Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The Bachelor

<<

Saji

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 27 Aug 2021 12:11

Re: The Bachelor

Exogenesis schreef:Ik ben voor Oriana. Ik vind haar zo'n lieve en mooie vrouw. Ik begrijp alleen niet waarom ze haar uiterlijk blijkbaar zo heeft veranderd. Ze doet nu, ik hoop dat ik niet iets heel fouts zeg, Iraans aan, terwijl ze voorheen zo kaaskoppig Nederlands als wat was.


Zo zie ik haar ook hoor. Jammer, want dit maakt haar harder, terwijl ze echt een mooie en lieve vrouw is.

Had eigenlijk gehoopt dat hij Julia weg zou sturen en India had meegenomen op de 24-uurs date.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Aug 2021 14:22

Re: The Bachelor

Ik vind India wel echt een leuke meid maar toen ze op date waren samen met haar vriendin en die vriendin in het Limburgs begon te praten en hij er zo bij zat dacht ik wel even niet echt een match.

Oriana lieve meid ook maar vind haar wel wat ordi ogen. Niet mijn smaak in ieder geval. Zonnebank bruin, zwart haar, volle (opgespoten) lippen. Maar hij vindt haar prachtig.

Ik twijfel ook aan Julia haar oprechtheid. Bepaalde emoties die ze laat zien denk ik ook hmm speel je dat nu. Wat was nu eigenlijk het probleem? Ze had twee weken voor die programma een date gehad met een oude bachelor?
<<

Anoniem315

Bericht 27 Aug 2021 16:25

Re: The Bachelor

ChiQ schreef:Ik snap echt niet dat hij die: 'ieuw, ik drink geen melk alleen havermelkcappuccino's' Julia erin heeft gelaten. Sorry hoor, maar in Amsterdam zijn denk nog zo'n 30000 van dit soort meisjes die met hun linnentasje en vans door de stad crossen en dingen zeggen als: 'gezell', en 'chill' oversized blazer en knotje. Géén persoonlijkheid.

En die Morticia Adams Oriane met dr blonde uitgroei. Ik begrijp het echt niet. Volgens mij kan zij er 30x leuker uitzien met gewoon iets natuurlijkere tinten.

Exo: dat is een ding, blijkbaar lichte ogen en ravenzwart haar.


Ze heeft ergens wel wat van Anna Nooshin. Haar vind ik wel heel knap. Maar inderdaad, dit is wat overdreven, bijna een karikatuur.

En eens wat betreft Julia.
<<

Anoniem331

Bericht 02 Sep 2021 08:17

Re: The Bachelor

Vandaag de 24u date online!

Dit is de laatste aflevering denk ik? Ben heel benieuwd voor wie Tony gaat!
Julia was niet zo positief na het winnen van de miss verkiezing deze week.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 02 Sep 2021 14:15

Re: The Bachelor

Ik heb net gekeken en wil hier van alles typen….. maar dan wordt het een grote spoiler, dus ik wacht nog maar even 🤣😅
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Sep 2021 17:13

Re: The Bachelor

Ik ook, maar ik houd me in 🤫.
<<

Anoniem331

Bericht 02 Sep 2021 17:28

Re: The Bachelor

Ik snap zijn keuze trouwens wel. Ze hebben veel chemie samen. Maar goed

Volgende week de reünie. Die gaat er pittig een toe.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Sep 2021 20:56

Re: The Bachelor

Net gekeken en aargh ik baalde toch van deze keuze! Ik vind de ander echt een betere match, ik heb toch wel meer sympathie voor haar gekregen.
❤ 7 juni 2018
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 02 Sep 2021 23:10

Re: The Bachelor

Ik zag het vanmorgen al. Je verwachtte het al, maar als het dan waarheid blijkt... Benieuwd of ze in de volgende aflevering nog samen zijn.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 09 Sep 2021 16:54

Re: The Bachelor

Nou, dat was me een einde.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 09 Sep 2021 17:19

Re: The Bachelor

Haha, Gympie. Ik vond het een beetje Jerry Springer light.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 09 Sep 2021 21:11

Re: The Bachelor

Holy moly wat een einde! Wat een rel!
Maar eerlijk is eerlijk…. Hij heeft gewoon echt niet netjes gehandeld. Als ik het goed begrijp heeft hij Julia dus gewoon keihard voorgelogen en is vreemd gegaan met Maxime terwijl het nog niet officieel uit was met Julia.
Ik ben geen fan van Julia, maar vond dit toch wel erg sneu.
En die Oriana, ik had het zo met haar te doen. Ze was en is blijkbaar nog zo onwijs gek op hem
<<

Anoniem331

Bericht 09 Sep 2021 22:22

Re: The Bachelor

Oh jeetje. Al die meningen over Julia, ook van mezelf, maar dit vond ik ook erg sneu inderdaad.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Sep 2021 23:31

Re: The Bachelor

Jemig, wat een soap!
Ik vond Tony best leuk tijdens de eerste afleveringen, maar hij straalde nu echt ontrouw uit, vond ik. Zijn hele lichaamshouding... Fout, fouter, foutst! Arme Julia.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 10 Sep 2021 00:08

Re: The Bachelor

Och, het voordeel is dat Oriana nu misschien ook het gevoel heeft dat ze blij is afgewezen te zijn. Wat een lompe zak hooi is die kerel zeg.. die verdient toch zeker helemaal niemand?
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 10 Sep 2021 00:18

Re: The Bachelor

Exogenesis schreef:Jemig, wat een soap!
Ik vond Tony best leuk tijdens de eerste afleveringen, maar hij straalde nu echt ontrouw uit, vond ik. Zijn hele lichaamshouding... Fout, fouter, foutst! Arme Julia.


Nou inderdaad, zo zie je dus ook de andere kant van iemand. Ergens had ik dit al een beetje verwacht, maar hoopte dat hij toch anders zou zijn.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem320

Bericht 10 Sep 2021 09:46

Re: The Bachelor

Had t echt te doen met Julia. Tony kwam inderdaad erg onsympathiek (en ongeloofwaardig) over. De meiden leken goed klaar met m.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1703

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 10 Sep 2021 11:20

Re: The Bachelor

Tijdens de afleveringen vond ik tony echt leuk overkomen, maar die laatste aflevering heel onsympathiek.
Arme Julia, ze was toch wel echt gek op hem en hij leek ook gek op haar.
Waarom doe je als bachelor mee aan het zoeken naar liefde als het je daarna benauwd en je er toch nog niet echt aan toe ben.
Toch voor de fame alleen?
Juli 2019
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Sep 2021 23:34

Re: The Bachelor

Ik heb op YouTube Rumagtv gekeken waarin Tony te gast was (alle dames waren ook al te gast geweest hiervoor). Ik vond hem erg eerlijk en snap ook wel dat hij het misschien onderschat heeft, niet helemaal meer hoteldebotel van Julia was na een paar weken en zich benauwd voelde omdat ze ook nergens samen naar toe konden gaan. Ik vind hem dus ook niet per se een (super) lul zoals vele wel vinden :-).

Ik vond Maxime ook zo raar overkomen tijdens de reünie, sowieso haar voorkomen, haar haar door de war en dat gekke pak met die top eronder. Maar ook hoe ze zichzelf neerzette. Zo bitchy en wat wilde zij dan van Tony? Ze wist voor wie hij had gekozen en duikt dan het bed met hem in dan voel je je toch ook tweede keus. En dan ineens doen alsof je begaan bent met Julia.

Hij vertelde ook weer contact te hebben met India en dat de kans er goed in zat dat zij het bed zouden gaan delen. Een van die mannen vraagt dan of hij gevoelens voor haar heeft, nee zegt hij dan maar ik vind haar superleuk. Heel eerlijk van hem, ik denk alleen dat zij wel meer voelt dus weer bedrogen gaat uitkomen.

Hij was trouwens ook heel lief over Oriana. Dat zij de meest oprechte was geweest en hij haar alles gunt. Ik denk dat hij ook best met haar zou willen daten 'voor de leuk'. Maar hij haar waardeert en haar hart niet (nogmaals) wil breken.

Hij vertelde ook dat hij nog dagelijks berichtjes krijgt van heel veel van de meiden. Terwijl hij daar niet op reageert.

En hij praatte heel lief over Maan, als de liefde van zijn leven. Wie weet bloeit dat nog een keer op.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers