Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Abonnement dierentuin

<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 20 Jun 2021 11:25

Abonnement dierentuin

Hoi,

Wij wonen op een steenworp afstand van Burgers Zoo (en het openluchtmuseum).
Vanaf welke leeftijd is het leuk voor een baby/dreumes/peuter heen te gaan? Wanneer kunnen ze iets zien/begrijpen als het bijvoorbeeld om een aap gaat? 🤷🏼‍♀️

We willen dan een abonnement nemen. Zo kunnen we de ene maand naar de ocean, dan de Bush etc.
Openluchtmuseum is denk ik pas leuk als ze echt kleuter zijn, of niet? Volgens mij bestaat er namelijk ook een combi-abonnement, maar daar wachten we dan nog maar even mee.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 20 Jun 2021 11:30

Re: Abonnement dierentuin

Onze dochter is nu 1,5 en vindt vooral de dieren die dichtbij komen leuk. Zoals apen en vogels.
Als ze een aap ziet zegt ze ook echt aap. En vogels zijn gogols!

Bij grote dieren op afstand (die ook vaak stilstaan) zoals giraffen en zebra’s zegt ze wel: “ooo woouwww”. Maar is ze vervolgens snel op uitgekeken.

Ik zou dus zeggen vanaf ongeveer 1,5 jaar.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Jun 2021 11:35

Re: Abonnement dierentuin

Mijn zoontje begon dat vanaf 2 jaar wel interessant te vinden.
Let's discover the world together.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Jun 2021 11:36

Re: Abonnement dierentuin

Kinderboerderij was hier leuk vanaf 1.5 jaar. Eerste keer dierentuin was ze bijna 2 jaar en kon ze de dieren van plaatjes in het echt zien. Ik zou ook zeggen 1.5 jaar.
08/2018
05/2021
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 20 Jun 2021 11:47

Re: Abonnement dierentuin

Jammer! Misschien dat mama het idee ook leuker vindt dan de kleine 😇
Dan gaan we deze zomer maar een keer voor onszelf, en dan vanaf volgend najaar een abonnement.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Jun 2021 12:14

Re: Abonnement dierentuin

Ik heb toen J 9 maanden was een abbo genomen op de Apenheul. Hij lekker in de drager of in de buggy en ik een rondje lopen.
2015 💙
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 20 Jun 2021 12:21

Re: Abonnement dierentuin

Wij hadden denk ik ook abbo vanaf 1 jaar ongeveer.
Niet dat ze die dieren nou zo mega interessant vond. Maar idd kun je gewoon even kort gaan. En mijn man ging ook vaak op maandagochtend met haar en dan vooral naar de (binnen)speeltuin 😂

Inmiddels geen abbo meer, na een tijdje heb je t wel gezien vonden wij. Zeker nu ze op school zit en je dus sowieso niet echt meer veel doordeweeks kan.

De combi abonnementen bestaan volgens mij niet meer trouwens. Openluchtmuseum zit nu op museum jaarkaart. Maar das idd pas leuker als ze ouder zijn.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 20 Jun 2021 12:22

Re: Abonnement dierentuin

Je woont dan vlakbij mij trouwens 🤣
<<

Muurbloempje

Noob

Berichten: 36

Geregistreerd: 20 Apr 2021 13:48

Bericht 20 Jun 2021 12:28

Re: Abonnement dierentuin

Wij hadden al een dierentuin abonnement voordat ons kind er was. En zijn er daarna gewoon mee doorgegaan. Super leuk. Soms gaan we alleen even voor de speeltuin en een paar dieren. Soms om wat meer uren dieren te bekijken. Hij weet er ook veel over te vertellen, er zijn ook interessante avonden achter de schermen.
Ik weet niet of er een combinatie is met openluchtmuseum, ik zou daar wel graag een keer naar toe gaan met hem. Daar zijn we nog nooit geweest.
Ik woon overigens niet in de buurt van de dierentuin en moet er een behoorlijke afstand voor rijden maar we hadden vorige maand besloten om toch door te gaan met het abonnement omdat het toch wel leuk blijft. Zagen alleen later dat ons abonnement is verlengd door de sluiting vanwege corona, dus verlengen is voor ons nog niet nodig.
Elk jaar dat je verlengd krijg je geloof ik wat meer korting, tot een bepaald percentage en die korting blijf je dan houden. Verlengen moet geloof ik binnen 3 maanden na het verlopen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Jun 2021 13:02

Re: Abonnement dierentuin

Ik wandelde heel veel met de oudste als jonge baby. Voor hem om het even waar, maar ik zou zelf een dierentuin leuker vinden dan elke dag de wijk door. Dus als je de mogelijkheid hebt, gewoon doen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem313

Bericht 20 Jun 2021 13:04

Re: Abonnement dierentuin

Ik had ‘m volgens mij vanaf dat m’n zoontje 1 was. Hij gaf geen zier om die beesten maar ik gebruikte de dierentuin als achtertuin en speeltuin. Juist met een abonnement ga je er gewoon ff een uurtje heen. Wij hebben er vaak gezeten zonder een dier te zien (ik geef er zelf ook niet veel om). Volgens mij heeft m’n jongste er zelfs z’n eerste stapjes gezet als ik het me goed herinner.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 20 Jun 2021 13:09

Re: Abonnement dierentuin

Vanaf 8 maanden, wij woonde dichtbij Artis en hadden zelf geen tuin dus ik was daar elke week wel te vinden. Gebruikte het een beetje als onze achtertuin.
Met 8 maanden konden we de kinderwagen voor het aquarium parkeren en daar zat hij dan ademloos naar te kijken, vooral de felgekleurde vissen die voorbij kwamen zwemmen. Ook de zeeleeuwen hebben ze op die leeftijd beide door het raam met grote ogen staan kijken. De grote dieren die langzaam bewegen waren inderdaad later pas leuk.

Nadat we verhuisd zijn hebben we altijd een abonnement op dierenpark Amersfoort gehad en na 6 jaar dierentuinen ben ik het nu wel echt zat en nemen we een museumkaart. De jongste is nu vier en ik denk dat het inderdaad voor beide nu leuk is. ( Nemo, Tropenmuseum, Openluchtmuseum, Beeld en Geluid, Archeon, Kasteel/Slot bezoeken, Zuiderzee museum, dat soort dingen).
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 895

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 20 Jun 2021 13:15

Re: Abonnement dierentuin

Ik kan ook niet wachten! Ik wil volgend jaar een combi abbo van Dierenrijk Nuenen en ZooParc Overloon. Lijkt me zo leuk!
En over een jaar of 3/4 een abbo op Toverland. En als we ooit veel geld hebben een abbo op Disney!
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Anoniem325

Bericht 20 Jun 2021 13:18

Re: Abonnement dierentuin

Spencer schreef:Ik wandelde heel veel met de oudste als jonge baby. Voor hem om het even waar, maar ik zou zelf een dierentuin leuker vinden dan elke dag de wijk door. Dus als je de mogelijkheid hebt, gewoon doen.


Ik doe dit in de Efteling, nu het weer open is. Dus eens met jou haha.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 20 Jun 2021 13:36

Re: Abonnement dierentuin

Onze middelste was van de zomer 1,5 en vond het toen al heel erg leuk.

Dierenrijk Nuenen is echt mijn favo dierentuin met kleine kinderen. Mooi rondje, goed te doen om zelf te lopen.
⁠♡♡♡
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 20 Jun 2021 13:42

Re: Abonnement dierentuin

Oh jaa, de Efteling! 🥰 Helaas is dat een klein uurtje rijden. Dus dat doen we minder gauw, al zullen we daar wel jaarlijks heen blijven gaan (doen we nu ook).
Wij wonen een kwartiertje bij burgers vandaan, dus als veredelde achtertuin zou wel kunnen. We gaan deze zomer eens kijken hoe het bevalt en of we dan meteen een abo nemen, of later pas. Als hij groter is, is het sowieso leuk. Er is een grote binnen en buiten speeltuin waar hij dan lekker kan ravotten.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Jun 2021 13:43

Re: Abonnement dierentuin

Wij gaan binnenkort ook naar de dierentuin 1x hier in de buurt en een keer naar ouwehands. De kleine zal er weinig aan hebben maar wij vinden het leuk. Als ik zelf dichtbij een dierentuin had gewoont zou ik nu al een abonnement nemen kan je daar inderdaad wat spencer zegt lekker wandelen.
Afbeelding
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 20 Jun 2021 14:06

Re: Abonnement dierentuin

Ik vond het heerlijk tussen de 1 en 4 jaar. Ging vaak alleen een ochtend en was dan thuis als ze naar bed moesten. Nu ze naar school gaan, hebben we daar te weinig tijd voor.
<<

Anoniem308

Bericht 20 Jun 2021 16:07

Re: Abonnement dierentuin

Ja wij ook vanaf een maand of 10-12 al. Het is een minuut of 20-25 rijden dus gaan er regelmatig voor een paar uurtjes heen, leuk.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 20 Jun 2021 17:35

Re: Abonnement dierentuin

Ik heb een abo gehad op de Ouwehand vanaf net voordat m’n dochter 1 was (is 10 min rijden). Vanaf toen werd het wel leuk. De vissen vond ze bijv wel heel interessant. Ik ben nu zelf wel echt uitgekeken op deze dierentuin (paar jaar daarvoor ook een abo gehad). Ik ga woensdag in Burgers kijken met m’n dochter (is klein halfuurtje rijden).
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 614

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 20 Jun 2021 19:41

Re: Abonnement dierentuin

We wonen vlakbij Wildlands. Vanaf ongeveer 1 jaar hadden we een abonnement. Voordat de dierentuin verhuisde hadden we ook daar een abonnement van voordat dochter geboren was. We wandelen vaak even kort door de dierentuin heen, dat is al leuk vinden wij.
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 20 Jun 2021 21:39

Re: Abonnement dierentuin

Je moet er wel ook een kind voor hebben, zoals met alles - mijn oudste vindt de dierentuin echt 3x niks. Die heeft over het algemeen niet zoveel met dieren, maar ook niet met bijv museums of iets, ze 'snapt' het genieten van en kijken naar mooie dingen niet.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Jun 2021 21:45

Re: Abonnement dierentuin

Met de oudste zijn we voor het eerst naar een dierentuin geweest op haar eerste verjaardag. Toen vond ze het al heel interessant allemaal. Snapt er weinig van, maar vond het wel leuk.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem317

Bericht 20 Jun 2021 21:52

Re: Abonnement dierentuin

Onze dochter is 1,5 jaar en gek op dieren. Aan het eind van de straat hebben we een kinderboerderij en dat is een succes. Een abonnement op Ouwehands dierenpark staat al langer op de planning, maar hebben we vanwege Corona even uitgesteld. Zodra alles weer "normaal" open gaat (in hoeverre dat dat kan), zullen we een abonnement op Ouwehands dierenpark nemen. Voor ons is dat 15 minuten rijden met de auto.
<<

Anoniem332

Bericht 20 Jun 2021 22:17

Re: Abonnement dierentuin

Ze was bijna 1 toen we een abonnement aanschaften. Ze vind het fantastisch, de jongste 9 maanden vond het ook wel leuk.
We wonen er vlakbij en gaan er vaak heen soms maar een uurtje.
We krijgen ook korting bij andere parken en attracties met ons abonnement.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom

cron