Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reis naar de ruimte

<<

Anoniem315

Bericht 11 Jul 2021 16:01

Reis naar de ruimte

Zou jij, net als Richard Branson, als toerist een keer de ruimte in willen? Waarom wel of niet?

https://nos.nl/artikel/2388901-ruimtevl ... lecht-weer
<<

Anoniem313

Bericht 11 Jul 2021 16:28

Re: Reis naar de ruimte

Ik begin al te hyperventileren als ik het lees, serieus waar. Dus nee, not for me.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Jul 2021 18:33

Re: Reis naar de ruimte

Precies dat Caulfield.
De ruimte is iets waar ik met m’n hoofd niet bij kan ofzo. Dus nee, absoluut niet.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 11 Jul 2021 19:17

Re: Reis naar de ruimte

Lijkt me fantastisch! En doodeng:D
<<

Anoniem319

Bericht 11 Jul 2021 19:21

Re: Reis naar de ruimte

Lijkt mij ook gaaf! Maar ik vind ook niet echt dat Richard Branson ín de ruimte is geweest. Was even naar boven, gewichtloos zijn en genieten van het uitzicht op dat punt wat het randje van de ruimte genoemd wordt, en dan weer terug. Dat zou ik nog wel willen overwegen. Om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat ik niet durf, waarschijnlijk.
<<

Anoniem320

Bericht 11 Jul 2021 20:28

Re: Reis naar de ruimte

Ik vind zoiets echt achterlijk. Het is zo intens slecht voor het milieu en dat voor een pleziertje. De rijken denken dat de aarde hun speeltje is.
<<

Anoniem313

Bericht 11 Jul 2021 21:26

Re: Reis naar de ruimte

Dat is idd verschrikkelijk. Las net hoe Bruno Latour het verwoordde op Twitter:

To witness rich boys using space travel for touristic amusement shows how much the modernist project of limitless expansion has come to a clownish end. Time to land. Don’t repeat history by farce; dream again, but interesting dreams.
<<

Anoniem320

Bericht 11 Jul 2021 21:28

Re: Reis naar de ruimte

Heb je zoveel geld en zoveel macht en besluit je dat ermee te doen. Echt face palm x 1000.
<<

Anoniem315

Bericht 11 Jul 2021 21:48

Re: Reis naar de ruimte

Ik zou het wel willen, maar niet kunnen i.v.m. een slecht evenwichtsorgaan. Daarnaast vind ik het inderdaad belachelijk dat dit mogelijk een toeristisch doel wordt. Dat ze het gebruiken voor de wetenschap, ja, graag zelfs, maar voor vermaak? Nee. Maar dat was de vraag niet.

Het lijkt me ontzettend gaaf om boven de aarde te zweven en de bolling van de aarde te kunnen aanschouwen.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 12 Jul 2021 08:03

Re: Reis naar de ruimte

Nee, als ik zo veel geld zou hebben zou ik er eerder voor kiezen daar iets moois van op te zetten om anderen te helpen. Toeristisch naar de maan klinkt echt nuttelozer dan nutteloos. Maar goed, dat vonden we vroeger ook van het idee van mobiele telefoons dus wie weet kunnen mensen zich over 200 jaar niet meer voorstellen dat je niet op vakantie ging naar de maan.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 14 Jul 2021 08:54

Re: Reis naar de ruimte

Ik zou inderdaad graag de aarde een keer uit de ruimte willen zien...zo mooi..zo kwetsbaar.
Maar inderdaad...een raket is nou niet bepaald milieubewust..

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers