lecture hall moet staan. En mijn zonnebril. Past hier allemaal in.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3187

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 16 Aug 2021 10:55

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Ik stop m’n spullen of in een schoudertas of rugzak, maar net waar ik zin in heb.
Mijn spullen zijn: laptop, muis, oplader, telefoonmaker, etui, schrift, notitieboek. En nog wat losse rommeltjes.
Dan nog portomonee, lippenbalsem, zonnenbril (dagelijkse spul) gaat mee in de handtas.
En als laatste neem ik een koeltasje mee met mijn eten en drinken.

Drie tassen dus
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 16 Aug 2021 11:01

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Dat vind ik dus zo’n gesleep Bloom! De tas van mijn dochter moet ook nog mee, dus ik moet altijd zoveel in mijn fietstassen proppen. Straks moet ze echt in een achterzitje en dan krijg ik het al helemaal niet meer mee.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 16 Aug 2021 11:10

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Wouw, past ze nog steeds voorin Alexis? Knap!

Ik neem overigens niet zo veel mee. Heb een rugtas waarin standaard mijn portemonnee, een/twee linnen tasjes, laadkabeltje, handcrème en lippenstift zitten. Oh en maandverband/tampons.
Voor werk komt daar een flesje water en lunch/tussendoortjes bij.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 16 Aug 2021 11:16

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Ja nog net! Ik heb zelf ooo tot mijn vierde voorop gezeten. Maar ze mag nu toch wel naar achteren. Alleen moet ik dan dus een mand ofzo voorop laten monteren, anders kan ik het gewoon niet meenemen allemaal.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 16 Aug 2021 11:41

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Ik heb zo’n laptoptas van m’n werk met een schouderband. Met daarin laptop, telefoons, EarPods, notitieboek, opladers, pijnstillers, portemonnee, zonnebril, sleutels, deodorant en evt. iets te eten.

Ik ben nog op zoek naar een mooie tas.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Aug 2021 11:52

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Eerder nam ik vaak een rugzak mee, maar ik kreeg met kerst een mooie leren handtas met twee hengsels (kunnen nét aan een schouder) en een rits en die vind ik wel mooi voor naar kantoor. Daarin stop ik gewoon alles wat ik nodig heb: eten, fles water, schrijfblok, pen, sleutels, telefoons, Labello, spiegeltje, lenzenvloeistof etc. Mijn laptop ligt standaard op het werk in een kluisje, want thuis werk ik achter een pc.
❤ 7 juni 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 16 Aug 2021 11:55

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Ik heb verschillende tassen en het verschilt echt heel erg wat er in zit:

Mini schoudertas (net iets groter dan een flinke portemonnee) pinpashouder, telefoon, sleutel, muntje voor de kassa en soms een elastiekje,

Handtassen: telefoon, paracetamol, elastiekjes, deo, passenhouder, volgestopt toilettasje met handgel, nagelknipper, nagelvijl, meetlint, nagelolie, lippenbalsem, randomreader, mascara, schaar, haarklem, kleurenwaaier.

Laptopwerktas: zie handtas
Laptop, laptoplader, een tasje met daarin, muis, werktelefoon, iPhone kabel, mini usb, zon laadblokje waarmee je de usbkabels in het stopcontact kan laden, iPhone oordopjes. Een mapje met daarin mijn greenbooks, pennen en wissers. Een etui vol pennen. Koptelefoon. Een vak zit vol met een stuk of 10 elastomappen met daarin informatie over praktijktrainingen en te ontwikkelen e-learnings. Watervaste stiften. Een zakje met brood en een flesje drinken.
(Ja deze tas is echt gigantisch, en door Corona sleep ik dus ook echt mijn hele kantoor heen en weer)
2015 💙
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Aug 2021 12:20

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Afgelopen jaar had ik een laptop rugzak met daarin de laptop, agenda. Etui’s. Eentje met pennen eentje met writeboard stiften. Daarin zat vervolgens ook min lunch in en mijn portemonnee etc

Komende schooljaar wil ik mijn laptop op schoolplaten. Doe er thuis eigenlijk niks mee en mocht het belangrijk zijn dan staat alles op een cloud en kan ik op mijn privé laptop er bij.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 16 Aug 2021 12:36

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Ik heb een schoudertas. Er zit in:
Zakdoekjes, broodtrommel, fruit, oplaadkabel voor m'n telefoon, opvouwbaar tasje, oortjes voor m'n telefoon, pennen, tampons, lippenbalsem, portemonnee en autopapieren. Geloof dat dat het wel is.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 16 Aug 2021 12:48

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Oh ja, heb dus geen handtas. Heb mijn telefoon en portemonnee in 1. Zonnebril in auto. Meer niet nodig in dagelijkse leven.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Aug 2021 13:42

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Ik werk altijd thuis dus ik heb alles wat ik nodig heb gewoon op m’n bureau en in m’n lades liggen. Als ik naar kantoor moet dan heb ik een schoudertas van cowboysbag mee, deze:
https://www.thelittlegreenbag.nl/laptop ... rady/74895

Daar zit m’n laptop in met lader en headset, evt. dossiers, een wettenbundel, m’n portemonnee, telefoons, wat pennen en een schrijfblok. Oh en sleutels en een deo.

Eten en drinken neem ik nooit mee, ik drink koffie en water en dat haal ik gewoon op kantoor. Mijn lunch haal ik in de kantine.

♥♥
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 16 Aug 2021 13:59

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Ik heb tgenwoordig vask mn Eastpak rugtas mee omdat ik dan op de fiets ben.

Hier zit dan in: laptop met lader, aantekeningenboekje, Dopper, lunch, tussendoortjes, portemonnee, huis- en werksleutels, werk- en prive telefoon, evt maandverband.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 16 Aug 2021 15:01

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Ik wil eigenlijk nog een nieuwe werktas, nu we een laptop gekregen hebben is mijn huidige net te klein.

Ik neem mee: laptop, map, toetsenmap (met gemaakte toetsen) agenda, etui, waterfles, thee beker. Soms nog wat lesboeken maar die probeer ik zoveel mogelijk op school te laten.
⁠♡♡♡
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 16 Aug 2021 15:45

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Ik werk nog thuis, dus mijn werktas is werkeloos 😉
Maar normaal gesproken is het een rugzak (anders past het niet) met daarin een laptop, muis, muismat, lader voor laptop, lader voor telefoon, schrijfblok, etui, bril, oortjes, soms wat andere papieren, lippenbalsem, maandverband, zakdoekjes, handcreme, portemonnee, telefoon werk en telefoon privé en sleutels. Voorheen ook mijn iPad, maar die is nu privé dus ik denk dat die voortaan thuis blijft.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 16 Aug 2021 18:12

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

chromebook,agenda,notitieblok,telefoon ,portomonee
paar kleine spelletjes en tekenspullen
map voor papieren/formulieren
fles water en eetspullen,bij warm weer in een koeltasje
<<

Anoniem317

Bericht 16 Aug 2021 20:08

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Handtas: portemonnee, kauwgom, klein tasje, zonnebril en lippenbalsem. Als ik hem meeneem, komen daar m'n telefoon en sleutels nog bij.

Werktas: agenda, etui, map met documenten, notitieboek, kleine haarborstel, lippenbalsem en eten en drinken.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 16 Aug 2021 20:44

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Werktas: agenda, pen, portemonnee, deo, geurtje, tampons, fruit, water, brood. Een handtas heb ik niet.

Edit: haha, en de sleutels van m’n werk zitten er natuurlijk ook in 🤦🏼‍♀️
Laatst gewijzigd door Thunder op 16 Aug 2021 21:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 16 Aug 2021 20:44

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Ik gebruik 2 tassen, maar wil heel graag 1 mooie tas. Dit roep ik al vijf jaar inmiddels :palm:
Tas 1 is de laptoptas, waar (je raad het nooit) mijn laptop, agenda, collegeblok , oplader, hdmi kabel, whiteboardmarkers en een zooi pennen in zit.
Tas 2 is een oude eastpak met een etui met maandverband, tampons, medicatie, kleingeld, tandenstokers. Ook mijn eten en drinken gaat daarin. Soms zitten er ook materialen in die mee van- en naar school moeten.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 16 Aug 2021 22:04

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Handtas: portemonnee, telefoon, paspoort, spiegeltje, sleutels en een klein stoffen tasje.

Ik werk nog steeds voornamelijk thuis, maar als ik naar kantoor ga, neem ik naast mijn handtas
zo’n grote, stoffen tas van de AH mee. Daarin zitten dan de telefoon en iPad van het werk, notitieblok + pen, fles water en mijn lunch.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 16 Aug 2021 22:13

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Char schreef:Ik werk nog thuis, dus mijn werktas is werkeloos 😉
Maar normaal gesproken is het een rugzak (anders past het niet) met daarin een laptop, muis, muismat, lader voor laptop, lader voor telefoon, schrijfblok, etui, bril, oortjes, soms wat andere papieren, lippenbalsem, maandverband, zakdoekjes, handcreme, portemonnee, telefoon werk en telefoon privé en sleutels. Voorheen ook mijn iPad, maar die is nu privé dus ik denk dat die voortaan thuis blijft.


Ik ben mijn eten vergeten😉 Dat zit er standaard ook nog in: flesje water, brood, fruit en rauwkost oid.
<<

Anoniem315

Bericht 16 Aug 2021 22:27

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Ik heb een bruinleren laptop/schoudertas, met daarin een laptop, lader, groot notitieschrift, etui, fruit, broodbak met brood en deo.
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 16 Aug 2021 22:52

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Een grijze Dakine rugtas met:
- sleeve met chromebook
- oplader chromebook
- oordopjes iphone
- werktelefoon
- privetelefoon
- noise cancelling headphone
- brillenkoker met of gewone bril of zonnebril
- e-reader
- hygienische doekjes, zakdoekjes en mondkapjes
- etui met lipbalsem, ibuprofen, pen, elastiekjes, tampons, smintjes, telefoon oplader + blok, oordopjes aux, blotting paper...
- soms lunch, soms snacks, soms tussendoortjes. En soms koop ik alles ter plekke bij de Appie. Waterfles ligt op kantoor in kluisje
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 17 Aug 2021 08:09

Re: Wat zit er in jouw dagelijkse (werk)tas?

Voor dagelijks gebruik heb ik een rugtas (die aan vervanging toe is maar ik ben nog niks leuks tegengekomen). Daarin zit standaard:
Portemonnee, telefoon, zakdoekjes, maandverband, handgel, notitieblokje, potlood, sleutels, smintjes, uitvouwbaar tasje, mondkapje. En als ik nog iets anders nodig heb kan dat erbij.
Voor werk heb ik 2 tassen. Een laptoptas die van het werk is met: laptop, oplader, muis, hdmi kabel, telefoonoplader, en nog wat kabeltjes die ik nooit gebruik maar ik wel moet bewaren aangezien de laptop van het werk is. En een zwarte leren schoudertas (ik zou wel een rugtas willen hiervoor maar ik moet nog op zoek): notitieblokken, mapjes met benodigdheden per vak, etui, broodtrommel, dopper, telefoons, portemonnee, agenda, smint, etuitje met basis make up, maandverband, sleutels, lege linnen tas, mondkapje, zakdoekjes. Zoiets denk ik dan want ik heb die tas al sinds december niet meer gebruikt 🤣
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron