Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ontzettend moe

<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 25 Jun 2021 14:37

Ontzettend moe

Ik las er al over in het vaccinatie topic, maar volgens mij zijn er meerdere ontzettend moe.
Sinds een week of 3 ben ik extreem moe. Ik kom nauwelijks mijn bed uit in de ochtend en voel me de hele dag alsof ik door een vrachtwagen ben overreden.
Ik heb nog geen vaccinatie gehad trouwens.
Eerst dacht ik dat het kwam door het warme weer ineens, maar dat is inmiddels al een week voorbij. Ik slaap iedere nacht goed en overdag doe ik ook nog wel eens een power nap.

Wie herkent dit? En hebben jullie tips? Als het aanhoudt, wilde ik even de huisarts bezoeken.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 25 Jun 2021 14:52

Re: Ontzettend moe

Ja ik, volledig gevaccineerd in mei dus daar kan het niet meer aan liggen. Sinds deze week zo moe, echt heel erg. De kinderen zijn spelen en ik heb een uur geslapen 🙈
Ik hoor er meerdere mensen over.

Ik heb hooikoorts, jij ook? Dat het daarmee te maken heeft?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 25 Jun 2021 14:55

Re: Ontzettend moe

Ik heb dit al sinds ik eind december Corona kreeg. Ik hoop dat het vaccin me er nu doorheen trekt maar het is inderdaad echt extreem de afgelopen tijd.
2015 💙
<<

Véda

Noob

Berichten: 59

Geregistreerd: 28 Jul 2020 21:33

Bericht 25 Jun 2021 15:46

Re: Ontzettend moe

Ik heb dat twee maanden geleden ook gehad. Zo ontzettend moe en futloos. Ik had ook nergens zin in en rond een uurtje of drie had ik moeite om mijn ogen open te houden. Ik heb in de periode vaak een dutje gedaan overdag. En dan geen dutje van een half uurtje maar dik twee uur en als ik dan s’avonds naar bed ging sliep ik binnen een paar minuten. Ineens was het over en op de een of andere dag schoot mijn energie weer omhoog. Geen idee waar het aan lag. Ik heb deze week mijn eerste prik gehad dus ik hoop niet dat het terug komt want het was, vooral tijdens werk, echt heel vervelend.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 25 Jun 2021 16:15

Re: Ontzettend moe

Ik heb het ook, vorige week een beetje maar deze week echt vreselijk. Werk ook al heel de week thuis zodat ik het wat beter kan behappen. Zie al op tegen vlgd week want dan zal ik wel naar kantoor moeten.
Ik ga vroeg naar bed en probeer maar gewoon naar m'n lichaam te luisteren.
30-04-2017
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 25 Jun 2021 16:31

Re: Ontzettend moe

Wat vervelend dat jullie het ook hebben!
Mijn man heeft het ook al paar weekjes. We dachten net ineens of we misschien corona gehad hebben en daar zo moe van zijn allebei ofzo.
<<

ChiQ

Bericht 25 Jun 2021 16:32

Re: Ontzettend moe

Ik sluit me hierbij aan! Ben ook echt moe, voorheen was ik voor de wekker wakker maar tegenwoordig schrik ik me dood door de wekker dus moet van ver komen.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 25 Jun 2021 17:11

Re: Ontzettend moe

Ik heb het ook, 's ochtend niets per se, maar in de middag slaap ik nu al de hele week ook even omdat ik zo moe ben... Wat dat betreft blij dat ik nog een paar weken heb voor mijn 2e vaccinatie en dat mijn vriend eerst aan de beurt is, maandag. :palm:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem310

Bericht 25 Jun 2021 17:41

Re: Ontzettend moe

Wat eten jullie op een dag? Sporten/bewegen jullie wel genoeg?
<<

ChiQ

Bericht 25 Jun 2021 18:13

Re: Ontzettend moe

Eloise schreef:Wat eten jullie op een dag? Sporten/bewegen jullie wel genoeg?


Ik kan niet voor de rest spreken maar ik eet gezond en sport 3x per week. En loop elke avond een rondje.
<<

Anoniem328

Bericht 25 Jun 2021 18:14

Re: Ontzettend moe

Het zijn recente klachten. Ik neem niet aan dat hun eet- en/of beweegpatroon recent is veranderd, anders was dat wel genoemd.

Dus daar zal het niet wat mee te maken hebben.
<<

Anoniem319

Bericht 25 Jun 2021 18:20

Re: Ontzettend moe

Ik heb dit inderdaad ook, ik lig in de avonden vaak al voor 21:00 op bed en kan dan zelfs niet eens mijn ogen meer open houden, dus ben zó vertrokken. Om dan in de nacht weer een aantal uur wakker te liggen. Overdag weinig aan de hand maar in de avond is het alsof ik overreden ben door een vrachtwagen.

Ik eet gezond en gevarieerd, slik extra vitaminen dus daar ligt het niet aan. Sporten doe ik momenteel niet meer, maar zou ik zelfs de energie niet meer voor hebben. Fiets wel dagelijks naar mijn werk en heb een lichamelijk actieve baan, beweging genoeg. Dus die vlieger gaat niet op, was het maar zo, dan was er eenvoudig wat te veranderen.
<<

ChiQ

Bericht 25 Jun 2021 18:25

Re: Ontzettend moe

Ik denk oprecht dat we gewoon steeds niet een tijdje veel goed weer hebben gehad.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 25 Jun 2021 18:36

Re: Ontzettend moe

Dat idee heb ik ook ChiQ. Ik ben vooral gesloopt als ik een dag op kantoor heb gewerkt. Thuis werk ik harder, want minder afleiding, maar die prikkels van kantoor ben ik zo niet meer gewend .
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 25 Jun 2021 19:10

Re: Ontzettend moe

ChiQ schreef:
Eloise schreef:Wat eten jullie op een dag? Sporten/bewegen jullie wel genoeg?


Ik kan niet voor de rest spreken maar ik eet gezond en sport 3x per week. En loop elke avond een rondje.


Je mag voor mij spreken ;)
2015 💙
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 25 Jun 2021 19:11

Re: Ontzettend moe

Ik heb al een bloedtest laten doen door de dokter en dat was allemaal goed, mijn eetpatroon is de laatste weken juist weer beter geworden dus dat kan het ook niet zijn.
Ik wandel en fiets iedere dag maar deze week heb ik ook het gevoel dat ik heel duizelig word tijdens het wandelen en als ik stil sta (bv op het schoolplein) dat ik ga flauw vallen. Wat overigens nooit gebeurd maar moet nu steeds even gaan zitten of tegen een muurtje hangen.
Mijn bloeddruk was altijd erg laag en dat is niet verandert, is ook gecontroleerd. Door mijn ziekte heb ik een jaarlijkse check up bij de dokter en fysio en dat was vorige week toevallig.
Ik lig nu alweer op bed, ga zo slapen.
<<

ChiQ

Bericht 25 Jun 2021 19:38

Re: Ontzettend moe

Toetie schreef:Ik heb al een bloedtest laten doen door de dokter en dat was allemaal goed, mijn eetpatroon is de laatste weken juist weer beter geworden dus dat kan het ook niet zijn.
Ik wandel en fiets iedere dag maar deze week heb ik ook het gevoel dat ik heel duizelig word tijdens het wandelen en als ik stil sta (bv op het schoolplein) dat ik ga flauw vallen. Wat overigens nooit gebeurd maar moet nu steeds even gaan zitten of tegen een muurtje hangen.
Mijn bloeddruk was altijd erg laag en dat is niet verandert, is ook gecontroleerd. Door mijn ziekte heb ik een jaarlijkse check up bij de dokter en fysio en dat was vorige week toevallig.
Ik lig nu alweer op bed, ga zo slapen.


Wow! Dat duizelige had ik dus afgelopen week ook! Heerst er wat ofzo?
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 25 Jun 2021 20:08

Re: Ontzettend moe

Misschien een heel domme vraag, maar kan het geen hooikoorts zijn? Ik voel me door mijn hooikoorts ook enorm moe, en soms ook echt duizelig/wazig.
<<

Anoniem319

Bericht 25 Jun 2021 20:09

Re: Ontzettend moe

Ik durf het niet zo goed te zeggen maar de moeheid is bij mij zo dramatisch begonnen na mijn (Pfizer)vaccinatie, eind mei. Daarna is het heerlijk weer geweest, dus het slechte weer zie ik niet als een mogelijke oorzaak. Last van hooikoorts valt dit jaar ook reuze mee. Als ik terug ga rekenen kan ik eigenlijk niet echt een andere oorzaak vinden dan een reactie op het vaccin oid.
<<

Anoniem310

Bericht 25 Jun 2021 20:46

Re: Ontzettend moe

Olijfje schreef:Het zijn recente klachten. Ik neem niet aan dat hun eet- en/of beweegpatroon recent is veranderd, anders was dat wel genoemd.

Dus daar zal het niet wat mee te maken hebben.

Als je lichaam al jarenlang niet genoeg voedingsstoffen krijgt, dan kan het wel degelijk zo zijn dat je daar meer en meer last van ondervindt als je ouder wordt.

Boterhammen met kaas/ander beleg overdag en alleen een klein beetje groente met vlees en aardappelen 's avonds is niet genoeg om je lichaam (en hersenen!) te voeden.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 25 Jun 2021 21:07

Re: Ontzettend moe

Maple schreef:Ik durf het niet zo goed te zeggen maar de moeheid is bij mij zo dramatisch begonnen na mijn (Pfizer)vaccinatie, eind mei. Daarna is het heerlijk weer geweest, dus het slechte weer zie ik niet als een mogelijke oorzaak. Last van hooikoorts valt dit jaar ook reuze mee. Als ik terug ga rekenen kan ik eigenlijk niet echt een andere oorzaak vinden dan een reactie op het vaccin oid.


Ik ben ook een hele periode echt heel erg moe en lusteloos geweest.
Sinds mijn 1e en 2e pfizer voel ik me juist beter.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 713

Geregistreerd: 14 Aug 2019 20:51

Bericht 26 Jun 2021 06:51

Re: Ontzettend moe

Ja ik ben ook zo ontzettend moe. Al best een tijdje maar sinds vorige week, na mijn tweede Pfizer vaccinatie is t erger. Ik kon eigenlijk niet meer functioneren op het werk van de week, had naar huis moeten gaan. Kon mij niet meer concentreren wat er gezegd werd en moest echt heel veel moeite doen mijn ogen open te houden.
Woensdag avond ziek geworden, nu zijn die klachten weg en hoop de vermoeidheid ook.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 26 Jun 2021 07:41

Re: Ontzettend moe

Ik kan bij vlagen heel erg moe zijn..en dat overvalt me dan zelfs een beetje.
Maar niet wat jullie beschrijven dat je hele periodes zo moe bent.
Het is denk ik toch wel een signaal dat door je lijf en geest afgegeven wordt.
Bij mij is er ook wel verschil in geestelijke of lichamelijke moeheid..voelen jullie dat ook?
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 26 Jun 2021 09:32

Re: Ontzettend moe

Ik weet niet hoe je situatie verder is en de huis arts bezoeken kan geen kwaad. Maar onderschat niet het feit dat je hersenen echt moeten wennen aan weer veel prikkels binnen krijgen.
<<

Anoniem311

Bericht 26 Jun 2021 17:59

Re: Ontzettend moe

Herkenbaar dit.. Afgelopen week was het heel erg, elke dag hoofdpijn en heel moe en die duizeligheid ook. Bij mij begonnen een week na de vaccinatie. Kan best daarmee te maken hebben. Goed op jezelf letten en gezond blijven leven lijkt me de enige oplossing. Zal wel weer overgaan.
Volgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers