Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Keuze in werkdagen / 28 uur werken, wat zou jij doen?

<<

Anoniem328

Bericht 06 Jun 2021 13:36

Re: Keuze in werkdagen / 28 uur werken, wat zou jij doen?

Oh als je vriend vrijdags toch thuis is dan zou ik kiezen puur op basis van wat jijzelf het lekkerst vindt! Ikzelf zou dan het liefst elke vrijdagmiddag vrij zijn maar dat zal per persoon verschillen.
<<

Anoniem328

Bericht 06 Jun 2021 13:37

Re: Keuze in werkdagen / 28 uur werken, wat zou jij doen?

Pippa schreef:
Eloise schreef:Als je vriend die hele dag vrij is, dan kan hij dat toch mooi doen?


Ja nou misschien vind ik het leuk om hem zélf een keer te brengen wat niet kan met naar kantoor gaan en reistijd 😌


Nouja zeg! Belachelijk dat jij hem soms ook wilt brengen op de vrije dag van je vriend :razz: :P
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 06 Jun 2021 15:40

Re: Keuze in werkdagen / 28 uur werken, wat zou jij doen?

Olijfje schreef:
Pippa schreef:
Ja nou misschien vind ik het leuk om hem zélf een keer te brengen wat niet kan met naar kantoor gaan en reistijd 😌


Nouja zeg! Belachelijk dat jij hem soms ook wilt brengen op de vrije dag van je vriend :razz: :P


Ja ik zal eerst even toestemming vragen,
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem321

Bericht 06 Jun 2021 16:34

Re: Keuze in werkdagen / 28 uur werken, wat zou jij doen?

Ik zou voor optie 1 gaan, om de week een hele dag vrij.
<<

Anoniem310

Bericht 06 Jun 2021 18:55

Re: Keuze in werkdagen / 28 uur werken, wat zou jij doen?

Pippa schreef:
Eloise schreef:Als je vriend die hele dag vrij is, dan kan hij dat toch mooi doen?


Ja nou misschien vind ik het leuk om hem zélf een keer te brengen wat niet kan met naar kantoor gaan en reistijd 😌

O ja, in dat geval snap ik het wel. Kun je je kind dan ook nooit halen?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 06 Jun 2021 19:18

Re: Keuze in werkdagen / 28 uur werken, wat zou jij doen?

Ik zou denk ik kiezen voor om de week een dag vrij. Ik heb bij meerdere bedrijven een halve dag gewerkt en ik merkte dat de tijd soms veel te snel om was, waardoor ik toch vaak later wegging dan ik wilde. En zeker als je ook een langere reistijd hebt, is ook die halve dag stiekem best snel voorbij.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 06 Jun 2021 19:36

Re: Keuze in werkdagen / 28 uur werken, wat zou jij doen?

Eloise schreef:
Pippa schreef:
Ja nou misschien vind ik het leuk om hem zélf een keer te brengen wat niet kan met naar kantoor gaan en reistijd 😌

O ja, in dat geval snap ik het wel. Kun je je kind dan ook nooit halen?


Mooie conclusie als iemand vertelt 3,5 dag te werken, dus ja ik kan hem ook gewoon zelf ophalen.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 07 Jun 2021 20:41

Re: Keuze in werkdagen / 28 uur werken, wat zou jij doen?

Het is dan zo dat je altijd op dinsdag een hele vrije dag hebt? Dus, vrije dinsdag en altijd vrij weekend? Dan zou ik voor 3,5 dag in de week gaan dus een halve vrijdag dan. Heerlijk om zo het weekend in te gaan.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 07 Jun 2021 21:00

Re: Keuze in werkdagen / 28 uur werken, wat zou jij doen?

Klopt nu de dinsdag & straks de woensdag dus heb standaard 1 hele dag vrij sowieso!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem334

Bericht 08 Jun 2021 14:22

Re: Keuze in werkdagen / 28 uur werken, wat zou jij doen?

Ligt een beetje aan de reistijd. Als je een lange reistijd hebt zou ik niet kiezen voor halve dagen. Bij mij zou het bijvoorbeeld niet voordelig zijn hierdoor. Als je thuis kunt werken op die halve dag dan zou ik juist wel voor die halve dagen gaan.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron