Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je jezelf gegund?

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 07 Jun 2021 11:57

Wat heb je jezelf gegund?

Wat heb je jezelf gegund? Waarmee maak je jezelf blij? Vertel het hier, show het hier, plaats een linkje of twijfel hier verder of je het wel of niet moet doen. Kijken of we je over kunnen halen wel om het wel te doen! Want iedereen verdiend zo nu en dat een kadootje voor zichzelf 

Ik vind het een leuk topic op het Viva-forum, iets waar je blij van wordt om het te lezen. Dus hier ook maar proberen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jun 2021 12:08

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Een warm bad voor m'n spieren vanochtend.

Een abonnement op de Kleine Globetrotter, een nieuw reistijdschrift voor met kinderen.

En ik heb afgesproken met m'n man dat zodra het weer echt kan, ik mezelf een reisje in m'n eentje gun. Ik denk zelf aan Bergen, Noorwegen.
Let's discover the world together.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 07 Jun 2021 12:08

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik heb gisteren 2x een weekend Rotterdam geboekt. Het is de Maand van de Architectuur en ik ben zo blij dat er weer dingen georganiseerd worden. Op zaterdag 19 en zondag 20 juni heb ik 4 wandelingen geboekt door verschillende wijken met bijzondere architectuur onder leiding van gids en tijdens elke wandeling bezoek aan speciale plek. Ik heb overnachting geboekt in het Room Mate Bruno hotel op het Wilhelminakwartier. Heerlijk, voor mij doen wat luxe hotel.

En weekend erop overnacht ik zelfs 2 nachten in The Slaak Rotterdam. Van een site: Het Rotterdamse Slaakhuys, de plek waar vroeger de krant ‘Het Vrije Volk’ geschreven werd, kreeg een beeldschone make-over met die typische jaren '50 schwung van gedempte kleuren en organische vormen. Een luxe jaren '50: ook marmer, goudkleurige details en bollampen overal. Zou ik normaal niet geboekt hebben omdat er wel goedkopere hotels zijn maar heb op vrijdagavond, ook weer in het kader van de Architectuur Maand, een lezing over de historie van het gebouw en de krant met rondleiding door het gebouw en drankje na. Heb mezelf nu eens 2 luxere overnachtingen gegund om er echt bijzonder weekend van te maken nu het weer kan. Heb er echt zin in.
Laatst gewijzigd door rapa nui op 07 Jun 2021 20:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 07 Jun 2021 12:13

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Een vrije ochtend per week. Toen de jongste naar de psz ging, heb ik besloten mijn werkuren niet officieel op te hogen op donderdag. Soms werk ik wel wat, maar het is dus niet vastgelegd en hoeft niet. Het is zo fijn om een beetje aan te kunnen rommelen, rustig koffie te drinken en echt alleen te zijn.

Afgelopen weekend twee nachtjes weg met mijn zus en moeder, met een etentje in een iets te duur restaurant. Na zeven maanden hebben we er alledrie ontzettend van genoten!

En n.a.v. dit topic ga ik vanavond ook maar eens een bestelling doen bij Seraphine. Ik vind de jurkjes eigenlijk te duur, maar wel één van de weinige merken waar ik blij van word qua positiekleding.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jun 2021 12:17

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ja dat zijn zulke fijne jurkjes! Ik draag ze eigenlijk nog steeds.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jun 2021 12:24

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik ken het allemaal niet maar het klinkt erg leuk Rapa Nui. En zo fijn dat dat soort dingen weer kunnen! Groot gelijk dat je jezelf dat gunt.
Let's discover the world together.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 07 Jun 2021 12:25

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik koop wel eens een tijdschrift zoals Historia/quest historie of die van NG. Of de Flow.
En ik zit te kijken naar iets wat ik bij de paarden kan gebruiken.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 07 Jun 2021 12:29

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Een lang weekend deze week. Heb donderdag en vrijdag vrij genomen. Donderdag ga ik met mijn tante naar Harderwijk en vrijdag met mijn vader naar de dierentuin.

Onlangs heb ik mezelf een mooie, unieke zelfontworpen ring cadeau gedaan.

Verder gun ik mezelf voornamelijk mooie reizen en stedentrips.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 07 Jun 2021 12:35

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik heb mezelf een tijdje terug een nieuw horloge gegund, Garmin Vivoactive 4s.

En ik heb me eind van deze maand 2 dagen vrij gegund, wanneer de meiden naar de opvang zijn.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 07 Jun 2021 12:49

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik krijg over 3 weken een intake om te kijken of mijn ogen gelaserd kunnen worden. Als ik groen licht krijg dan ga ik dat ook laten doen. Lijkt me heerlijk om zonder bril en/of lenzen te kunnen functioneren.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 07 Jun 2021 13:00

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Doen Taeda! Ik heb er nog van mijn vorige zwangerschap en ik draag ze nog steeds graag (Nu ook alweer aangehad en in mijn kraamtijd ook veel). Zeker het geld waard in mijn ogen.

Ik heb mezelf vroeger prachtige reizen gegund. En laatst een nieuwe laptop zodat ik weer een keer de sims kan spelen. Alleen tijd daarvoor heb ik nog niet gehad haha.

Het liefst wil ik een weekend alleen weg, maar ben bang dat ik mijn zoontje veel zal missen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jun 2021 13:03

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Oh ja en als ik helemaal afgebouwd ben met de borstvoeding, gun in mezelf een mooie nieuwe bh! Vorige keer ook gedaan.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem325

Bericht 07 Jun 2021 13:35

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik heb het mezelf gegund om niet meer zo streng te zijn voor mezelf. Ik maakte het me daarmee echt te moeilijk de laatste tijd.
<<

ChiQ

Bericht 07 Jun 2021 14:28

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Wat niet😂
<<

Anoniem321

Bericht 07 Jun 2021 15:24

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Een dikke roze magnum. Het smaakte heerlijk. En f*ck it, ik ga straks toch weer crossfitten :smile:
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 07 Jun 2021 15:58

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik gun mij vrij weinig (dat is tevens ook de reden dat ik vrij makkelijk spaar denk ik).

De afgelopen maanden een duur bordspel van zo'n 70 euro en vorige week zondag chinees (1 persoonsrijsttafel die ik in 1x op kreeg) want ik haal eigenlijk nooit af en ga zelden buiten de deur eten.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 07 Jun 2021 16:03

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik heb mezelf tussen de middag een dutje in de hangmat gegund, heerlijk!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Jun 2021 17:08

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik heb m’n voeten laten doen, en al m’n 20 nagels in de gellac laten zetten vandaag.
#teammaple🍁
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 07 Jun 2021 18:08

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Een schoonmaakster voor als ik weer aan het werk ga. Alleen de persoon die ik had heeft afgezegd dus nog wel iemand zoeken 😬
⁠♡♡♡
<<

Anoniem328

Bericht 07 Jun 2021 18:12

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Tijd voor mezelf! Ik heb m'n ouders vanmorgen gevraagd of de jongste tot woensdagavond bij hun mag logeren en dat was prima dus hij is daar nu. De oudste gaat naar school dus ik heb morgen én woensdag van half 9 tot 2 voor mezelf. Zo lang geleden dit. Heerlijk! Ga ook niks in huis doen. Alleen maar lekker buiten lezen enzo.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 07 Jun 2021 18:52

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Gister een memobord en een onderlegger van kurk voor m’n nieuwe (thuis)werkplek.

En verder bureau en stoel al uitgekozen, alleen nog halen. Ik ga de muur nog verven. Nog een nieuw beeldscherm uitkiezen. En voor het memobord leuke postertjes kopen.

En dan heb ik mezelf een fijne werkplek gegund voor m’n nieuwe uitdaging. Als het af is, maak ik nog wel een foto.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jun 2021 18:58

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Wat heerlijk en wat goed van je Olijfje! 💪
Let's discover the world together.
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 527

Geregistreerd: 09 Okt 2013 20:19

Bericht 07 Jun 2021 19:38

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik moet dat nog een beetje leren.
Sinds 2 weken werk ik minder waardoor ik 1 ochtend voor mezelf heb.
<<

Anoniem315

Bericht 07 Jun 2021 21:00

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik heb mezelf gister een heerlijke rit met mijn paard gegund, op de hei.
En vandaag heb ik mezelf een lekkere run gegund, ook op de hei.
Daarnaast gun ik mezelf dagelijks chocola.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 07 Jun 2021 21:10

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Volgende week een dag extra aangevraagd voor dochter bij opvang zodat wij dingetjes kunnen regelen voor de vakantie.

Vakantie geboekt en al paar keer uit eten geweest weer 🤗

En wat nieuwe kleding enz gekocht voor mezelf.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers