Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(Grove) motoriek bij peuters

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 10 Jun 2021 07:02

Re: (Grove) motoriek bij peuters

Mooi dat het een fijn gesprek was! En een uur, wat luxe :). Vast leuk om wat meer te horen over wat ze daar van haar zien ❤️.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 10 Jun 2021 07:35

Re: (Grove) motoriek bij peuters

Nou super om te horen dat het zo goed gaat! Alle reden om trots op je dochter te zijn!
<<

Anoniem308

Bericht 10 Jun 2021 08:05

Re: (Grove) motoriek bij peuters

Jip schreef:
AMM schreef:Ik denk met name schrik en ik probeer haar te troosten, ze heeft inderdaad al een paar keer bij de tandarts gezeten met kapotte voortanden. :cry:


Ai dat is rot zeg met die kapotte voortanden. Dan snap ik dat je voorzichtig bent/doet. Schrikken is niet erg, probeer je dan na het troosten het nog een keer samen te doen? Of is het dan klaar bij je dochter?


De voortanden waren na gewoon plat op haar mond op stenen 2x. Maar het is wel een goede tip om als ze valt na het troosten het nog een keertje te proberen. Ze is vooral onhandig met rennen. Maar ik zag bijvoorbeeld wel dat ze nu op één been kan staan (liet ze heel trots zien) en ze klautert de laatste weken wel meer in klimrekken. Dus ik neem vooral mee dat we haar misschien wat vrijer moeten laten. Komt vast helemaal goed.
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 527

Geregistreerd: 09 Okt 2013 20:19

Bericht 10 Jun 2021 14:08

Re: (Grove) motoriek bij peuters

Ik werk op een psz en waak er echt voor om juist ook de positieve dingen te benoemen naast de dingen die ze (nog) niet kunnen.
Wat ik zo lees is jou kindje voorzichtig bij bepaalde dingen maar verder lees ik geen gekke dingen.
Jammer dat je er een negatief gevoel bij krijgt. Lijkt me niet de bedoeling. Ik vind ook wel dat je dit mag aangeven.

Succes met het gesprek.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Jun 2021 18:36

Re: (Grove) motoriek bij peuters

Haha bedankt, maar het gesprek was gisteren. 😆
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers