Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Terschelling tips

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 10 Aug 2021 10:24

Terschelling tips

Begin oktober gaan we naar Terschelling met een peuter en een baby, zonder auto. We zijn op zoek naar een accommodatie en ik ben niet heel bekend op Terschelling. Het westcord hotel heeft appartementen die me chill lijken, maar is West Terschelling wel een goede plek? Ik hoor graag tips! Willen sowieso iets van een appartement, waar we zelf kunnen koken.
Verder tips voor leuke activiteiten? Lunchplekken waar gespeeld kan worden etc.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Aug 2021 11:14

Re: Terschelling tips

West is een hele geschikte plek. Het is bij de haven en het grootste dorp op Terschelling. Vlak buiten Terschelling heb je oa camping Cnossen, zij verhuren allemaal stacaravans. Dit is prima te doen zonder auto. Midsland en Formerum zijn ook erg leuk en daaromheen zitten ook veel vakantiehuisjes en campings met stacaravans. Dan moet je dus wat verder fietsen vanaf de haven, een kilometer of zeven.

Een huisje huren in de duinen is natuurlijk helemaal allermooist maar dat zal ook wat prijziger zijn.

Westcord is inderdaad een prima hotel, je kunt ook nog even kijken naar Dellewal appartementen. https://www.dellewal.nl/

Voor de rest heb ik zo geen sites voor je maar met een beetje Google denk ik dat je een heel eind kunt komen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 10 Aug 2021 11:23

Re: Terschelling tips

Oh die Dellewel lijkt heel goed, thnx! Die had ik zelf nog niet gevonden. En goed te weten dat dat wel goede locatie is.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Aug 2021 16:05

Re: Terschelling tips

Joey schreef:Oh die Dellewel lijkt heel goed, thnx! Die had ik zelf nog niet gevonden. En goed te weten dat dat wel goede locatie is.

Dellawel zit net buiten West, ik denk zo’n vijf minuten fietsen vanaf de boot.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 18:58

Bericht 10 Aug 2021 17:10

Re: Terschelling tips

Opzich is west heel praktisch zonder auto idd, je komt er aan met de boot en je loopt het dorp zo in. Landal West terschelling heeft mooie en grote appartementen maar ik weet niet of het een beetje te betalen is in oktober.

Maar formerum en midsland zijn ook prima. Hebben allebei een supermarkt. En je bent er zo vanuit de boot met een taxi.

En vergeet niet om pondkoek te eten 😉
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 18:58

Bericht 10 Aug 2021 17:13

Re: Terschelling tips

Oh misschien leuk voor de peuter, het wrakkenmuseum.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 10 Aug 2021 17:52

Re: Terschelling tips

Mijn kinderen vinden het wrakkenmuseum (nog) niet zo interessant, maar de speeltuin die er bij zit wel!

Zonneweelde is ook favoriet. Bessenschuur eten we graag een taartje. Strandpaviljoen bij West aan zee komen wij ook graag.

Natuurmuseum in West is ook leuk.
Pluktuin schijnt ook erg leuk te zijn maar is in de herfst niet meer open denk ik.

Bij mooi weer varen met de TS3, garnalen vangen en zeehonden kijken.
Krabben vangen hoort er ook bij en een huifkartocht.
Rondje op de pony bij de Prairie is ook traditie.
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 10 Aug 2021 17:53

Re: Terschelling tips

"Ieders plak" ziet er ook leuk uit en heeft ook binnenactiviteiten voor kleine kinderen
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 11 Aug 2021 06:20

Re: Terschelling tips

Wij gaan naar Terschelling in de meivakantie, met een 2 en 4 jarige. Wij logeren bij: thuis bij de Vos.
Even op insta zoeken.
Ik heb een superleuk contact gehad met die mensen en het ziet er geweldig uit allemaal!
Boys rule!
2018 / 2020

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers