Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Babboe bakfiets kopen

<<

Pimvk

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 15 Jul 2021 10:38

Bericht 15 Jul 2021 10:42

Babboe bakfiets kopen

Goedendag,

Ik wil een bakfiets kopen en maak een keuze tussen de babboe city-e of een Babboe city Mountain.

Ik twijfel omdat ik hem gebruik in en om Nijmegen en dus vaak grote heuvels op moet. De Mountain is krachtiger maar ook een stuk duurder. Heeft iemand er ervaring mee om een steile heuvel op te gaan met de city-e met een volle bak en of dat goed gaat?
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Jul 2021 14:07

Re: Babboe bakfiets kopen

Ik denk dat je op Facebookgroep voor bakfietsen meer inhoudelijke reacties krijgt dan hier!
08/2018
05/2021
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 15 Jul 2021 18:01

Re: Babboe bakfiets kopen

Ik heb een city e en woon precies op een flinke heuvel. Ik kom prima omhoog maar het is wel altijd een klimmetje. Ik zet hem dan op hoogste stand ondersteuning en lage versnelling. En dan heb ik 2 al fikse jongens in bak erbjj

Ik ziu je alleen geen babboe aanraden.. service is echt ruk en zie steeds meer slechte verhalen over de bakfietsen an sich. Op de bovengenoemde facebook groep kan je heel veel info halen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 25 Jul 2021 20:44

Re: Babboe bakfiets kopen

Gewoon een proefrit op beide maken en wat heuvels pakken. Dat is de beste manier om te ondervinden wat voor jou prettig is.

Ik heb een proefrit op een Babboe gemaakt en vond het helemaal niks. Goedkoop materiaal, niet fijn schakelen, niet fijn trappen. Daarbij opgeteld op internet toch best veel negatieve reacties, met name over de klantenservice en onderhoud.

Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar wij zijn uiteindelijk voor een Urban Arrow gegaan en dit is echt de beste aankoop ooit. Ik vlieg heuvels en bruggen over, het lijkt soms bijna wel een brommer haha. Heel degelijk materiaal en hij fietst echt als een zonnetje!

Voor vragen en gebruikerservaringen kan ik je op Facebook de groep ‘bakfietservaringen’ aanraden.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers