Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Campingtips Nederland

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 12 Aug 2021 16:36

Campingtips Nederland

Wij zijn ons alvast aan het oriënteren op een camping voor volgend jaar.

Eisen:
- (binnen) zwembad
- bij voorkeur een autoluw/vrij park
- gezellige veldjes, bij voorkeur met een speeltoestel
- schoon sanitair

En verder geen idee haha
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 12 Aug 2021 16:39

Re: Campingtips Nederland

Wij zijn dit jaar bij koningshof in rijnsburg geweest. Zwembad binnen en buiten, grote speeltuin, kleine binnen speeltuin. genoeg animatie. Niet ver van de zee.
Beviel ons wel erg goed!
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 12 Aug 2021 17:18

Re: Campingtips Nederland

Wij zijn nu in Ootmarsum op De witte berg. Wat ons betreft een aanrader! De omgeving is erg mooi, zwembad met schuifdak, zwemplas, restaurant en binnenspeeltuin.


In Dalfsen zit ook een leuke camping, Starnbosch. Ook een zwembad dat overdekt is bij slecht weer, verder een stukje minder luxe dan de camping hierboven, maar wel erg leuk.

Beide campings hebben een speeltuin op de velden.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Aug 2021 18:58

Re: Campingtips Nederland

Burn schreef:Wij zijn ons alvast aan het oriënteren op een camping voor volgend jaar.

Eisen:
- (binnen) zwembad
- bij voorkeur een autoluw/vrij park
- gezellige veldjes, bij voorkeur met een speeltoestel
- schoon sanitair

En verder geen idee haha

De Beerze Bulten! Of De Kleine Wolf. En ik hoor veel goeds over camping de Paal.

Wij staan het derde jaar op rij op de Beerze Bulten. Deze camping voldoet aan al jouw hierboven genoemde eisen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Aug 2021 20:50

Re: Campingtips Nederland

Julianahoeve in Renesse!
<<

Cactus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 549

Geregistreerd: 30 Jul 2017 20:57

Bericht 12 Aug 2021 21:07

Re: Campingtips Nederland

Patsy schreef:Wij zijn nu in Ootmarsum op De witte berg. Wat ons betreft een aanrader! De omgeving is erg mooi, zwembad met schuifdak, zwemplas, restaurant en binnenspeeltuin.


Hier zijn wij vorig jaar geweest. Idd erg leuke camping!
Maart 2015 - stoer ventje
Februari 2018 - kleine vechter *
April 2019 - onze held
<<

Cactus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 549

Geregistreerd: 30 Jul 2017 20:57

Bericht 12 Aug 2021 21:08

Re: Campingtips Nederland

Lady schreef:
Burn schreef:Wij zijn ons alvast aan het oriënteren op een camping voor volgend jaar.

Eisen:
- (binnen) zwembad
- bij voorkeur een autoluw/vrij park
- gezellige veldjes, bij voorkeur met een speeltoestel
- schoon sanitair

En verder geen idee haha

De Beerze Bulten! Of De Kleine Wolf. En ik hoor veel goeds over camping de Paal.

Wij staan het derde jaar op rij op de Beerze Bulten. Deze camping voldoet aan al jouw hierboven genoemde eisen.


Beerze Bulten is idd top. Of 1 van de campings in Rheeze, net buiten Hardenberg. Meerder kindercampings op een rij. De Belten is hier een aanrader.
Maart 2015 - stoer ventje
Februari 2018 - kleine vechter *
April 2019 - onze held
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 12 Aug 2021 21:30

Re: Campingtips Nederland

Wij zaten dit jaar op de Gulperberg, helemaal onderin Limburg.
Heeft geen binnen-, maar wel een buitenzwembad en gratis toegang tot het subtropische zwembad in het dorp.
Wij hadden een tent gehuurd en die staan op veldjes. De camping zelf is een terrassencamping.
Leuke camping! Kinderen waren dol op de animatie, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Aug 2021 21:43

Re: Campingtips Nederland

Arwyn schreef:Wij zaten dit jaar op de Gulperberg, helemaal onderin Limburg.
Heeft geen binnen-, maar wel een buitenzwembad en gratis toegang tot het subtropische zwembad in het dorp.
Wij hadden een tent gehuurd en die staan op veldjes. De camping zelf is een terrassencamping.
Leuke camping! Kinderen waren dol op de animatie, haha.

Leuke tip!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Linvi

Bericht 12 Aug 2021 23:06

Re: Campingtips Nederland

Ik tip ook de witte berg in Ootmarsum! Maar, ik vind dit wel voor kinderen tot 8 a 9jaar ongeveer.

Daarnaast wil ik krieghuusbelten in Raalte/ Lemelerveld tippen! Echt een geweldige camping! Vorig jaar geweest en het was zo super! Dit jaar zijn we niet geweest daarheen maar gaan volgend jaar zeker terug!
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 13 Aug 2021 09:44

Re: Campingtips Nederland

Linvi schreef:Ik tip ook de witte berg in Ootmarsum! Maar, ik vind dit wel voor kinderen tot 8 a 9jaar ongeveer.


Daar heb je gelijk in idd.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 13 Aug 2021 10:27

Re: Campingtips Nederland

Wij zijn dit jaar een weekje op De Zandstuve geweest, idd een van de campings in Rheeze.

Stonden op een fijne ruime plek, met uitzicht op 2 speeltuintjes. Auto's wel naast de tent / caravan, dus er wordt wel gereden op het park.

Zwembad en animatie waren top!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 13 Aug 2021 19:22

Re: Campingtips Nederland

Zandstuve zijn we in juni geweest, dochter heeft het er nog dagelijks over.

Man is erg enthousiast over de Witte Berg, doe staat bovenaan z'n lijst, haha.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Aug 2021 22:37

Re: Campingtips Nederland

Zandstuve zijn wij ook geweest, vond ik toch veel minder leuk en minder mooi dan de Beerze Bulten. De Pampel kun je ook nog naar kijken, bij Hoenderloo.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem331

Bericht 13 Aug 2021 23:15

Re: Campingtips Nederland

Oh ik was vorige week een dag op de pampel in Hoenderloo. Erg leuke camping. Voor ons een kanshebber voor volgend jaar ook.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Aug 2021 10:44

Re: Campingtips Nederland

Ik hoor veel goede verhalen over de campings van Capfun. Ik kan zelf alleen meepraten over de Bongerd in Tuitjehorn. Dat was echt een succes afgelopen Hemelvaart. Binnen was alles toen dicht, maar er is een binnenzwembad en binnenspeeltuin, veel veldjes met speeltuintjes, leuke animatie, een leuk verwarmd buitenzwembad met glijbanen etc. Over het sanitair kan ik niets zeggen, wij zaten in een stacaravan.
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 13:23

Bericht 14 Aug 2021 12:56

Re: Campingtips Nederland

Hier boven ook al genoemd: camping de Paal in Bergeijk. Ik kwam er in de jaren 90 al, maar ik hoor er nog steeds goede verhalen over.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 14 Aug 2021 13:32

Re: Campingtips Nederland

Camping de Bongerd is inderdaad leuk. Daar waren wij afgelopen meivakantie. Dat is dichtbij ons huis. De sfeer op het park is wel iets minder maar de faciliteiten zijn top.
Het sanitairgebouw stond er al toen ik nog klein was. Dus die is niet nieuw, maar wordt wel goed onderhouden en is schoon.

Nu staan we op de wildhoeve in Emst. Een hele leuke camping. Mooie veldjes, heerlijk in de bossen, leuke speeltoestellen op de veldjes. We genieten volop! In het sanitairgebouw is een heel leuk gedeelte voor kinderen.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 14 Aug 2021 14:05

Re: Campingtips Nederland

Wij vonden de Schatberg heel leuk. RCN Zeewolde ook, behalve het sanitair. Mocht dat vernieuwd worden, wil ik er nog een keer heen.

De Holle Postte in Makkum heeft dan juist weer fantastisch sanitair, maar minder speelveldjes. Wel aan een strand wat enorm geschikt is voor kleine kinderen. Geen zwembad, helaas

De Zeeuwse Kust in Renesse heeft wat mij betreft alles. Prachtig sanitair, leuke veldjes, binnenzwembad, buitenzwembad, strand op loopafstand.

Op al deze campings vonden m'n kinderen de animatie erg leuk.
R. 2013
D. 2016
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 14 Aug 2021 21:28

Re: Campingtips Nederland

Camping Vinkenkamp in Lieren (Veluwe). Een jaar geleden overgenomen door de nieuwe eigenaren en die timmeren me toch een partij aan de weg om van de ingedutte camping wat leuks te maken!

Ze hebben op dit moment nog geen zwembad, maar ik begreep dat die er volgende zomer moet zijn en voor de rest: leuke veldjes met overal een klein (of wat groter) speeltuintje, air trampoline, animatie en op de Veluwe tussen de bossen.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 15 Aug 2021 07:38

Re: Campingtips Nederland

Lady schreef:
Burn schreef:Wij zijn ons alvast aan het oriënteren op een camping voor volgend jaar.

Eisen:
- (binnen) zwembad
- bij voorkeur een autoluw/vrij park
- gezellige veldjes, bij voorkeur met een speeltoestel
- schoon sanitair

En verder geen idee haha

De Beerze Bulten! Of De Kleine Wolf. En ik hoor veel goeds over camping de Paal.

Wij staan het derde jaar op rij op de Beerze Bulten. Deze camping voldoet aan al jouw hierboven genoemde eisen.

Deze idd! Mijn broer gaat hier al jaren heen en elk jaar gaan we een dagje op bezoek. Volgend jaar laat hij de caravan een week langer staan en gaan wij ook een weekje. Gaan jullie ook weer volgend jaar?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 20 Aug 2021 15:06

Re: Campingtips Nederland

Ik heb een halve week op de Zandhegge in Emst op de Veluwe gezeten.
De camping heeft een buiten zwembad, speeltuin (oa trampolines, luchtkussens etc.), ook binnen speeltuin met groot toestel / ballenbak, mini kinderboerderij, snackbar en veel activiteiten voor zowel jonge als oudere kinderen.
Zo kwam er zelfs een circus toen ik er zat. Erg leuk was dat overigens.

Het grote voordeel van deze camping vond ik wel het prive sanitair. Nu was overigens het gewone sanitair ook goed schoon en de bossen met mooie heide zit heel dichtbij.

We zijn oa naar de zandsculpturen van de WW II in Garderen wezen kijken. Erg mooi en een dikke aanrader!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Aug 2021 17:02

Re: Campingtips Nederland

Zo grappig, wij gingen vroeger altijd kamperen met Hemelvaart met de familie. Ieder jaar een andere camping. En zo veel namen van toen komen nu gewoon nog steeds voorbij :D
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 20 Aug 2021 19:05

Re: Campingtips Nederland

Tauriel schreef:Hier boven ook al genoemd: camping de Paal in Bergeijk. Ik kwam er in de jaren 90 al, maar ik hoor er nog steeds goede verhalen over.


Jaaaa jeugdsentiment deze camping. Wel duur zag ik! Ik wilde voor volgend jaar boeken en vind het best prijzig.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 22 Aug 2021 13:08

Re: Campingtips Nederland

Plien schreef:
Lady schreef:De Beerze Bulten! Of De Kleine Wolf. En ik hoor veel goeds over camping de Paal.

Wij staan het derde jaar op rij op de Beerze Bulten. Deze camping voldoet aan al jouw hierboven genoemde eisen.

Deze idd! Mijn broer gaat hier al jaren heen en elk jaar gaan we een dagje op bezoek. Volgend jaar laat hij de caravan een week langer staan en gaan wij ook een weekje. Gaan jullie ook weer volgend jaar?

Nee, zoals het nu staat gaan we volgend jaar niet weer. We zijn nu drie zomers achter elkaar daar geweest en merken dat het ook tijd wordt om weer ergens anders naar te te gaan. We hebben nu een eigen caravan en willen volgend jaar naar Italië of Frankrijk. Maar stiekem doet het nu al een beetje pijn 👀.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers