Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Minder snoepen

<<

ChiQ

Bericht 26 Aug 2021 09:55

Re: Minder snoepen

Jip schreef:Als je verder goed in je vel zit wel, denk ik, althans bij mij wel. Maar nu werkt dat helaas even niet zo voor mij! Het gaat wel heel goed deze week!


Ja dat is ook zo. Ikzelf heb direct geen eetlust doordat ik slecht in mijn vel zit maar er zijn mensen die meer gaan eten idd.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11404

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 26 Aug 2021 10:00

Re: Minder snoepen

Klopt. Die fase heb ik ook gehad. Toen was ik heel streng voor mezelf. Nu is het weer andersoortige stress geloof ik.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11404

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 27 Aug 2021 19:42

Re: Minder snoepen

Ik heb net gelezen dat je lijf bij acute stress vaak minder eetlust krijgt en bij chronische stress meer eetlust kan krijgen door een chronisch verhoogd cortisol. Eens kijken of ik het kan omturnen. Meer bewegen, iets minder avondeten. De weegschaal gaat hard omhoog, helaas.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 27 Aug 2021 21:42

Re: Minder snoepen

Oh dat wist ik niet Jip! Bij mij is het - voor zover ik na de laatste keer wegen - nu stabiel en zelfs 1 kg er af. Maar zal met vakantie veel uiteten gaan dus ik verwacht dat dat even niet gaat bijdragen aan mijn gewicht :P
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11404

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 21 Sep 2021 15:55

Re: Minder snoepen

Het ging best goed, maar deze week even wat minder. Toch weer koekjes in de avond of een chippie. Zo gaan die 2/3 kilo er natuurlijk nooit af!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 21 Sep 2021 20:21

Re: Minder snoepen

Nou, hier gaat het ook goed. Ik ben in de vakantie helemaal niets aangekomen. Dat had ik totaal niet verwacht, dus was een zeer aangename verrassing. Nu weer verder met minderen met suiker. Ben nu toch overstag om mijn ontbijt aan te passen. Dat wordt magere kwark met vers fruit en superfoods (en misschien nog wat noten).
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers