Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Olympische Spelen

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 24 Jul 2021 07:16

Olympische Spelen

Voor de sportliefhebbers onder ons: wie gaat er nog meer de Olympische Spelen volgen? Wat vind je leuke onderdelen? Welke atleten volg je in het bijzonder? Ga je de wekker ergens voor zetten?

Wij kijken sowieso veel sport hier thuis, dus ook de Olympische spelen. We vinden eigenlijk heel veel leuk, maar vooral alle wieleronderdelen en atletiek zijn favoriet. Maar zoals nu is er handboogschieten op en dan kijk ik dat ook haha.
Ik heb het schema nog niet helemaal goed in beeld qua tijden, dus ik weet niet welke dingen echt midden in de nacht zijn, maar ik denk dat wij hier wel eens de wekker kunnen gaan zetten voor Matthieu van der Poel als dat inderdaad diep in de nacht is.
Verder ben ik ook heel benieuwd naar hoe Femke Bol (atletiek) het gaat doen. En naar het baanwielrennen.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 24 Jul 2021 07:23

Re: Olympische Spelen

Ik ben niet zo sportkijkerig...af en toe krijg ik er via de tv wat van mee,maar ik ga ee niet speciaal naar kijken.
<<

Anoniem319

Bericht 24 Jul 2021 07:25

Re: Olympische Spelen

Ik moet zeggen dat het me deze keer nog niet zo heel veel doet. Normaal zit ik voor veel onderdelen wel klaar maar op dit moment heb ik dat nog niet. Ben wel benieuwd wat Tes Schouten (zwemmen) gaat doen, ken haar verder niet maar zij is haar zwemcarrière begonnen bij mijn oom, hij heeft haar jarenlang getraind.
<<

Anoniem325

Bericht 24 Jul 2021 07:32

Re: Olympische Spelen

Ik wil graag het handbal een beetje volgen. Alleen de nachtwedstrijden sla ik over denk ik. Nou ja, dat weet ik wel zeker. Verder staat het hier vaak aan denk ik, maar volg verder niet specifiek iets.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 24 Jul 2021 09:20

Re: Olympische Spelen

Ja de eerste medaille is binnen!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 24 Jul 2021 10:30

Re: Olympische Spelen

Ik vind het wel jammer dat ik het "mis" we zijn natuurlijk heerlijk op vakantie naar OS kijken vind ik altijd zo leuk, inderdaad zelfs handboogschieten is dan leuk 😊
⁠♡♡♡
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 24 Jul 2021 10:36

Re: Olympische Spelen

Normaal kijk ik zoveel mogelijk, al sta ik er niet voor op. Vind voor atletiek en zwemmen leuk om te kijken.
Maar ik moet zeggen dat het bij mij ook nog niet echt leeft. Zit nu wel klaar voor judo.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 24 Jul 2021 10:42

Re: Olympische Spelen

Haha nou eerst nog even uitgebreid in beeld hoe de mat bij Judo gereinigd wordt!

Ik zat er ook minder in dit jaar, maar nu het eenmaal begonnen is vind ik het toch erg leuk.

In 2012 zijn we ook in London geweest bij de OS. Toen hebben we damesbasketbal gezien, normaal niet direct mijn eerste keus maar daar konden we nog kaarten voor krijgen. En het was toch erg leuk! En we zijn toen bij het dameswielrennen geweest, goud voor Marianne Vos! Dat was geweldig!
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 24 Jul 2021 10:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 24 Jul 2021 10:48

Re: Olympische Spelen

Leuk Mizz om erbij te te zijn geweest! Vast een hele happening.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 24 Jul 2021 11:44

Re: Olympische Spelen

Wij kijken in ieder geval alle wieleronderdelen. Voor Mathieu van der Poel zetten wij waarschijnlijk ook een wekker. De rest volg ik vooral via nieuwssites.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 24 Jul 2021 12:20

Re: Olympische Spelen

Bij ons zal het veel aan staan, we houden nogal van sport. En al vind ik echt niet alle sporten even interessant, ik word toch altijd fanatiek tijdens de OS.

Zo jammer dat bij het handboogschieten van de Berg niet mee deed. Dat is het oude oppaskind van mijn vriend. Was leuk geweest die te kunnen zien, maar goed, dan hadden ze misschien wel weer geen zilver gehaald.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 24 Jul 2021 18:49

Re: Olympische Spelen

Ooh La La! schreef:Wij kijken in ieder geval alle wieleronderdelen. Voor Mathieu van der Poel zetten wij waarschijnlijk ook een wekker. De rest volg ik vooral via nieuwssites.

Ik dacht shit moet die 's nachts? Maar is om 8u 's ochtends :smile:. Hoef ik helaas de wekker niet voor te zetten.
Ik kijk ook zoveel mogelijk, maar sta nergens extra vroeg voor op. Na de wegwedstrijd bij de mannen vandaag kijk ik het meest uit naar de tijdrit. Verder weet ik weinig van de meeste sporten en kanshebbers. Maar ik vind vrijwel alle soorten wel leuk om te zien en groei er dan wel in.
<<

Anoniem332

Bericht 24 Jul 2021 19:25

Re: Olympische Spelen

Jaaa ik volg het graag. Het liefst zou ik de hele dag kijken. Ik moest alleen werken.

Ik vind de sporten waar deelnemers uit NL aan mee doen heel leuk om te volgen (uiteraard).
Op tennis na. Atletiek en honkbal kijk ik het liefst. Al heeft ons koninkrijk zich niet geplaatst.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 25 Jul 2021 08:20

Re: Olympische Spelen

Joey schreef:
Ooh La La! schreef:Wij kijken in ieder geval alle wieleronderdelen. Voor Mathieu van der Poel zetten wij waarschijnlijk ook een wekker. De rest volg ik vooral via nieuwssites.

Ik dacht shit moet die 's nachts? Maar is om 8u 's ochtends :smile:. Hoef ik helaas de wekker niet voor te zetten.


Ik ook niet haha. Had het tijdschema nog niet goed bekeken 🙈
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem332

Bericht 25 Jul 2021 09:37

Re: Olympische Spelen

Owwwww ik hoop zo dat het nu afgelopen is met die besmettingen. Zou wat zijn als de roeiers niet kunnen roeien straks. Of boten uitvallen.

Jammer dat de wielrenners het niet waar hebben kunnen maken. Dacht van Vleuten dat ze op kop reed?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 25 Jul 2021 12:06

Re: Olympische Spelen

Ja dat zei ze net. Was te horen in het nieuws op de radio net.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 26 Jul 2021 07:13

Re: Olympische Spelen

Kijken jullie ook?

😭😭😭
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 26 Jul 2021 07:31

Re: Olympische Spelen

Wat een teleurstelling.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 26 Jul 2021 07:59

Re: Olympische Spelen

Wat een deceptie. Echt zonde, hij schakelde zichzelf zo uit en maakte direct geen kans meer.

Gister de wegwedstrijd voor vrouwen was ook wat idd. Echt slecht gedaan als team en sneu voor van Vleuten. Dan woensdag de tijdrit maar, al ben ik dan eigen voor van der Breggen, zou nu van Vleuten ook echt mooi vinden.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 26 Jul 2021 09:32

Re: Olympische Spelen

De handboogschieters hebben het echt laten liggen om het brons. 2x de kans gehad om een set naar zich toe te trekken.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 26 Jul 2021 10:24

Re: Olympische Spelen

Idd. Het is nog niet helemaal het toernooi van TeamNL😅
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 26 Jul 2021 11:15

Re: Olympische Spelen

Nou het is inderdaad een beetje deprimerend allemaal hè. En dan ook nog al die corona besmettingen! Hopelijk gaat het de komende dagen beter.
Gelukkig vannacht wel zilver voor Kamminga, dat was erg knap. Toevallig was ik toen wakker omdat ik naar de wc moest, dus ik heb het nog gezien ook.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 26 Jul 2021 11:18

Re: Olympische Spelen

Joey schreef:Wat een deceptie. Echt zonde, hij schakelde zichzelf zo uit en maakte direct geen kans meer.

Gister de wegwedstrijd voor vrouwen was ook wat idd. Echt slecht gedaan als team en sneu voor van Vleuten. Dan woensdag de tijdrit maar, al ben ik dan eigen voor van der Breggen, zou nu van Vleuten ook echt mooi vinden.



Wat ik op de site van Annemiek las hebben ze het als team eigenlijk helemaal niet slecht gedaan. Ze hebben keihard gewerkt. De communicatie van buitenaf was niet goed.

Vd Poel er ook uit na een val. Weer kans op goud weg.

Waterpolo ook de wedstrijd uit handen gegeven.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 26 Jul 2021 11:45

Re: Olympische Spelen

Jip schreef:
Joey schreef:Wat een deceptie. Echt zonde, hij schakelde zichzelf zo uit en maakte direct geen kans meer.

Gister de wegwedstrijd voor vrouwen was ook wat idd. Echt slecht gedaan als team en sneu voor van Vleuten. Dan woensdag de tijdrit maar, al ben ik dan eigen voor van der Breggen, zou nu van Vleuten ook echt mooi vinden.



Wat ik op de site van Annemiek las hebben ze het als team eigenlijk helemaal niet slecht gedaan. Ze hebben keihard gewerkt. De communicatie van buitenaf was niet goed.


Ik bedoel met team ook niet alleen de rensters maar alle betrokkenen eromheen ook.
<<

Anoniem325

Bericht 26 Jul 2021 11:48

Re: Olympische Spelen

Nou bij waterpolo gaven ze het inderdaad ook makkelijk weg zeg.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers