Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ziekte partner

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 20 Jul 2021 11:26

Re: Ziekte partner

**
Laatst gewijzigd door Feline op 21 Jul 2021 09:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 20 Jul 2021 11:40

Re: Ziekte partner

Wat een enorme klote situatie Feline, zo'n diagnose voor hem en alles wat hij moet doorstaan, maar ook waar jij nu mee te maken krijgt en die pijn van liefdesverdriet. Heel verdrietig, had je juist een mooie relatie gegund, en zou juist denken dat het alleen fijn is voor hem om deze steun van jou te krijgen. Hopelijk draait hij snel bij, maar je hebt gelijk, met jou komt het sowieso wel goed, maar leuk is anders natuurlijk. Knuffel voor jou!
<<

Anoniem324

Bericht 20 Jul 2021 11:56

Re: Ziekte partner

Liefdesverdriet is ook super lastig en heftig. En ik kan me voorstellen dat het dubbel pijn doet omdat je juist in de afgelopen periode hem zoveel hebt gesteund en dit zo graag samen met hem aan wilde gaan.
En natuurlijk kom jij er wel weer, maar ik kan me zo voorstellen dat het nu even super oneerlijk voelt.

Sterkte!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 21 Jul 2021 10:48

Re: Ziekte partner

Ik heb je posts gemist maar ik kan uit de reactie opmaken dat je relatie (tijdelijk?) beëindigd is. Wat verdrietig Feline! Zo jammer dat je elke keer weer zo teleurgesteld wordt, terwijl je zo klaarstaat voor iemand.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 21 Jul 2021 11:32

Re: Ziekte partner

Lieve berichtjes, dankjewel!

Lady, ja klopt.. heel verdrietig maar ik ben nog steeds wel trots op de keuze die ik (we) gemaakt heb om niet direct bij hem weg te lopen na de diagnose. Hopelijk heeft hij toch iets aan me gehad de afgelopen tijd.
Ik red me wel.. hoop vooral voor hem dat de bijwerkingen mee gaan vallen en hij over een half jaar weer volop aan het werk en leven is. Of ik daar dan weer onderdeel van ben zal de tijd uitwijzen maar komt hoe dan ook goed. Dankjewel voor je lieve woorden.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers