Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Workshop geven

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 08 Jul 2021 19:19

Re: Workshop geven

Ook niet in het wijn en spijsspectrum Caulfield? Vega Indonesisch koken? Dat associeer ik altijd met jou in elk geval.

En Chava over reizen in je eentje?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem313

Bericht 08 Jul 2021 19:36

Re: Workshop geven

Nee joh, das teveel eer. Ooit weleens mijn SWEN1 gedaan maar dat stelt niet zoveel voor, daar ga ik geen workshop over geven. En kan wel een beetje koken maar meer niveau ‘leuk uitpakken voor vrienden’ dan dat ik daar anderen iets over uit zou gaan leggen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Jul 2021 19:38

Re: Workshop geven

Dan een cursus discussiëren of zoiets!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 08 Jul 2021 19:48

Re: Workshop geven

Ha, dat doe ik professioneel weleens: dialoogtraining voor ingewikkelde gesprekken 😎
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Jul 2021 20:01

Re: Workshop geven

Kijk, daar heb je het al!
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 08 Jul 2021 21:23

Re: Workshop geven

Oh ik ben hier zelf ook veel over aan het nadenken, maar denk dan altijd: willen mensen wel een workshop bij mij volgen?

Maar wat ik leuk vind is bijvoorbeeld workshops voor babyshowers en dan met zijn allen iets knutselen zoals een babyboekje vol wensen en liefde
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Jul 2021 21:30

Re: Workshop geven

Tabbie, je geeft jezelf echt niet genoeg credit. Je website/YT channel ís één en al workshop. Al jouw DIY videos joh. Ik durf te wedden dat je constant volgeboekt zou zitten als je DIY workshops zou geven.
Let's discover the world together.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Jul 2021 21:42

Re: Workshop geven

Ik zou vorig jaar een workshop schrijven geven in de klas van mijn dochter, samen met een vriend van mij die tekenaar is, die zou dan aansluitend een workshop illustreren geven. We hadden alles voorbereid en toen kwam corona. Ik hoop nog steeds dat ik het alsnog een keer kan doen. Eigenlijk voor mij wel werk, maar ik ben daar nog steeds zo enthousiast over dat ik het toch wilde noemen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem326

Bericht 08 Jul 2021 21:51

Re: Workshop geven

Dat is wel echt heel leuk. Ik hoop dat je de workshop alsnog gaat geven.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Jul 2021 23:47

Re: Workshop geven

Iets met positief taalgebruik/positief spreken denk ik. Semi werkgerelateerd maar wel iets waar ik goed in ben.
R. 2013
D. 2016
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 09 Jul 2021 00:00

Re: Workshop geven

Toetie schreef:
Pure* schreef:Resin art!


Ik kom 👋

Ik ook!
10.04.17
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 09 Jul 2021 10:10

Re: Workshop geven

Ik zou een goede workshop kunnen geven over tweetalig opvoeden en Nederlandse les in het buitenland.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 09 Jul 2021 11:16

Re: Workshop geven

Wat een goede vraag. Ik zou denk inzetten op sport, bijvoorbeeld het organiseren van een bootcamptraining of een theoretisch én uitvoerdende workshop over krachttraining.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Jul 2021 11:17

Re: Workshop geven

HollyGolightly schreef:Dat is wel echt heel leuk. Ik hoop dat je de workshop alsnog gaat geven.


Ja, ik hoop dat het in het nieuwe schooljaar toch nog een keer mag. Het was toen in groep 6, maar ik kan het prima aanpassen voor groep 8. Heb ook een nicht die voor de klas staat die graag wil dat ik de workshop bij haar een keer kom geven als het weer kan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 09 Jul 2021 11:53

Re: Workshop geven

Ik hoop voor je dat je je workshop nog kan gaan geven, Susan.

Zelf zou ik een dergelijke workshop in elk geval erg leuk vinden :).

Teun schreef:En Chava over reizen in je eentje?

Oh ja! Al wordt dat meer een avonturenverhaal van mijn kant dan een daadwerkelijke workshop, ben ik bang.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem320

Bericht 09 Jul 2021 12:01

Re: Workshop geven

Er zijn best wat tips/hacks te benoemen voor reizen in je eentje. Je zou dan aandachtspunten kunnen geven waar ze op moeten letten en daarna de mensen zelf hun reis laten samenstellen en daarbij tools/hulp/begeleiding bieden.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 09 Jul 2021 13:10

Re: Workshop geven

Klinkt heel tot Suzan! Hopelijk komt het er nog van!
Tabbie, jij kan juist zo veel leuke dingen!

Ik heb meerdere keren workshops met mijn hond gedaan. Over training en communicatie. Ik zou iets met paarden kunnen doen. Verder heb al meerdere leerlingen geholpen met leren presenteren, voor de klas, dus ik denk dat ik zoiets ook wel zou kunnen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 09 Jul 2021 13:12

Re: Workshop geven

Chava schreef:Ik hoop voor je dat je je workshop nog kan gaan geven, Susan.

Zelf zou ik een dergelijke workshop in elk geval erg leuk vinden :).

Teun schreef:En Chava over reizen in je eentje?

Oh ja! Al wordt dat meer een avonturenverhaal van mijn kant dan een daadwerkelijke workshop, ben ik bang.


Oh die zou ik dan wel samen kunnen doen ;)

Bedenk me ineens dat ik ook vrij expert ben in verhuizen naar ander land en opnieuw beginnen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 09 Jul 2021 13:23

Re: Workshop geven

Ik denk dat ik een debatopleiding zou doen, of een korte cursus. En Caulfield, die discussieopleiding van jou, die kom ik dan bij jou wel volgen :)
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 13 Jul 2021 17:04

Re: Workshop geven

Ik zou een bakworkshop geven, of een workshop kittens grootbrengen, lekker specifiek :smile:

Ik zou zelf alle DIY- en creatieve workshops gaan volgen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Jul 2021 22:00

Re: Workshop geven

Workshops die ik zou kunnen geven.
Massage
Hoe hou je je huis opgeruimd
Opruimen en weggooien

Als ik naar mijn werk kijk geef ik daar trainingen op het gebied van dementie en gedrag en na de zomer ga ik ook trainingen plannen en organiseren geven. Vooral de laatste heb ik echt heel veel zin in om te gaan doen.
2015 💙
<<

Anoniem334

Bericht 21 Jul 2021 22:27

Re: Workshop geven

Oh wat een moeilijke vraag als het niet werkgerelateerd mag zijn!

Werkgerelateerde dingen zouden makkelijk zijn. EHBO, hoe bevorder je gezond gedrag van naasten... kwantitatief onderzoek / SPSS. Sociale vaardigheden en omgaan met agressie in de gezondheidszorg. Dat soort dingen.

Niet werkgerelateerde dingen moet ik langer over nadenken. Maar dan denk ik richting hoe moet je een speelweek/kamp op voor grote groepen kinderen. Of iets rondom georganiseerd leven; hoe je huis snel en netjes opruimen, je papierwerk bijhouden etc.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 21 Jul 2021 22:29

Re: Workshop geven

Ik zou een workshop kunnen geven om een glimlach op je honds gezicht te zien en blijvend te zien.

En ik zou ook een workshop kunnen geven in het niets doen. Gewoon absoluut niets doen. Zonder schaamte dat je niets hebt gedaan. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen een echte dag vrij heeft verdient. :smile:
<<

Anoniem334

Bericht 21 Jul 2021 22:29

Re: Workshop geven

Die wil ik graag volgen Beau!
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 22 Jul 2021 02:22

Re: Workshop geven

Mijn kind heeft een stoornis voor 99% zeker, moet alleen nog bevestigd worden.
Maar ik mag na de vakantie een workshop/voorlichting geven op de school van mijn kind voor alle leerkrachten. Zij hebben er nog nooit van gehoord en ik heb mij inmiddels zo diep ingelezen dat ik er al behoorlijk wat van weet.
Dus naast een stukje theorie, geef ik een workshop hoe het voor mijn kind in het dagelijks leven is. Ze gaan het zelf ervaren zodat ze zich kunnen inleven en rekening mee kunnen houden.
Ik vind dit zo gaaf, dat ze hiervoor open staan en dat ik dat mag doen.

En ik mag iedere week een creatieve workshop geven aan de kinderen van de bovenbouw. Met 10 ouders gaan wij workshops geven waarbij kinderen zich mogen inschrijven.
Ze gaan dan een periode jouw workshop volgen, dus van vakantie tot vakantie.
Wij mogen zelf kiezen hoe wij hier invulling aan geven. Is om leerkrachten te ontlasten, groepsdoorbrekend werken en ouderparticipatie te vergroten.
Stagiaires gaan ons helpen en leerkrachten kunnen administratie bijwerken, lessen voorbereiden, overleg voeren of wat ze allemaal normaal na school doen.
Ze hopen op deze manier minder studiedagen te gebruiken om corona achterstanden in te halen.

Er zit een graffiti artiest bij, striptekenaar, grafisch vormgever, app ontwikkelaar en nog veel meer. Dus wel echt heel gaaf voor de kinderen.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers