Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderen met Minder

<<

meisjesmamamaria

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 09 Jun 2021 00:11

Bericht 22 Jun 2021 18:21

Kinderen met Minder

Hallo allemaal,

Omdat ik weet dat er moeders onder ons zijn die het (net zoals ik) niet breed hebben wil ik mijn ervaring hier delen, in de hoop dat anderen hier ook iets aan hebben. Mochten jullie soortgelijke ervaringen en tips hebben hoor ik het graag, zo kunnen we elkaar helpen! :hulde:

Ik ben via mijn maatschappelijk werkster in contact gekomen met een nog jonge stichting, Kinderen met Minder. Mijn verwachtingen waren niet hoog omdat ik niet teleurgesteld wilde worden, maar wat hebben ze mij geholpen zeg! :love: Mijn kids hebben een kledingpakket gekregen en voor hun verjaardag een cadeaupakket. Ik kon echt wel janken.

Ik ben ze dus onwijs dankbaar.

Mochten jullie een verhaal willen delen lees ik het graag :yes:
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 22 Jun 2021 20:54

Re: Kinderen met Minder

Ik heb er geen ervaring mee maar ben door je verhaal even op de website gaan kijken. Wat een mooi initiatief! En wat fijn dat je zo dankbaar bent voor wat jullie gekregen hebben. Hopelijk hebben ze er veel plezier van!
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 22 Jun 2021 22:38

Re: Kinderen met Minder

Wat fijn mmm! En een heel belangrijk bericht.

Voor iedereen met een laag inkomen: je kunt bij je gemeente terecht en lokale stichting leergeld en jeugdfonds sport & cultuur voor hulp (denk aan contributie voor sport, muziekles, fiets, laptop etc. Jarige job zorgt ervoor dat je kind z’n verjaardag kan vieren en ook Nationaal fonds kinderhulp helpt bij van alles en nog wat.

Kijk maar eens op samenvoorallekinderen.nl voor alle mogelijkheden in je gemeente en hoe je kunt aanvragen.

Gemeenten krijgen jaarlijks 100 miljoen om kinderen uit gezinnen met een laag inkomen te ondersteunen en de genoemde stichtingen krijgen er ook nog enkele dus maak er gebruik van!!
Smile, it's free!
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 22 Jun 2021 23:30

Re: Kinderen met Minder

In mijn werk ook al meerdere gezinnen hier aangemeld. Net als bij de Linda foundation, stichting leergeld, jeugdfonds sport en cultuur, stichting jarige jop.
Heel fijn dat deze stichtingen er zijn
Juli 2019
<<

Sannejanne

Noob

Berichten: 8

Geregistreerd: 04 Jul 2021 12:47

Bericht 04 Jul 2021 12:51

Re: Kinderen met Minder

Ik vind het zo fijn om dit te lezen, ik heb dezelfde ervaring. Ook ik ben geholpen door de Stichting Kinderen met minder, fijne mensen met een no-nonsense mentaliteit, heerlijk!!

Ook de overige tips hier heb ik even op een lijstje geschreven! :good:

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron