Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend plannen

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Jun 2021 08:43

Weekend plannen

Weekend!

💃☀🎉

Wat zijn jouw weekend plannen?
Let's discover the world together.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 12 Jun 2021 08:46

Re: Weekend plannen

Vandaag ga ik in de ochtend met de kleine naar het winkelcentrum. Mijn man gaan een rondje wielrennen. Vanmiddag komt er kraamvisite.

En morgenmiddag gaan we naar een verjaardag.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 12 Jun 2021 08:47

Re: Weekend plannen

Ik schreef het net al in een ander topic. Wij zijn samen een nachtje weg. Straks gaan we even door de Babypark en misschien nog wat andere winkels.

Vanavond ga ik uiteten met twee vriendinnen en voor morgen hebben we geen plannen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Jun 2021 08:48

Re: Weekend plannen

Ik heb nu nog een rustig pyjama ochtendje thuis. Straks even wat boodschappen doen en vanmiddag ga ik met de kinderen naar m'n schoonmoeder, waar de nichtjes ook zijn. M'n schoonvader, schoonzus en m'n man moeten vandaag werken dus m'n schoonmoeder past op de nichtjes en het leek mij dan wel gezellig als ik beetje kwam helpen. Dan kunnen mijn kinderen lekker met de nichtjes spelen en m'n schoonmoeder en ik lekker in de tuin zitten.
Misschien dat ik daar ook eet, of met z'n allen, geen idee nog maar beter dan een dag thuis zitten.

Morgen moet m'n man weer werken en ik ga een dagje naar Den Haag met de kinderen. Eerst lunchen bij Brasserie Berlage met m'n tante. Daarna naar Sea Life met een vriendin. Hoop dat m'n zoontje dat leuk vindt! En tot slot nog lekker borrelen bij een strandtent. Veel zin in morgen!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Jun 2021 08:48

Re: Weekend plannen

Ja leuk zeg Taeda! Klinkt heel goed. Naar welke Babypark ga je?
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 12 Jun 2021 08:53

Re: Weekend plannen

Ik ga zo even boodschappen doen met de oudste.

Vanmiddag heeft mijn man een voetbalwedstrijd. Ik dacht dat we mochten kijken, maar lees nu net dat het niet mag, helaas.

Morgenmiddag gaat of mijn of ikzelf zwemmen met de oudste.

Verder nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 12 Jun 2021 09:00

Re: Weekend plannen

Leuke plannen allemaal!

Vanochtend ga ik even een cadeautje kopen in het dorp. Wat nog steeds gek voelt om te zeggen na de afgelopen 18 jaar in een stad (twee verschillende) te hebben gewoond ;-)

Vanmiddag ga ik lunchen met een vriendin op het terras en daarna nog een stuk wandelen.
Voor vanavond heb ik geen specifieke plannen. Ik denk verder met Lupin als de kinderen op bed liggen.

Morgen hebben we het plan om ‘s ochtends met vrienden en de kinderen naar een leuke horecagelegenheid met natuurspeeltuin te gaan. Ik ken die plek nog niet, heel benieuwd! Of dat doorgaat is nog niet helemaal zeker, hun jongste is vandaag jarig en ze wisten nog niet goed wanneer de visite morgen komt. Maar anders gaan we denk ik zelf even.

Verder krijgt mijn man zijn eerste vaccinatie morgen, hoera!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2395

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 12 Jun 2021 09:02

Re: Weekend plannen

Mijn ouders komen weer terug van vakantie. Normaal zien we ze iig 2x per week en nu 2 weken niet. Dus die komen vanmiddag. Denk dat we er morgen ook even langs gaan.
Wilde vandaag naar de pluktuin/ kinderboerderij/streekwinkel gaan, kunnen ze een bosje bloemen plukken voor opa&oma.
Daarna misschien nog even pioenen kopen bij een oud-collega en aardbeien plukken bij een andere boerderij.
Maar de jongste is super huilerig en voelt wat warm, dus dat is even afwachten..
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 12 Jun 2021 09:08

Re: Weekend plannen

Klinkt goed, die weekeinden hier!

Wij hebben voor het eerst sinds we in Nederland wonen een weekje samen vrij dus een heerlijk relax begin van het weekend. Normaalgesproken proberen we zoveel mogelijk klusjes op zaterdag te doen maar nu hoeft dat niet. Partner gaat zo hardlopen en dan ga ik aan de slag met mijn olaplex stappenplan.

Wij gaan na het eerste dutje van dochtertje wandelen, de buurt weer verkennen en ergens uit lunchen. Dan als dochtertje haar middagslaapje doet gaat een van ons naar de supermarkt. Ik denk dat vriend voetbal wil kijken vandaag. En ik wil een nieuw recept uitproberen (weet nog niet welke).

Morgen willen we naar het strand (20 min lopen) en daar lunchen voor de rest nog geen plannen voor zondag behalve Nederland - Ukraine kijken.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 12 Jun 2021 09:28

Re: Weekend plannen

Wat een fijne weekend plannen allemaal. Lekker dat we er door versoepelingen en het goede weer ook weer meer op uit kunnen!

Ik zit nu te wachten in de wachtruimte na mijn tweede vaccinatie. Ik hoop er niet teveel last van te krijgen.

Vanmiddag gaan we als het goed is op kraambezoek bij mijn broertje en schoonzusje. Zo fijn om eindelijk het kleine ventje te kunnen bewonderen en ook ons nichtje weer te zien.

Mogelijk gaan we morgen nog naar mijn moeder en stiefvader. Ligt er wel een beetje aan hoe ik me voel na vaccinatie.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Linvi

Bericht 12 Jun 2021 09:41

Re: Weekend plannen

Heerlijk deze plannen!
Wij hebben vandaag een rustig dagje, zo even naar de stad. Wat aankopen doen voor het mooie weer, kinderen hebben nieuwe slippers nodig en wat mouwloze shirts/tops.
Eind van de middag gaan we met z'n viertjes bbq-en, de kids verheugen zich daar enorm op! Ze vinden het altijd zo gezellig samen.

Morgen gaan we een dag op een sloep weg met onze beste vrienden.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 12 Jun 2021 09:53

Re: Weekend plannen

Ik ben nu heerlijk 4 dagen vrij en zoon logeert dit weekend bij mijn ouders.
Over een half uurtje ga ik hem met de bus brengen bij mijn ouders en mijn vriend haalt mij daar later weer op. Hij is met zijn zus mee omdat ze een nieuwe auto moet kopen.
Vanavond gaan we lekker uit eten samen en morgen hoop ik uit te kunnen slapen. Of in ieder geval lekker lang in mijn bed te kunnen liggen.
Verder weet ik nog niet wat we verder zullen doen, we zien het wel.
10.04.17
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 12 Jun 2021 10:04

Re: Weekend plannen

Wat een fijne plannen allemaal.

Het weekend is hier rustig begonnen. Gisteravond geborreld met vriendinnen. Nu nog in pyjama met m’n dochter, maar we gaan zo rustig samen douchen en aankleden en dan in de tuin spelen denk ik, want ik wil wat huishouden tussendoor doen. M’n vriend is de ochtend weg en als hij terug komt ga ik even rustig in m’n eentje de markt over. Vanmiddag met dochter even naar een kinderboerderij ofzo.

Morgen gaan we naar vrienden om te barbecuen.

Edit: ik heb net bedacht dat we vanmiddag naar het pannenkoekenhuis met speeltuin gaan ipv de kinderboerderij 🎉
Laatst gewijzigd door Gympie op 12 Jun 2021 10:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem310

Bericht 12 Jun 2021 10:12

Re: Weekend plannen

Wij hebben eerst allebei een uurtje gesport. Straks ga ik naar de markt met mijn oudste en samen een rondje skateboarden, terwijl mijn man met de jongste naar de bouwmarkt gaat.

Dan met z'n vieren lunchen (pannenkoeken!) en daarna hebben we kunnen reserveren in het zwembad. Zo leuk dat dit eindelijk weer kan.

Morgen eerst 's ochtends wandelen en brunchen met een vriendin. Daarna gaan we naar vrienden die hier in de buurt zijn komen wonen, kleine housewarming met barbecue. Erg veel zin in.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 12 Jun 2021 10:42

Re: Weekend plannen

Fijne plannen allemaal weer. Ik heb gisteravond met mijn broer stukje getoerd, week doorpraten en genieten van het landschap. Dit keer stukje Veluwe, bij 'tHarde van de snelweg af en via mooie weggetjes, door bossen naar Elspeet gereden, lekkere dingen gehaald bij Bakker Piet. Teruggereden via het Vierhouter Bos met zijn bijzondere bomen, ijsje gehaald bij de wagen van Rozeboom in Gortel . https://www.ijssalonrozeboom.nl/ijskar-gortel

Zit nu net aan kop thee en stuk kaas-uienbrood van Bakker Piet. Wil vanmiddag op de fiets richting Zwolle, kijken of er bij Van der Valk plekje vrij is om te lunchen. Daarna ga ik naar de beeldentuin van Landgoed Anningahof bij Zwolle, https://www.anningahof.nl/het-park/
Ze zijn sinds deze week weer open, ik was er vorig jaar september voor het eerst en vond het erg bijzonder, mooie, aparte kunst op een groot landgoed, heerlijk wandelen, mooie bloemen en planten en daarna lekkere kop koffie of thee op het terras.

Voor morgen heb ik nog geen plannen, heb het weerbericht ook nog niet bekeken. Ik denk maar weer een stuk fietsen , evt lunchen op terras of alleen drankje. Of kijken of er in de omgeving iets weer open is wat ik nog wil bekijken.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem308

Bericht 12 Jun 2021 11:00

Re: Weekend plannen

De kinderen zijn uit logeren en wij gaan straks naar een hotel. Vanavond lekker uit eten en borrelen. We liggen nu nog in bed 😎
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Jun 2021 11:36

Re: Weekend plannen

Heerlijk AMM! Geniet ervan!

Ons nachtje hotel zit er bijna op. Wij gaan over een uurtje weer richting huis. Vanmiddag echter een gezellige verjaardagsborrel bij mij zusje op de planning ♥️ .

Morgen heb ik een reservedienst, wat betekent dat ik moet werken wanneer er ziekte is. Als ik wel vrij blijk, dan ga ik morgenochtend even sporten en zien we wel wat de rest van de dag ons brengt.

Fijn weekend allemaal!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 12 Jun 2021 12:07

Re: Weekend plannen

Wij hebben vandaag lekker een rustig dagje, boodschappen gedaan, ik bewerk nog even wat foto's.
Vanavond gaan we met zijn 3tjes bij het pannekoekenhuis eten.

Morgen gaan we naar de avonturenboerderij

En dan alles inpakken want maandag gaan we lekker een midweekje weg!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jun 2021 12:29

Re: Weekend plannen

Wij hebben net het huis schoongemaakt.

Vanmiddag komen mijn schoonouders en broer van mijn man en zijn vrouw en zoontje nog voor mijn verjaardag. Heb er alleen geen zin in, erg last van mijn rug en bekken. En schoonmoeder heeft altijd van die rare opmerkingen

Morgen gaan we in de middag naar mijn ouders moeten ook even een kast bij hun brengen. Kunnen we daar lekker in de tuin zitten


Fijn weekend allemaal
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Jun 2021 14:05

Re: Weekend plannen

Wij vieren vandaag nog een keer de verjaardag van m'n dochter. M'n moeder, schoonzus en neefje en een vriendin komen. Vanavond bestellen we patat voor iedereen. Morgen geen plannen, beetje in de tuin chillen denk ik en 's avonds voetbal kijken.
❤ 7 juni 2018
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 12 Jun 2021 14:59

Re: Weekend plannen

Fijn weekend allemaal!

Ik ben vanmorgen wezen wandelen met een vriendin en ff op terras gezeten. We gaan zo met de kleine naar de verjaardag van mijn schoonvader. Morgen komt een vriendin langs en s middags mijn moeder met haar vriend. Mijn moeder blijft hier deze week logeren zodat ze tijd kan doorbrengen met ons zoontje.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 12 Jun 2021 15:23

Re: Weekend plannen

Wat een leuke plannen allemaal!
Wij zijn vanmorgen naar de markt geweest, gegeten en toen het zwembad in gedoken.
Nu op de bank met chips en een Disney film🍿.
Morgen de paardenstal flink uitmesten. En ‘s middags met dochter (5 jaar) naar een museum. Daar heb ik zo veel zin in!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 12 Jun 2021 16:43

Re: Weekend plannen

Vandaag zijn dochter en ik naar de dierentuin geweest met een vriendin van mij.
Was echt leuk!
Ze speelt nu bij een buurjongen en ik lig op de bank buiten.

Morgenmiddag gaan we zwemmen en verder weinig doen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Jun 2021 16:56

Re: Weekend plannen

Vandaag met mijn vriend bij de voetbalwedstrijd van zijn zoon gekeken. Daarna samen gaan tennissen. Nu net terug. Zo even wat huishouden doen en vanavond sushi eten met zijn kinderen op locatie. Kan gewoon weer.

Morgen heb ik een lunch met een stel vriendinnen en daarna thuis met vriend en kinderen de barbecue aansteken en.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kira

Bericht 12 Jun 2021 16:57

Re: Weekend plannen

Ik heb gisteren avond een personeelsavond gehad rond het kampvuur, straks ga ik bbqen bij de ouders van de vriendin van m'n zoon en morgen gaan we met mijn ouders, en de vriendin van zoon en haar ouders een dag zwemmen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron