Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alleen naar evenementen

<<

Jules2804

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 09 Jun 2021 17:36

Bericht 09 Jun 2021 17:41

Alleen naar evenementen

Hoi allemaal!

Ik zat te denken om voor aankomend seizoen een seizoenskaart van Sparta te nemen. Dit lijkt me leuk na een jaar binnenzitten en door mijn passie voor voetbal. Ik ken echter niemand die dit ook zou willen. Mijn vrienden zijn geen fan van voetbal. Ik vroeg me daarom af of het gek is om in mijn eentje een seizoenskaart te nemen. Ik ken daar verder niemand en vraag me af of het wel leuk is om alleen in een stadion te zitten. Heeft iemand tips?

Groetjes!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 09 Jun 2021 17:46

Re: Alleen naar evenementen

Gewoon doen, zeker als je vaste zitplaatsen hebt en een beetje tussen de vaste plekken kan kiezen. Na 2 wedstrijden ‘ken’ je je buren vast.

Het enige waarom ik het niet zou doen is Sparta maar ja dat is weer een andere discussie 🤣🤣
2015 💙
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 09 Jun 2021 17:52

Re: Alleen naar evenementen

Doen! Ik ben jarenlang regelmatig alleen naar festivals oa Lowlands en concerten/optredens gegaan. Nooit heb ik dat als een probleem ervaren. Al kwam ik vaak bij optredens wel andere fans tegen die ik van een muziekforum kende. Zo had ik dan dus toch aanspraak, maar ik ben ook geregeld naar optredens gegaan waar echt niemand kwam die ik ergens van kende en dat was ook altijd leuk.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 10 Jun 2021 05:21

Re: Alleen naar evenementen

Minx schreef:Gewoon doen, zeker als je vaste zitplaatsen hebt en een beetje tussen de vaste plekken kan kiezen. Na 2 wedstrijden ‘ken’ je je buren vast.

Het enige waarom ik het niet zou doen is Sparta maar ja dat is weer een andere discussie 🤣🤣

Dit dus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Jun 2021 06:32

Re: Alleen naar evenementen

Ja hoor dat zou ik gerust doen als ik jou was!
Let's discover the world together.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 10 Jun 2021 06:34

Re: Alleen naar evenementen

Ik heb inmiddels al 20 jaar een seizoenkaart van psv, eerst samen met mijn vader en broertje nu alleen met vader. Maar als hij niet mee kan ga ik gewoon alleen en als hij zijn seizoenkaart stop zou zetten, bleef ik prima in mijn eentje gaan. Heerlijk moment voor jezelf!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 10 Jun 2021 06:58

Re: Alleen naar evenementen

Ja hoor, lekker doen. Je leert er vanzelf ook weer mensen kennen toch?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 10 Jun 2021 09:32

Re: Alleen naar evenementen

Doen..echt...waarom niet.
<<

Brooke

Bericht 10 Jun 2021 09:57

Re: Alleen naar evenementen

Ja hoor, gewoon doen. Ik ben ook wel eens alleen naar een concert geweest in een andere plaats ook. Toen ging ik met een busreis erheen, dus dan zit je in de bus ook alleen. Ik maakte mij heel druk van tevoren, maar was nergens voor nodig. Ik vermaakte mij prima en ergens was het ook wel relaxed juist. Niemand verder waar je rekening mee hoeft te houden, doen wanneer en wat je maar wil.
<<

Jules2804

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 09 Jun 2021 17:36

Bericht 10 Jun 2021 11:26

Re: Alleen naar evenementen

Bedankt voor alle reacties! Dan ga ik het doen! We hebben tenslotte allemaal wel wat leuks verdiend na afgelopen jaar :)
<<

Brooke

Bericht 10 Jun 2021 12:49

Re: Alleen naar evenementen

Leuk hoor dat je hebt besloten het te doen! Het is superzonde om dat soort dingen te laten schieten, alleen omdat je niemand hebt die mee kan. Ben benieuwd hoe jet gaat ervaren, mocht het niet bevallen, ben je in ieder geval weer een ervaring rijker. 😁

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers