Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 26! Wat zijn jullie plannen?

<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 28 Jun 2021 08:24

Re: Week 26! Wat zijn jullie plannen?

Vandaag: vrij, zometeen samen met vriend boodschappen doen.
Morgen: vrij, nog geen plannen
Woensdag: werken
Donderdag: werken en vaccinatie!
Vrijdag: vrij
Zaterdag: om 17:00 uur werken, daarvoor boodschappen doen in ieder geval.
Zondag: werken
10.04.17
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1638

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 28 Jun 2021 10:21

Re: Week 26! Wat zijn jullie plannen?

Ik pak de draad ook maar weer op deze week...

Vandaag: begonnen met wat werken, nagels doen en als ik vanavond niet te moe ben naar mijn andere beste vriendin. Maar slaap nog steeds bar slecht dus ik weet nog niet of dat gaat lukken.
Dinsdag: 's avonds lesje spinning
Woensdag: misschien eventjes naar mijn ouders
Donderdag: Schoonzusje naar het ziekenhuis taxiën en naar haar vaccinatie. 's avonds grote foto opdracht.
Vrijdag: bijkomen van donderdag
Zaterdag en zondag: nog geen echte plannen.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 28 Jun 2021 11:41

Re: Week 26! Wat zijn jullie plannen?

Maandag: vanochtend heb ik een bijscholing gehad. Daarna ben ik geen werken en ik werk nog tot 21u vanavond ongeveer.

Dinsdag: werken

Woensdag: vrij. Laatste schooldag voor de kinderen. Mijn jongste moet naar een kinderfeestje in de namiddag, ik ga dan met mijn oudste op pad.

Donderdag: passen we de hele dag op een vriendinnetje van mijn dochter, haar ouders moesten onverwacht op kantoor werken. Ik laat de meiden wat samenspelen en ga met mijn zoon zijn koffer maken.

Vrijdag: smorgens breng ik mijn oudste zoon weg, hij gaat een week op kamp. Overdag ben ik met mijn dochter thuis, nog geen idee wat we gaan doen. Savonds hebben we babybezoek ingepland bij vrienden. Daarna nog voetbal kijken!

Zaterdag: een paar collega's hebben een leuke dag in elkaar gestoken, savonds BBQ'en we nog met al onze collega's. Zoveel zin in!

Zondag: uitslapen en alvast wat spullen inpakken voor onze verhuis. Savonds brengen we dochter naar mijn ouders, zij blijft daar slapen tot dinsdagavond zodat wij kunnen gaan werken.

Fijne week allemaal!
Laatst gewijzigd door Snoes op 28 Jun 2021 20:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
2012 & 2016
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 28 Jun 2021 15:38

Re: Week 26! Wat zijn jullie plannen?

Ik werk de komende 3 weken fulltime want mijn collega heeft vakantie. Verder ga ik woensdagavond bij een vriendin eten en vrijdagochtend (voor dat ik ga werken) met zoon naar logopedie. Zaterdag nog geen plannen. Zondag gaan we met schoonouders lunchen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 28 Jun 2021 16:13

Re: Week 26! Wat zijn jullie plannen?

Jip schreef:Oh Lady, mag ik in jouw plaats? Lijkt me heel gaaf om een keer te doen!

Maandag: oudste naar school, jongste naar de psz, daar naar de school van oudste om wat schoon te maken, dan jongste weer ophalen. Even niks, oudste van school halen en maar zien wat we gaan doen in de middag. In de avond help ik bij een sportwedstrijd.

Dinsdag: werken en hardlopen

Woensdag: werken en zwemmen

Donderdag: hardlopen en werken

Vrijdag: oudste naar school brengen, met jongste iets gaan doen maar weet nog niet wat. Oudste halen en knutselen of zo

Zaterdag: zwemles oudste, hardlopen, niks

Zondag: uitslapen hoop ik, zwemmen in de middag en hopelijk nog een wandelafspraak


Ik was een week te vroeg op school om schoon te maken en een wandelafspraak zit er zondag ook niet in
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 28 Jun 2021 16:58

Re: Week 26! Wat zijn jullie plannen?

4 halve dagen werken waarvan 2 ochtenden training, ik ben nog in opbouw sinds ik weer ben begonnen.
De fysio komt voor de kleine man.

Verder geen plannen deze week. We hebben net 2 weken vakantie gehad en veel gedaan dus ook wel ff lekker zo.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Jun 2021 17:04

Re: Week 26! Wat zijn jullie plannen?

Vandaag ( maandag) is mijn vrije dag. Die gebruik ik voor het huishouden en de weekboodschappen. Verder de heg met een Franse slag gesnoeid. Deze begon vorige week ineens behoorlijk uit te lopen. Vanavond heb ik tennisles
Dinsdag t/m vrijdag werken. Nog twee lesweken en dat zit het schooljaar er hier op. Nog even vol aan de bak
Zaterdag. Borrelen in Nijmegen
Zondag Formule 1 kijken en de heg van de tuin goed snoeien.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 29 Jun 2021 19:42

Re: Week 26! Wat zijn jullie plannen?

Gister werken, D. vierde zijn verjaardag met alle opvangkids, savonds naar mijn vader geweest. Die was jarig gister.
Daarna na een druk verjaardagsweekend van D. op tijd gaan slapen.

Vandaag gewerkt.

Morgen komt een vriendin nog voor D. zijn verjaardag, smiddags werken.

Donderdag werken, gesprek op de peuterspeelzaal, en savonds uiteten met een vriendin.

Vrijdag werken en savonds naar het theater met mijn moeder.

Zaterdag & zondag: vrij weinig!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Jun 2021 20:21

Re: Week 26! Wat zijn jullie plannen?

Gefeliciteerd met D z'n verjaardag nog!

Ik heb morgen vrij onverwacht een koffie date met een oude vriendin uit m'n studententijd. Heb haar sinds 2004 niet meer gezien denk ik! Ze is hier in de buurt een paar nachtjes weg dus ze appte me net en nu gaan we morgen afspreken. Heel leuk!
Let's discover the world together.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 29 Jun 2021 22:35

Re: Week 26! Wat zijn jullie plannen?

Gisteren heb ik gewerkt tot 21.00, daarna toch maar m’n laptop dichtgeklapt ondanks dat ik m’n werk niet af had en nog een glas wijn gedronken met een vriend.
Vandaag gewerkt tot 16.00, daarna m’n vaccinatie gaan halen en gegeten met vrienden.
Morgen werk ik van 7.30 tot ook weer laat in de avond gok ik want ik krijg het gewoon niet geregeld anders.
Donderdag gaan we een dag/nacht naar Noordwijk. Het weer wordt echt waardeloos maar dat mag de pret niet drukken. Gewoon lekker uitwaaien, eten en borrelen.
Vrijdag komen we in de middag terug en ga ik meteen door naar werk om een collega te helpen een paar uurtjes.
Zaterdag en zondag nog geen plannen. Weer verder met werk denk ik 😅 Nou echt een boeiende week zo maar het is even niet anders.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 30 Jun 2021 01:02

Re: Week 26! Wat zijn jullie plannen?

Officieel werkte ik 32u over 5 dagen. Omdat er ook vandaag niets te doen was, heb ik aangegeven eerder weg te willen, dus nu is het 28,5 uur over 5 dagen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers