Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Workshop geven

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Jul 2021 07:46

Re: Workshop geven

Toetje wat ‘fijn’ dat je die optie hebt om die workshop te mogen geven.

Die creatieve workshops hebben wij ook gehad op de basisschool en dat was echt fantastisch. Lekker op vrijdag creatief bezig zijn. Heb daar echt heel veel verschillende dingen gedaan. Koken, linedance (geen succes), manden vlechten, tekeningen maken met een textielstift. Oa dat soort dingen.
2015 💙
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Jul 2021 07:48

Re: Workshop geven

Tof Toetie
<<

Anoniem326

Bericht 26 Jul 2021 10:47

Re: Workshop geven

HollyGolightly schreef:En wat voor workshops zouden jullie willen volgen?

Max, dat is wel een leuke. Ik zou een workshop kunnen geven dat je jezelf beter leert kennen door je te verdiepen in verschillende perspectieven en dan zou ik fragmenten uit de literatuur kunnen gebruiken. Ik zou dan ook met wat achtergrond kunnen beginnen hoe dat werkt en wat lezen met je sociaal cognitieve vaardigheden doet. En dat je tegelijkertijd steeds een verhaal (narratief) vormt over jezelf. Zou dat leuk zijn?


Ik ga deze doen. Ik ga verschillende protagonisten en of antiprotagonisten uit de literatuur gebruiken om samen te kijken naar het inleven in verschillende perspectieven en wat dat met je doet. Ook ga ik het hebben over verbeelding. En nog een stukje over je eigen narratief. Ik zal een stuk theorie meegeven, maar vooral zelf aan de slag gaan en ervaringen uitwisselen. Ik ga de komende tijd weer eens mijn boekenkast door, om de meest inspirerende, weerzinwekkende, rebelse, moedige, deprimerende, psychotische, persoonlijkheden op te zoeken. Ik zal daarbij zeker stilstaan bij het gebrek aan diversiteit in de westerse literatuur. Ik zal kijken of ik ook mooie voorbeelden kan vinden van niet witte man/vrouw hoofdpersonen.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 26 Jul 2021 12:27

Re: Workshop geven

Wat gaaf!! Wie wordt je publiek?
Het klinkt super interessant!
In duizend schitterende zonnen draait het om twee niet-Westerse vrouwen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 26 Jul 2021 15:04

Re: Workshop geven

Marin schreef:Ik ga met Harrison samen de workshop ravioli maken geven. Of sowieso koken.

En een wijnproeverij. Verschillende wijnen uit een bepaalde regio of juist dezelfde wijnsoorten uit andere landen/regio's. Beetje theoretische kennis erover geven op leuke wijze. En dan proeven volgens systematische methode en met aromawiel.



Ja leuk, ik doe mee ☺️
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 26 Jul 2021 19:44

Re: Workshop geven

Leuk om te lezen! Afwisselend ook, ieder een ander talent/vakgebied.

Ik geef op het werk workshops Excel, beetje tot het niveau van macro’s. Zelf wil ik daar nog een keer een cursus voor doen, nu kan ik ze alleen opnemen en niet schrijven/aanpassen.

Verder natuurlijk een workshop botercrème taarten of cupcakes maken en decoreren. Dit lijkt me ook leuk om met kinderen te doen.

Opruimtips kun je ook voor aankloppen bij me, al is dat vooral praktisch, omdat ik zelf erg van opgeruimd houd. De psychologie erachter heb ik me nooit in verdiept.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers