Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je jezelf gegund?

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 18 Nov 2021 16:18

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Hahaha Harri, je komt er vast goed mee weg! 😎
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 18 Nov 2021 16:26

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Haha bedankt!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Nov 2021 17:06

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Wow wat een apparaat! :D Haha ik kan me de reactie van je vriend enigszins voorstellen, maar ik ben dan ook niet weg van dikke poten bij zonnebrillen. Al was het alleen maar omdat je dan van die witte strepen in je gezicht krijgt als de rest een beetje verkleurt (maar dat is nu in de winter niet aan de orde). Desalniettemin sluit ik me bij SG aan, want volgens mij kom jij overal mee weg!

Ik daarentegen heb mijzelf net een rookworstenjoggingbroek van Hema gegund. :banaan: Daar zijn de meningen ook over verdeeld vermoed ik. M'n dochter en stiefdochter hebben de trui hiervan in hun schoen gekregen vorige week en aangezien ik de laatste weken bijna alleen maar in joggingbroek in huis hang en m'n leven doodsaai en triest is momenteel, dacht ik: beetje opfleuren die hap. Dus morgen loop ik hierin rond in huis:

Afbeelding
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Nov 2021 17:11

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Haha ik geef je groot gelijk Bliss!
Let's discover the world together.
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1611

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 18 Nov 2021 17:20

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Whahaha wat een afschuwelijk ding! Des te leuker om erin rond te hangen.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 18 Nov 2021 17:23

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Haha vreselijk lelijk 😂 maar wel heel vrolijk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Nov 2021 17:25

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Hahaha ja nu kan ik lekker twinnen met deze twee:

Afbeelding
❤ 7 juni 2018
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 18 Nov 2021 17:56

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Haha Bliss jullie eten straks de boerenkool in gepaste kledij!

Ik gun mijzelf een lidmaatschap bij de volleybal, vroeger jaren gedaan in de pubertijd gestopt maar nu kwam het weer op mijn pad en ik vind het zoooo leuk!!
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem323

Bericht 18 Nov 2021 19:35

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Leuke oorbellen!
Die bril is inderdaad niet mijn smaak maar groot gelijk dat je hem gekocht hebt. Laat de zon volgend jaar maar flink schijnen!
Bliss ik vind die van de Hema zo fout maar daarom juist zo leuk! Groot gelijk dat je hem gekocht hebt, hopelijk verzacht het een beetje de pijn. Ik vind het wel jammer dat jouw man nu niet kan matchen. Niet iets leuks bij voor jouw man? Al is het maar een paar sokken 😄
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5681

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 18 Nov 2021 20:40

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Wat een te gekke broek Bliss! Ik heb hem ook in mijn handen gehad, maar terug gelegd, want niet nodig. Ter compensatie heb ik een rompertje voor mijn neefje gekocht met de rookworsten

Wat een lekke bril Harrison!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem323

Bericht 18 Nov 2021 21:26

Re: Wat heb je jezelf gegund?

High Heels schreef:Wat een te gekke broek Bliss! Ik heb hem ook in mijn handen gehad, maar terug gelegd, want niet nodig. Ter compensatie heb ik een rompertje voor mijn neefje gekocht met de rookworsten

Wat een lekke bril Harrison!


Jawel, die heb je wel nodig! Om in de avond lekker op de bank aan te hebben terwijl je onder een dekentje zit (het wordt ijskoud volgende week!). Als je hem leuk vindt, halen!
Helaas heb ik nog een te dikke kont dus die gaat mij niet passen.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5681

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 18 Nov 2021 21:32

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Calathea schreef:
High Heels schreef:Wat een te gekke broek Bliss! Ik heb hem ook in mijn handen gehad, maar terug gelegd, want niet nodig. Ter compensatie heb ik een rompertje voor mijn neefje gekocht met de rookworsten

Wat een lekke bril Harrison!


Jawel, die heb je wel nodig! Om in de avond lekker op de bank aan te hebben terwijl je onder een dekentje zit (het wordt ijskoud volgende week!). Als je hem leuk vindt, halen!
Helaas heb ik nog een te dikke kont dus die gaat mij niet passen.


Haha, ik zal hem op mijn lijstje voor kerst zetten. Maar ik heb er al 2 voor thuis op de bank.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Brooke

Bericht 18 Nov 2021 21:35

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ah die is echt tof die rookworstenjoggingbroek! Ik houd ook wel van die foute kleding voor in huis haha. Bij ons hadden ze die broek en ook die trui niet eens meer hangen paar weken terug, alleen de romper ervan zag ik wel liggen, maar daar heb ik nu niks meer aan met een heel groot kind en een peuter die net uit de luiers is :12: Maar goed er zijn ergere dingen haha.

Ik had bij mezelf en bij mijn man gisteravond een chocoladeletter in de schoen gedaan, dus dat ben ik nu aan het opeten, met een kop thee erbij :P
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 18 Nov 2021 22:10

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Een nieuwe trui, door dit topic dacht ik ik doe het gewoon!

Morgen komt hij binnen, nu nog hopen dat hij past!

Groot gelijk Brooke! Ik had er 1 van mijn werk en ga die lekker opeten bij expeditie Robinson zo!
⁠♡♡♡
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12146

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Nov 2021 23:00

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Leuke broek bliss heb je de bijpassende sokken niet gekocht.

Ik heb de sokken er van. En voor s romper en trui

Ik heb mezelf een nieuwe winterjas gegund. Ik vind winterjassen altijd te duur. Maar mijn man vond deze mooi staan dus moest ik houden.
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Nov 2021 23:05

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik wist niet dat hier ook sokken van zijn! Zie alleen maar zwarte sokken met gewone rookworsten erop haha. Anders zou ik die nog wel voor m'n vriend willen. Heb je een link?
❤ 7 juni 2018
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 19 Nov 2021 08:19

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik heb spontaan een 90minuten zwangerschapsmassage geboekt voor morgenmiddag en aangezien het naast winkelcentrum is, ga ik lekker ervoor even shoppen (kerst en baby). Bedenk nu dat ik dan ook nog wel kan lunchen buiten de deur.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem325

Bericht 19 Nov 2021 09:47

Re: Wat heb je jezelf gegund?

High Heels schreef:Wat een te gekke broek Bliss! Ik heb hem ook in mijn handen gehad, maar terug gelegd, want niet nodig. Ter compensatie heb ik een rompertje voor mijn neefje gekocht met de rookworsten

Wat een lekke bril Harrison!


Hebben ze rompers met rookworsten? Dan moet ik ook eens naar Hema!

Ik heb mezelf een dag voor mezelf gegund. Baby is op de opvang, ik zit rustig te ontbijten en wat ik dan ga doen weet ik nog niet. Sowieso even slapen straks. Heb het even nodig.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12146

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Nov 2021 10:20

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Volgens mij zijn die rompers en sokken al op. Zie ze online niet meer helaas.

Ze waren speciaal omdat hema 95 jaar bestaat. Misschien hebben ze die nog wel in de winkel
Afbeelding
<<

Anoniem323

Bericht 19 Nov 2021 10:29

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik heb mijzelf net een uurtje tv gegund. Normaal kijk ik altijd tijdens het strijken maar dit keer echt voor gaan zitten. En ik heb toch flink zitten janken! Hoofdrolspeler ging dood.
Dit had ik echt even nodig, lucht weer op.
Ik word alleen zo ontzettend moe van huilen dus nu wll ik het liefst een uurtje slapen.
Maar ik ga nu verder met opruimen, ik heb nog 3 uur tot de kinderen thuis komen en moet even wat dingen doen.
<<

Anoniem325

Bericht 19 Nov 2021 11:08

Re: Wat heb je jezelf gegund?

sarah1985 schreef:Volgens mij zijn die rompers en sokken al op. Zie ze online niet meer helaas.

Ze waren speciaal omdat hema 95 jaar bestaat. Misschien hebben ze die nog wel in de winkel


Oh jammer. Kijk vanmiddag even want moet er toch heen, maar zal wel pech hebben.
<<

Anoniem325

Bericht 19 Nov 2021 18:40

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Auxo schreef:
sarah1985 schreef:Volgens mij zijn die rompers en sokken al op. Zie ze online niet meer helaas.

Ze waren speciaal omdat hema 95 jaar bestaat. Misschien hebben ze die nog wel in de winkel


Oh jammer. Kijk vanmiddag even want moet er toch heen, maar zal wel pech hebben.


Inderdaad pech. Heb ze van de week helemaal niet gezien toen ik er was helaas.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 19 Nov 2021 22:50

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Een ticket voor het afscheidsconcert van Kensington!
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 20 Nov 2021 17:45

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik heb mezelf even een klein uurtje rust gegund door me terug te trekken op onze slaapkamer. Deur dicht, gordijnen dicht, kaarsjes aan, muziekje en vooral even niet reageren op gedoe van de kinderen. Vriend redt zich er maar even mee.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 20 Nov 2021 19:47

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Wow, Gympie. Leuk om in vooruitzicht te hebben.

Heerlijk Lilou! Echt moment voor jezelf.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers