Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

<<

Anoniem320

Bericht 11 Aug 2021 13:15

Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Stel; je werkgever zou je een jaar volledig betaald vrijgeven. Wat zou je in dat jaar dan gaan doen?
<<

Anoniem319

Bericht 11 Aug 2021 13:18

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Dan hoop ik vooral dat het over een paar jaar is, de grenzen weer open zijn en we lekker konden reizen.
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 713

Geregistreerd: 14 Aug 2019 20:51

Bericht 11 Aug 2021 13:27

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Oriënteren op een opleiding die nu niet te combineren is met werk en thuis.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 11 Aug 2021 14:05

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Ik zou gaan reizen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 11 Aug 2021 14:48

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Ik zou ook reizen. En als dat niet lukt idd kijken voor een opleiding
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Aug 2021 15:32

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Reizen! Campertje kopen en gaan.
Let's discover the world together.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 11 Aug 2021 15:45

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Reizen en relaxen. Doen waar we zin in hebben.
<<

Anoniem325

Bericht 11 Aug 2021 15:46

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Als dat dan ook voor mijn vriend geldt zouden we een camper kopen en lekker op ontdekking gaan met z'n 3en.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Aug 2021 15:59

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Als er mogelijkheden voor het hele gezin zijn: camper kopen en reizen! Als het alleen om mij gaat: een opleiding doen, en combineren met vrijwilligerswerk. En een nieuwe sport oppakken, bijv wielrennen of mtb’en.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem317

Bericht 11 Aug 2021 16:46

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Ik hoop dat dat dan ook voor mijn man geldt. Ik denk dat we dan zouden gaan reizen (als alles weer mogelijk is).
<<

Anoniem320

Bericht 11 Aug 2021 16:54

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Wat grappig dat iedereen reizen zegt! Is geld het enige obstakel nu om dat niet te doen?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 11 Aug 2021 16:58

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Max schreef:Wat grappig dat iedereen reizen zegt! Is geld het enige obstakel nu om dat niet te doen?

Ik zou het qua geld kunnen, maar moet dan wel mijn baan opzeggen. En zie bij terugkomst dan maar weer iets nieuws te vinden.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem326

Bericht 11 Aug 2021 17:01

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Mijn kinderen zijn leerplichtig, dus lang reizen zou er niet inzitten. Maar ik zou wel meer op vakantie gaan. En langer wegblijven. Ik zou vooral heel veel mee willen krijgen van de kinderen. Heel rustig en ontspannen opvoeden. Voor alles de tijd nemen. En omdat zo’n jaar echt een cadeau is zou ik ook een jaar studeren. Filosofie, of een taal en cultuur studie. En ik zou een schrijfcursus doen en in de ochtend sporten. Zo’n jaar zou me erg goed doen.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 11 Aug 2021 17:04

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Ik zou wel op reis gaan, denk ik, maar ook wel iets willen leren. Ik denk dus voor een half jaar ergens naartoe om een taal te leren en daarnaast ook nog wat reizen. Het lijkt me ook heel leuk om een jaar ‘stage’ te lopen op verschillende plekken om te bekijken hoe het is. Het lijkt me best leuk om directeur van een basisschool te zijn, maar ja wanneer ontdek ik nou zoiets? Dat soort dingen zouden kunnen in dat jaar. Ik zou ook wel een project willen doen bij iets als de voorleesexpress of de voedselbank. Ergens nog waarde toevoegen doe ik best graag. Genoeg te doen merk ik. Waarom krijg ik maar een jaar betaald verlof?

Al deze dingen zou ik denk ik nu ook best kunnen doen, maar wil ik ook niet graag genoeg om mijn baan er voor op te zeggen.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 17:23

Bericht 11 Aug 2021 17:16

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Ik heb geen betaald verlof, maar ben wel bijna een jaar vrij geweest vanwege corona. Heerlijk is het. Ik wandel, heb een fundraiser georganiseerd, veel gestudeerd, veel gekookt, een puppy genomen, zwanger geworden, nieuwe vrienden gemaakt, en leuke dagtripjes gedaan omdat reizen er niet in zit op het moment. Eindelijk een Rubiks kubus opgelost, weer eens een puzzel gemaakt, gelezen, series gekeken, mijn muziek uitgezocht, mijn foto's opgeruimd, zoveel dingen waar ik normaal nooit aan toe kwam. Ik verveel me nooit en er zitten nooit genoeg uren in mijn dag, ik baal bijna dat ik weer werk haha!
<<

Anoniem320

Bericht 11 Aug 2021 17:35

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Chava schreef:
Max schreef:Wat grappig dat iedereen reizen zegt! Is geld het enige obstakel nu om dat niet te doen?

Ik zou het qua geld kunnen, maar moet dan wel mijn baan opzeggen. En zie bij terugkomst dan maar weer iets nieuws te vinden.

Ik heb dit meerdere keren gedaan en was steeds binnen een paar weken weer aan t werk. Maar denk dat het is zoals June zegt; je moet t graag genoeg willen. (en dat was natuurlijk niet de vraag in de openingspost!!)
Laatst gewijzigd door Anoniem320 op 11 Aug 2021 17:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem320

Bericht 11 Aug 2021 17:36

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

June schreef:Ik zou wel op reis gaan, denk ik, maar ook wel iets willen leren. Ik denk dus voor een half jaar ergens naartoe om een taal te leren en daarnaast ook nog wat reizen. Het lijkt me ook heel leuk om een jaar ‘stage’ te lopen op verschillende plekken om te bekijken hoe het is. Het lijkt me best leuk om directeur van een basisschool te zijn, maar ja wanneer ontdek ik nou zoiets? Dat soort dingen zouden kunnen in dat jaar. Ik zou ook wel een project willen doen bij iets als de voorleesexpress of de voedselbank. Ergens nog waarde toevoegen doe ik best graag. Genoeg te doen merk ik. Waarom krijg ik maar een jaar betaald verlof?

Al deze dingen zou ik denk ik nu ook best kunnen doen, maar wil ik ook niet graag genoeg om mijn baan er voor op te zeggen.

:smile:
Vooruit jij krijgt 2 jaar!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 11 Aug 2021 19:24

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Iets leren! Liefste genoeg verlof om een hele studie te doen.
R. 2013
D. 2016
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 11 Aug 2021 19:33

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Haha, heel origineel maar ook een camper kopen en reizen met m’n man en dochter.

Nu houdt geld en vastigheid dat wel tegen. Dan zullen we het inderdaad nu niet graag genoeg willen. Maar het kan nog een doel zijn om naartoe te werken. Wie weet hoe de toekomst eruit ziet!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Aug 2021 23:38

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Ik denk net als iedereen een mooie reis maken. Zo heb ik nog een droom om ooit naar Antarctica te gaan, maar dat is een reis van meerdere maanden. We zullen er dan denk ik gelijk 6 maanden reizen van maken.
Verder denk ik dat ik tijd zal besteden aan zelf ontwikkeling.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 12 Aug 2021 07:11

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Ik zou dan denk ik een 2e huis in Italie kopen en daar alle vakanties doorbrengen. Het liefst zou ik een rondreis maken, maar inderdaad leerplichtig kind. Verder zou ik me rot sporten, denk trainen voor een marathon en die ook uiteindelijk lopen. Nu heb ik geen tijd om zulke afstanden te lopen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 12 Aug 2021 07:26

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Ik zou lekker huismoeder zijn een poos en kijken waar ik echt gelukkig Van word (ook al is mijn werk ook top) en of ik kansen zie om zelf meer te doen met mijn blog of workshops en zo ook een volledig inkomen binnen kan krijgen. Kortom, ik zou het aanpakken als kans om dingen voor mezelf te onderzoeken.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 12 Aug 2021 08:20

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Een jaar reizen heb ik al een keer gedaan en kan ik zeker aanraden! Nu zou ik mijn eigen bedrijf beginnen. Ik heb al een idee, maar het moet verder uitgewerkt worden, een website gemaakt, marketing gedaan, etc. Daar heb ik nu gewoon heel weinig tijd voor, maar ik denk dat ik in een jaar wel heel ver zou komen daarmee als ik er fulltime mee bezig kan zijn.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Aug 2021 08:49

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Leerplichtig kind zie ik regelmatig maar er zijn toch best veel mensen die gaan reizen voor langere periode en dan iets doen met de wereldschool ofzo? Hier heb je die leerplicht niet dus ik zou inderdaad zoon van school trekken en hem zelf onderwijzen en de wereld rondtrekken.

Huis onderverhuren (anders hou ik niet zoveel over). Ik denk dan 3 maanden Canada, Japan zou ik geweldig vinden en 3-6maanden Nederland (kan hij daar mooi naar school) met uitstapjes in Europa.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 12 Aug 2021 08:58

Re: Een jaar betaald verlof: wat zou je gaan doen?

Mijn werk betaalt niet zoveel dat ik met een jaar betaald verlof opeens genoeg geld heb om dat hele jaar te gaan reizen, haha. Lijkt me meteen bevalling en newborn ook niet perse handig 😉
Wel zou ik tijd in mezelf willen investeren. Een gezonder lijf door gezonder te eten en meer te bewegen/sporten, en mss ook wel een studie volgen. Hoewel ik daar alsnog wel even voor zal moeten sparen denk ik.
Ik denk gelijk al weer veel te praktisch hè 🙈
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Volgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron