Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huisdieren

<<

Anoniem307

Bericht 15 Jun 2021 22:55

Huisdieren

Heb je huisdieren?
Zo ja, hoeveel?
Wat maakt hem/haar/ze zo leuk?
Zou je nog meer dieren willen?
Heb je een oogappeltje?
En waarom?

Vul zelf de vragen maar aan. :)

Ik heb 2 honden. Een Jack Russell en Amstaff x Bull Terriër. Waar Jack heel erg eigengereid is, hij bepaalt zelf. Is onze Amstaff erg volgzaam en thuiszitter. Ze houdt van knuffelen en is altijd blij als vooral ik weer thuis ben. Zij is dan ook echt mijn oogappel. Ik kan met haar lezen en schrijven. Anders en beter dan met ons Jack. Maar ik hou wel evenveel van beiden. ♥️

In de toekomst wil ik graag nog een paar kipjes en een geit. Maar we gaan zien wat de toekomst brengt. :D
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 16 Jun 2021 05:59

Re: Huisdieren

Heb je huisdieren?
- Ja!
Zo ja, hoeveel?
- 2 honden, 2 paarden, 1 pony, 2 kippen
Wat maakt hem/haar/ze zo leuk?
- Ze hebben allemaal een eigen karakter en persoonlijkheid. Onze oudste hond is zo vriendelijk, die mag soms mee naar scholen en heeft meerdere kinderen over hun angst heen geholpen.
Zou je nog meer dieren willen?
- Volgend jaar weer een veulentje erbij! (Voor de verkoop)
Heb je een oogappeltje?
- Mijn pony en de oudste hond zijn toch wel heel speciaal. Dat zijn echt mijn knuffeldieren. De pony geeft echt haar hele hart aan mij en zo veel liefde. Dat voelt speciaal. Ik ben echt ‘haar mens’.
<<

Kira

Bericht 16 Jun 2021 06:47

Re: Huisdieren

Isles schreef:Heb je huisdieren? Ja!
Zo ja, hoeveel? 2 honden en drie katten. Een hond van 11 en een pup van 8,5 maand. Een poes van 15 en 2 van nu 3 jaar.
Wat maakt hem/haar/ze zo leuk? Ze zijn allemaal anders en eigenzinnig. En samen klikt het super goed, echt leuk om te zien. Het is echt een grote clan.
Zou je nog meer dieren willen? Nee, vind het voor nu wel goed zo.
Heb je een oogappeltje? De pup is echt een heerlijk dier, hij brengt zoveel vreugde na vorig jaar. Is elke dag vrolijk, vriendelijk en gewoon heel lief. De oude hond is ook echt een schat, en een van de poezen is echt mijn meisje.
En waarom? Zie hierboven ;)

<<

Anoniem315

Bericht 16 Jun 2021 07:23

Re: Huisdieren

Heb je huisdieren? Ja
Zo ja, hoeveel? 1 paard, 2 pony's, 1 konijn, 1 poes
Wat maakt hem/haar/ze zo leuk? Ze hebben allemaal hun eigen karakter en zijn allemaal leerbaar. Ze zijn allemaal heel aanhankelijk en zijn echt blij ons elke dag weer te zien.
Zou je nog meer dieren willen? Nee, het is wel goed zo.
Heb je een oogappeltje? Ik heb het meest met mijn paard, logischerwijs. Met hem heb ik een grote vertrouwensband. Maar de poes is ook favoriet.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 16 Jun 2021 10:06

Re: Huisdieren

Leuk hè hoeveel je van je honden (en andere dieren) kan houden. Ik heb een labrador. M’n beste vriend! Er is zoveel wat hem leuk maakt. Hij is grappig, schattig, knuffelig, lief, eigenwijs. Ik zou niet nog meer dieren willen.
<<

Sannejanne

Noob

Berichten: 8

Geregistreerd: 04 Jul 2021 12:47

Bericht 04 Jul 2021 13:16

Re: Huisdieren

Ik heb twee katten, het waren er drie maar helaas is er een niet meer onder ons en daar was ik behoorlijk ziek van. Je kunt inderdaad zoveel van die beesten houden!

Zou ik er nog meer willen? Echt luister nou, ik zou er er wel 6 willen :love: Helaas kan het gewoon niet in mijn situatie, maar als ik ooit nog eens rijk word hahaha dan koop ik een villa en leef ik lang en gelukkig met mijn man en kinderen en 316 katten :dance:

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers