Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor jezelf koken

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Jul 2021 23:32

Re: Voor jezelf koken

Ik kook eigenlijk altijd thuis, en mijn vriend vindt alles lekker wat ik bereid, dus voor mij zou er ook niet veel veranderen. Maar een weekje mijn favorieten zou zijn met;
-een goeie steak/lamsrack met verse frietjes en gegrilde groente
-een keer sushi bestellen
-pasta met tomaat, basilicum en feta
-zalm met hollandaise saus en asperges (in het seizoen)
-een keer Grieks bestellen
-een maaltijdsalade met verse tonijn
-verse broodjes met lekker beleg
<<

Anoniem322

Bericht 20 Jul 2021 09:09

Re: Voor jezelf koken

Wat een lekkere dingen komen er voorbij.

Toen ik nog alleen wat kookte ik eigenlijk ook altijd voor mezelf. Ik denk zelfs dat ik nu vaker een magnetronmaaltijd eet dan toen ik nog alleen was.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers