Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bdsm

<<

Anoniem119

Bericht 09 Nov 2013 13:57

Re: Bdsm

Bolletje schreef:Nee, maar in dat ene topic gaat het over meelezers, die kunnen ook jouw vriend op fb vinden, en ik denk dat dat toch best heel gevoelige informatie is die hier nu op het forum staat.


Welke ene topic? En uiteraard houd ik er wel rekening mee hoor.
<<

Anoniem273

Bericht 10 Nov 2013 17:10

Re: Bdsm

Urban Naked schreef:Oh marin ik vind dat je echt veel privé info op het forum zet. Iedereen hier kan binnen een minuut via Facebook bij je vriend uit komen, z'n werk, familie etc. Hou je daar wel voldoende rekening mee? Wat je hier allemaal neerzet, is echt geen info die met iedereen gedeeld moet worden.


Eens. Er is echt zoveel te vinden op internet over jou, je vriend, jullie werk. Ik zou daar echt beter mee oppassen hoor, Marin. Meelezers weten dit ook allemaal.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 10 Nov 2013 17:13

Re: Bdsm

Ik denk in "145 geregistreerde gebruikers hebben nog nooit iets gepost", dat topic.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem58

Bericht 10 Nov 2013 17:56

Re: Bdsm

Ja idd, dat topic bedoelde ik, bedankt Susan!
<<

Anoniem119

Bericht 10 Nov 2013 17:57

Re: Bdsm

Ja dat je die bedoelde dacht ik al na m'n reactie idd.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 11 Nov 2013 21:48

Re: Bdsm

Pff ik zie dat het topic alweer gezakt is....was nog op pagina 2 :P

Ik heb zelf 'het gevoel' al sinds dat ik heel jong ben. En het had bij mij echt niks te maken over dat ik werd mishandeld o.i.d, ik heb vroeger echt wel eens een tik gehad maar dat gevoel staat echt totáál los van dat andere zeg maar.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet van die hele extreme dingen hou zoals je weleens bij BDSM ziet, al spreek ik wel regelmatig mensen (Doms/subs) die daar wel van houden. Prima, hun ding, maar veel dingen gaan mij echt te ver.
Het gaat mij vooral om het hele gevoel erbij, het 'klein voelen'.
<<

Anoniem185

Bericht 11 Nov 2013 21:52

Re: Bdsm

Mijn ex vond het allemaal heel interessant en spannend, totdat ik een keer toen hij het probeerde (zonder mijn toestemming) in paniek raakte en hem een klap heb verkocht.

Bij mijn huidige vriend ben ik heel open in wat ik wel en niet wil en voel ik me ook niet minder belangrijk dan hem. De hele relatie is gewoon anders. Als hij me vast wil binden of iets dergelijks, kan ik daar best in mee gaan.
<<

Anoniem 52

Bericht 14 Nov 2013 12:18

Re: Bdsm

Lampenkapje, BDSM is veel meer dan alleen een spanking hè? Dus 'Hij probeerde een keer iets', is idd gewoon een stomme, boerenlullen-actie.

Ik ben zelf geen voorstander van spanking en 't idee van zweepjes, floggers en de hele reutemeteut, maar er zijn wel bepaalde aspecten in de BDSM lifestyle die ik wel interessant vind. Misschien niet om zelf toe te passen in mijn leven, maar het idee erachter, waar het voor staat etc.
<<

Artemis

Bericht 14 Nov 2013 13:39

Re: Bdsm

Maar lampenkapje, dát probeer dus ook niet op eigen houtje zonder toestemming.
Je doet pas iets als je zéker weet dat de ander dat ook ok vindt. Het kan best zijn dat je vooraf hebt besproken dat wel en niet ok is, of dat iemand dat gewoon van je weet, maar zomaar iets proberen als je verder niets met bdsm doet is uit den boze.

Als jij hem onverwacht een flinke dildo in zijn bips duwt onder het motto 'ik probeer eens wat' heb je waarschijnlijk ook een probleem. Dat doe je alléén als je zeker weet dat de ander het ok vindt.
<<

Anoniem17

Bericht 14 Nov 2013 14:15

Re: Bdsm

Artemis schreef:Maar lampenkapje, dát probeer dus ook niet op eigen houtje zonder toestemming.
Je doet pas iets als je zéker weet dat de ander dat ook ok vindt. Het kan best zijn dat je vooraf hebt besproken dat wel en niet ok is, of dat iemand dat gewoon van je weet, maar zomaar iets proberen als je verder niets met bdsm doet is uit den boze.

Als jij hem onverwacht een flinke dildo in zijn bips duwt onder het motto 'ik probeer eens wat' heb je waarschijnlijk ook een probleem. Dat doe je alléén als je zeker weet dat de ander het ok vindt.


Haha ik ben heel visueel ingesteld, moest hier heel hard om lachen! :lol:
<<

Anoniem58

Bericht 14 Nov 2013 14:17

Re: Bdsm

Ik ook, heb m'n iPad aan de kant moeten duwen want de koffie kwam bijna uit m'n neus :)
<<

Anoniem 52

Bericht 14 Nov 2013 14:18

Re: Bdsm

Waarschiiiijnlijk heb je wel een probleempje dan, ja... Voor een 'flinke dildo in de bibs', is ook wel wat meer nodig dan een 'ok'.. (Denk ik!)
<<

Artemis

Bericht 14 Nov 2013 15:19

Re: Bdsm

Veel glijmiddel :thumbup:
<<

Artemis

Bericht 14 Nov 2013 15:19

Re: Bdsm

En zo'n bal in z'n mond :thumbup:
Laatst gewijzigd door Artemis op 14 Nov 2013 15:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Artemis

Bericht 14 Nov 2013 15:19

Re: Bdsm

Oh wacht.....

Dat bedoelde je niet zeker.....

:nopompom:
<<

Anoniem 52

Bericht 14 Nov 2013 15:20

Re: Bdsm

Geen idee, een dildo in m'n partners poeperd stoppen is niet echt één van mijn seksuele ambities.. But I'll keep it in mind!
<<

Artemis

Bericht 14 Nov 2013 15:22

Re: Bdsm

Haha.

Je weet nooit of dat van pas komt :cheering:
<<

Anoniem 52

Bericht 14 Nov 2013 15:23

Re: Bdsm

Ik weet je te vinden wanneer ik toe ben aan zulke praktijken!
<<

Artemis

Bericht 14 Nov 2013 15:24

Re: Bdsm

Ik wil wel graag aanraden om mijn posts met een grote korrel zout te lezen, voordat men denkt dat ik voortdurend ondersteboven vastgebonden aan de kroonluchter hang en de rest van de tijd mannen penetreer met imposant gereedschap.



:thumbup:
<<

Artemis

Bericht 14 Nov 2013 15:27

Re: Bdsm

Ik zou me onder speeddial zetten. Voor je het weet sta je op een druilerige dinsdagochtend met zo'n grote zwarte dildo en een in een lastige pose opgevouwen in latex gehulde meneer in je slaapkamer.... En dan weet je niet wat te doen!

Dan ben je blij als je alleen '4' hoeft te draaien.
<<

Anoniem 52

Bericht 14 Nov 2013 15:29

Re: Bdsm



Wat een teleurstelling...
<<

Anoniem185

Bericht 14 Nov 2013 21:29

Re: Bdsm

=
Laatst gewijzigd door Anoniem185 op 15 Nov 2013 19:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 63

Bericht 14 Nov 2013 21:37

Re: Bdsm

:lol:



Tot zover mijn bijdrage :angel:
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers