Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 19 Jul 2021 17:11

Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

Ik ben de komende 5 weken, 3 dagen in de week aan het werk in deze omgeving. 1 middag en 2 avonden ‘vrij te besteden’. Zijn er nog mensen met tips, wat moet ik hier echt doen/zien, leuke (niet dure) restaurantjes, lekker ijs etc.
Ik slaap in een b&b en heb een auto + eventueel fiets tot mijn beschikking
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 19 Jul 2021 21:40

Re: Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

Ik vind de binnenstad van Harderwijk echt ontzettend gezellig. Er zitten heel veel leuke en betaalbare restaurantjes en een groot plein vol terrasjes. Aan de boulevard (tegenover het Dolfinarium) zitten ook veel lekkere restaurants en terrasjes, wij komen graag bij de Griek en dan in de serre zitten. Je kunt prachtig wandelen in de bossen en heide rondom Harderwijk en in Ermelo zit ook een leuk restaurant, De Dorpskamer. Je heb verder in het centrum van Harderwijk, rondom het plein, wel wat ijssalons. Loop er lekker rond en dan wijst het zich wel. Je kunt trouwens heerlijke (en goedkope) pizza’s eten bij pizzeria Caralis in de Bruggestraat. Een paar pandjes daarvoor zit ook een heel leuk winkeltje met heerlijke bonbons, thee, koffiebonen, olijfolie, etc, etc.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 19 Jul 2021 23:15

Re: Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

In Voorthuizen zit G.randcafé W.ijntje🍷daar werk ik, kun je lekker eten 😉
10.04.17
<<

Fleur

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 43

Geregistreerd: 23 Nov 2013 19:49

Bericht 20 Jul 2021 06:39

Re: Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

Een ijsje eten bij Patrijs of Boerinneke in Harderwijk. Of bij Ijstijd in Ermelo.
In de buurt van vd Valk Harderwijk staat een uitkijktoren. Je hebt dan een heel mooi uitzicht op de stad en het bos.
<<

Anoniem313

Bericht 20 Jul 2021 07:05

Re: Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

Wandelen in de bossen bij Leuvenum, heel mooi daar. Je kunt wat drinken bij het kasteel van Staverden, daar zit je prachtig.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 20 Jul 2021 09:13

Re: Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

Ik weet dat je ook aan geocaching doet. Ik kan iets boven Voorthuizen de serie 't appeltje warm aanbevelen https://www.geocaching.com/geocache/GC6795K . De wandeling gaat door een mooi gebied en de caches zijn vrij origineel.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 20 Jul 2021 09:51

Re: Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

Caulfield schreef:Wandelen in de bossen bij Leuvenum, heel mooi daar. Je kunt wat drinken bij het kasteel van Staverden, daar zit je prachtig.

Oh ja zeker, het is echt prachtig daar en het eten bij Kasteel Staverden is erg goed!
10.04.17
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 20 Jul 2021 21:13

Re: Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

Lady schreef:Ik vind de binnenstad van Harderwijk echt ontzettend gezellig. Er zitten heel veel leuke en betaalbare restaurantjes en een groot plein vol terrasjes. Aan de boulevard (tegenover het Dolfinarium) zitten ook veel lekkere restaurants en terrasjes, wij komen graag bij de Griek en dan in de serre zitten. Je kunt prachtig wandelen in de bossen en heide rondom Harderwijk en in Ermelo zit ook een leuk restaurant, De Dorpskamer. Je heb verder in het centrum van Harderwijk, rondom het plein, wel wat ijssalons. Loop er lekker rond en dan wijst het zich wel. Je kunt trouwens heerlijke (en goedkope) pizza’s eten bij pizzeria Caralis in de Bruggestraat. Een paar pandjes daarvoor zit ook een heel leuk winkeltje met heerlijke bonbons, thee, koffiebonen, olijfolie, etc, etc.


Ik hou van Harderwijk ❤️, ben er al vaak geweest :) maar ik lees hier weer nieuwe tips 👍 dank je wel!
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 20 Jul 2021 21:15

Re: Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

Saga schreef:In Voorthuizen zit G.randcafé W.ijntje🍷daar werk ik, kun je lekker eten 😉


😃goede tip! Ziet er goed uit!
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 20 Jul 2021 21:15

Re: Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

Fleur schreef:Een ijsje eten bij Patrijs of Boerinneke in Harderwijk. Of bij Ijstijd in Ermelo.
In de buurt van vd Valk Harderwijk staat een uitkijktoren. Je hebt dan een heel mooi uitzicht op de stad en het bos.


Dank je wel! De toren ben ik inderdaad al eens op geweest! De ijssalons ken ik nog niet! :)
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 20 Jul 2021 21:17

Re: Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

Caulfield schreef:Wandelen in de bossen bij Leuvenum, heel mooi daar. Je kunt wat drinken bij het kasteel van Staverden, daar zit je prachtig.


Dit ken ik ook nog niet, dank je wel!
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 20 Jul 2021 21:18

Re: Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

Fred schreef:Ik weet dat je ook aan geocaching doet. Ik kan iets boven Voorthuizen de serie 't appeltje warm aanbevelen https://www.geocaching.com/geocache/GC6795K . De wandeling gaat door een mooi gebied en de caches zijn vrij origineel.


Leuke tip! Dank je wel :) dat lijkt mij een leuke ronde om morgen te doen inderdaad! 😃
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 21 Jul 2021 17:51

Re: Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

@fred ik heb appeltje gelopen! Bedankt voor de tip :) heel leuk!
@saga, de knoflookgamba’s en kipsaté smaakten prima! Nu wacht ik op de chocolade fantasie 😃
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 21 Jul 2021 22:45

Re: Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

Leuk!! Zo jammer dat ik je berichtje pas bij thuiskomst zag!

@Fred, mocht je nog een keer in Voorthuizen zijn, moet je eigenlijk frietjes eten bij De Uitdaging daar, verse friet en erg lekker vind ik!
10.04.17
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 22 Jul 2021 06:30

Re: Barneveld, Nijkerk, Harderwijk

Leuk om te lezen dat de appeltjesserie je goed is bevallen.

@ saga, thx voor het verse friet adresje. Als ik ooit in de buurt ben zal ik zeker daar een frietje gaan eten.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers